Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Uczelnie publiczne kopia

Zwracam się z uprzejmą prośbą o udział w badaniu dotyczącym wykorzystania przez uczelnie publiczne mediów społecznościowych w celu inicjowania ich współpracy z przedsiębiorstwami. Wyniki badania zostaną wykorzystane w pracy doktorskiej Pani mgr Patrycji Ostańskiej, pt. "Model wykorzystania mediów społecznościowych przez uczelnie publiczne w inicjowaniu ich współpracy z przedsiębiorstwami", promotorem pracy doktorskiej jest Pan dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. Uniwersytetu Warszawskiego, promotorem pomocniczym dr Jakub Tomczak.

Innowacja
Definicja (Zgodnie z Encyklopedią Zarządzania):
To ciąg działań, prowadzących do wytworzenia nowych lub ulepszonych produktów, procesów technologicznych lub systemów organizacyjnych.
* 1. Rodzaj Uczelni:
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Uniwersytet
Uniwersytet Techniczny (Politechnika)
* 2. Czy Uczelnia jest obecna w mediach społecznościowych?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
3. Jaka jednostka Uczelni odpowiedzialna jest za prowadzenie mediów społecznościowych?
* 4. Od jakiego czasu Uczelnia jest dostępna w mediach społecznościowych?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
do 4 lat
od 5 do 7 lat
od 8 do 10 lat
ponad 10 lat
5. Czy Uczelnia prowadząc kanały w mediach społecznościowych korzysta z usług zewnętrznych firm?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
6. Jakie są główne powody podjęcia przez Uczelnię działalności w mediach społecznościowych?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Budowanie wizerunku i wzmocnienie roli marki
  •   Stworzenie platformy komunikacji z obecnymi studentami
  •   Stworzenie platformy komunikacji z kandydatami na studia
  •   Stworzenie platformy komunikacji z pracownikami
  •   Stworzenie platformy komunikacji z absolwentami
  •   Stworzenie platformy komunikacji z przedsiębiorstwami
  •   Inne
* 7. Jaki jest zakres tematyczny prezentowanych treści w mediach społecznościowych Uczelni?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Działalność pracowników - wyniki prowadzonych prac
Działalność studentów - wyniki prowadzonych prac
Informacje o realizowanych przez Uczelnię projektach
Bieżące informacje dotyczące procesu kształcenia
Informacje dla kandydatów na studia (oferta edukacyjna)
Oferta współpracy kierowana do przedsiębiorstw
Ciekawostki, nowinki ze świata nauki
Inne
* 8. Z których mediów społecznościowych korzysta Uczelnia?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Facebook
YouTube
Instagram
Twitter
LinkedIn
Google+
Inne
* 9. Które z mediów społecznościowych uważa Pan/Pani za najważniejsze dla promowania działalności Uczelni?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Facebook
  •   YouTube
  •   Twitter
  •   Instagram
  •   LinkedIn
  •   Google+
  •   Inne
* 10. Czy Uczelnia korzysta z płatnych/promowanych treści w mediach społecznościowych?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie (proszę przejść do pytania nr 13)
11. Na których mediach społecznościowych Uczelni występują treści promowane odpłatnie?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Facebook
YouTube
Instagram
Twitter
LinkedIn
Google+
Inne
* 12. Płatne treści najczęściej dotyczą zakresu tematycznego odnoszącego się do:
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Działalności pracowników - wyniki prowadzonych prac
  •   Działalności studentów - wyniki prowadzonych prac
  •   Informacje o realizowanych przez Uczelnię projektach
  •   Bieżące informacje dotyczące procesu kształcenia
  •   Informacje dla kandydatów na studia (oferta edukacyjna)
  •   Oferta współpracy kierowana do przedsiębiorstw
  •   Ciekawostki, nowinki ze świata nauki
  •   Inne
* 13. Proszę określić znaczenie współpracy Uczelni z przedsiębiorstwami.
1 - nieważna
5 - bardzo ważna
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
12345
Znaczenie współpracy
* 14. Kanały informacyjno-promocyjne wykorzystywane przez Uczelnię w inicjowaniu i realizacji współpracy z przedsiębiorstwami (rozumianymi ogólnie) to:
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Organizacje spotkań i konferencji promujących nawiązywanie współpracy między Uczelnią a przedsiębiorstwami
Kontakt bezpośredni z przedsiębiorcami
Informacje na stronie internetowej Uczelni, wyspecjalizowanej jednostki ds. współpracy Uczelni z przedsiębiorstwami
Informacje podane w social media (Facebook, Twitter, LinkedIn,itp.)
Kontakt bezpośredni z samorządem lokalnym
Informacje podane w telewizji lub radiu o zasięgu lokalnym
Biuletyn informacyjny lub gazetka informacyjna
Ogłoszenia w postaci plakatów itp. znajdujące się na Uczelni
Ogłoszenia w postaci plakatów itp. znajdujące się poza Uczelnią
Informacje podane w telewizji lub radiu o zasięgu ponadlokalnym
Inne
* 15. Kanały informacyjno-promocyjne wykorzystywane przez Uczelnię w inicjowaniu i realizacji współpracy z przedsiębiorstwami to:
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Organizacje spotkań i konferencji promujących nawiązywanie współpracy między Uczelnią a przedsiębiorstwami
Kontakt bezpośredni z przedsiębiorcami
Informacje na stronie internetowej Uczelni, wyspecjalizowanej jednostki ds. współpracy Uczelni z przedsiębiorstwami
Informacje podane w social media (Facebook, Twitter, LinkedIn,itp.)
Kontakt bezpośredni z samorządem lokalnym
Informacje podane w telewizji lub radiu o zasięgu lokalnym
Biuletyn informacyjny lub gazetka informacyjna
Ogłoszenia w postaci plakatów itp. znajdujące się na Uczelni
Ogłoszenia w postaci plakatów itp. znajdujące się poza Uczelnią
Informacje podane w telewizji lub radiu o zasięgu ponadlokalnym
Inne
* 16. Które z mediów społecznościowych wykorzystywanych przez Uczelnię przedstawiają treści kierowane do przedsiębiorstw?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Facebook
YouTube
Instagram
Twitter
LinkedIn
Google+
Inne
* 17. Treści na łamach których mediów społecznościowych Uczelni są najczęściej kierowane do przedsiębiorstw?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Facebook
  •   YouTube
  •   Instagram
  •   Twitter
  •   LinkedIn
  •   Google+
  •   Inne
* 18. Treści przedstawiane w mediach społecznościowych Uczelni, kierowane do przedsiębiorstw (rozumianych ogólnie) najczęściej dotyczą:
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Wspólnych projektów B+R
  •   Oferty Uczelni w zakresie wykonania prototypu produktu, serii próbnej
  •   Oferty Uczelni w zakresie wydania opinii o innowacyjności oferowanych przez przedsiębiorstwo produktów lub usług
  •   Oferty Uczelni dotyczącej wspólnego wystąpienia z przedsiębiorstwem o granty krajowe
  •   Oferty Uczelni dotyczącej wspólnego wystąpienia z przedsiębiorstwem o granty zagraniczne
  •   Umowy o współpracy, konsorcjum
  •   Praktyki i staże studentów, doktorantów
  •   Uczestnictwo pracowników przedsiębiorstwa w procesie dydaktycznym na Uczelni
  •   Szkolenie pracowników przedsiębiorstwa przez pracowników Uczelni
  •   Uczestnictwo pracowników przedsiębiorstwa w procesie tworzenia programu kształcenia na Uczelni
  •   Możliwość zaliczania prac przejściowych, dyplomowych poprzez realizację wspólnych projektów z przedsiębiorstwami
  •   Przeniesienie praw
  •   Licencjonowanie
  •   Przekazanie know-how
  •   Inne
* 19. Treści przedstawiane w mediach społecznościowych Uczelni, kierowane do przedsiębiorstw najczęściej dotyczą:
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Wspólnych projektów B+R
  •   Oferty Uczelni w zakresie wykonania prototypu produktu, serii próbnej
  •   Oferty Uczelni w zakresie wydania opinii o innowacyjności oferowanych przez przedsiębiorstwo produktów lub usług
  •   Oferty Uczelni dotyczącej wspólnego wystąpienia z przedsiębiorstwem o granty krajowe
  •   Oferty Uczelni dotyczącej wspólnego wystąpienia z przedsiębiorstwem o granty zagraniczne
  •   Umowy o współpracy, konsorcjum
  •   Praktyki i staże studentów, doktorantów
  •   Uczestnictwo pracowników przedsiębiorstwa w procesie dydaktycznym na Uczelni
  •   Szkolenie pracowników przedsiębiorstwa przez pracowników Uczelni
  •   Uczestnictwo pracowników przedsiębiorstwa w procesie tworzenia programu kształcenia na Uczelni
  •   Możliwość zaliczania prac przejściowych, dyplomowych poprzez realizację wspólnych projektów z przedsiębiorstwami
  •   Przeniesienie praw
  •   Licencjonowanie
  •   Przekazanie know-how
  •   Inne
* 20. Czy Uczelnia bada potrzeby i oczekiwania przedsiębiorstw (rozumianych ogólnie) względem treści przedstawianych w mediach społecznościowych Uczelni?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
* 21. Czy Uczelnia bada potrzeby i oczekiwania przedsiębiorstw względem treści przedstawianych w mediach społecznościowych Uczelni?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
* 22. Czy Uczelnia identyfikuje profil działalności przedsiębiorstw, które nawiązały z nią współpracę poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
* 23. Jakie korzyści dostrzega Uczelnia z kierowania treści w mediach społecznościowych do przedsiębiorstw?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Możliwość pozyskania partnerów biznesowych
  •   Zwiększenie rozpoznawalności Uczelni wśród kandydatów na studia
  •   Zwiększenie rozpoznawalności Uczelni wśród pracodawców
  •   Wzrost prestiżu Uczelni
  •   Korzyści finansowe
  •   Wypełnienie zobowiązań prawnych
  •   Możliwośći łączenia wykładanej teorii z praktyką, a poprzez takie połączenie weryfikacji i udoskonalania teorii
  •   Podniesienie jakości dydaktyki poprzez realizację zajęć w oparciu o przykłady, udział w zajęciach dydaktycznych przedstawicieli przedsiębiorstw
  •   Możliwość tworzenia atrakcyjnych kierunków studiów dopasowanych do wymagań rynku pracy
  •   Możliwość zdobywania oraz wymiany doświadczeń przez pracowników Uczelni poprzez kontakt z przedsiębiorstwami
  •   Wzrost zainteresowania kadry naukowej świadczeniem usług B+R
  •   Inne
24. Czy Uczelnia bada efektywność wykorzystywanych mediów społecznościowych?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
Dziękuję za poświęcony czas na wypełnienie ankiety.


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .