Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Cyfryzacja polskiej wsi

* 1. Płeć
a) kobieta
b) mężczyzna
* 2. Wiek
a) poniżej 24 lat
b) 25 - 29
c) 30 - 34
d) 35 - 39
e) 40 - 44
f) 45 - 49
g) powyżej 50 lat
3. Miejsce zamieszkania
a) wieś
b) miasteczko do 20 tyś. mieszkańców
c) miasto od 21 do 50 tyś. mieszkańców.
d) miasto powyżej 51 tyś. mieszkańców.
* 4. Czy posiada Pan/Pani wykształcenie rolnicze?
a) tak
b) nie
* 5. Proszę określić powierzchnię gospodarstwa rolnego
a) poniżej 10 ha.
b) 10-14 ha.
c) 15-19 ha.
d) 20 - 24 ha.
e) powyżej 25 ha.
* 6. Proszę podać województwo prowadzenia działalności roliczej.
a) dolnośląskie
b) kujawsko-pomorskie
c) lubelskie
d) lubuskie
e) łódzkie
f) małopolskie
g) mazowieckie
h) opolskie
i) podkarpackie
j) podlaskie
k) pomorskie
l) śląskie
ł) świętokrzyskie
m) warmińsko-mazurskie
n) wielkopolskie
o) zachodniopomorskie
7. Czy korzysta Pan/Pani z mediów społecznościowych?
a) tak
b) nie
* 8. Czy uważa Pan/Pani że obecnie obecność w mediach społecznościowych jest konieczna?
a) tak
b) nie
c) nie mam zdania
* 9. Jak często korzysta Pan/Pani z portali społecznościowych?
a) kilka razy w ciągu dnia
b) kilka razy w tygodniu
c) raz w tygodniu
d) rzadko, kilka razy w miesiącu albo mniej
* 10. Jakie zna Pan/Pani media społecznościowe?
a) Facebook
b) YouTube
c) LinkedIn
d) Twitter
e) Goldenline
f) TikTok
g) inne
* 11. Z jakiego rodzaju mediów społecznościowych Pan/Pani korzysta?
a) Facebook
b) YouTube
c) LinkedIn
d) Twitter
e) Goldenline
f) TikTok
g) inne
* 12. Który z wykorzystywanych kanałów w mediach społecznościowych uważa Pan/Pani za efektywny?
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   a) Facebook
  •   b) YouTube
  •   c) LinkedIn
  •   d) Twitter
  •   e) Goldenline
  •   f) TikTok
  •   g) inne
* 13. W jakim celu korzysta głównie Pan/Pani z mediów społecznościowych?
a) by utrzymywać znajomości, komunikować się ze znajomymi
b) by zawierać nowe znajomości, poznawać ciekawych ludzi
c) by dodawać treści na swój profil
d) by obserwować nowości, promocje ulubionych marek, firm
e) by uzyskiwać najnowsze informacje branżowe
f) by promować swoją działalność
g) inne
14. Czy promuje Pan/Pani swoją działalność z wykorzystaniem mediów społecznościowych?
a) tak
b) nie
* 15. W jaki sposób promuje Pan/Pani swoją działalność poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych?
a) promowanie swoich produktów
b) promowanie swoich usług
c) prowadzenia fanpaga
d) inne
* 16. Jakie korzyści dostrzega Pan/Pani z promowania swojej działalności w mediach społecznościowych?
a) duże zasięgi
b) łatwość dostępu
c) szybka reakcja na zamieszczane treści
d) szybki przepływ informacji
e) niskie koszty promocji
f) inne
* 17. Jakie dostrzega Pan/Pani wady związane z promocją działalności w mediach społecznościowych?
a) ograniczony zasięg
b) trudność obsługi
c) wysoki koszt promocji
d) inne
* 18. Jakiego rodzaju informacji wyszukuje Pan/Pani poprzez media społecznościowe?
Uprawa
Rynek
Bydło
Świnie
Nowe technologie
Prawo
Inne
* 19. Z mediów społecznościowych korzysta Pan/Pani najczęściej z wykorzystaniem?
a) Telefonu
b) Komputera
c) Tabletu
* 20. Czy prowadzony kanał w mediach społecznościowych prowadzi Pan/Pani samodzielnie?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
* 21. Czy byłby Pan/Pani skłonny/a do zapłaty obcej osobie za prowadzenie mediów społecznościowych Pana/Pani działalności rolnej?
a) tak
b) nie
* 22. Jaką kwotę byłby Pan/Pani skłonny zapłacić obcej osobie, podmiotowi gospodarczemu za promowanie Pana/Pani działalności rolnej?
a) do 499 złotych miesięcznie
b) od 500 do 1 000 złotych miesięcznie
c) powyżej 1 000 złotych miesięcznie
d) nie dotyczy
* 23. Czy wykorzystując/przeglądając media społecznościowe korzysta Pan/Pani z dedykowanych im aplikacji mobilnych?
a) tak
b) nie
* 24. Jaką kwotę miesięcznie byłby Pan/Pani skłonny/a przeznaczyć na promowanie swojej działalności z wykorzystaniem mediów społecznościowych?
a) poniżej 50 zł.
b) 51-99 zł.
c) 100- 199 zł.
d) 200 - 299 zł.
e) powyżej 300 zł.
* 25. Czy jesteś podatny na reklamy zamieszczane w mediach społecznościowych?
a) tak, jestem bardzo podatny
b) tak, często się nimi kieruję
c) raczej nie, jestem wobec nich neutralny,
d) nie, w ogóle nie zwracam a nie uwagi
* 26. Czy zdarzyło Ci się kupić produkt lub skorzystać z usługi jedynie po zobaczeniu reklamy w mediach społecznościowych?
a) tak, często mi się to zdarza
b) tak, jednak sporadycznie
c) nie
* 27. Czy przy wyborze produktów lub usługi bierzesz pod uwagę oceny zamieszczane przez internautów na ich profilach w mediach społecznościowych?
a) tak, często sprawdzam ich ocenę
b) tak, jednak sporadycznie
c) nie
* 28. Czy potrafi Pan/Pani zidentyfikować biznesowe media społecznościowe?
a) tak, proszę podać jakie
b) nie
* 29. Jaka forma przekazu treści za pośrednictwem mediów społecznościowych jest dla Pana/Pani najbardziej atrakcyjna?
a) pisemna
b) audio
c) wideo


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .