Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Urządzenia mieszkania w dobie social mediów. Wolność wyboru czy presja doskonałości?

Jesteśmy studentami III roku Zarządzania UMCS, zajmujemy się badaniami opinii publicznej oraz rynku w ramach zaliczenia z przedmiotu „Jakościowe badania marketingowe”. Aktualnie organizujemy spotkanie na temat tego jak wygląda urządzanie mieszkania w dobie social mediów. Wolność wyboru czy presja doskonałości? . Ankietę tę kierujemy do studentów, którzy będą chcieli wziąć udział w badaniu. Szukamy osób posiadających określone zainteresowania, dlatego chcielibyśmy zadać Wam kilka pytań. Jednocześnie chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie informacje, jakich udzielicie na swój temat są poufne, a wyniki badania posłużą wyłącznie do celów naukowych.
Dziękujemy za szczere odpowiedzi, a osoby zakwalifikowane do dalszej części badania otrzymają drobne upominki.

Czas trwania - 1,5h
Miejsce - Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej,Wydział Ekonomiczny, sala numer: 1013
Data i godzina - 16 grudzień 2019r. godz. 18.30
W badaniu będzie brało udział 8 osób.
1. Czy postrzegasz siebie jako osobę komunikatywną?
tak
nie
nie wiem
2. Czy interesujesz się wystrojem wnętrz?
tak
nie
3. W jakim stopniu interesujesz się wystrojem wnętrz?
w ogóle się nie interesuję trochę się interesuję nie mam zdania w dużym stopniu się interesuję w bardzo dużym stopniu się interesuję
4. Jaką rolę pełnisz podczas dokonywania zakupów?
płatniczą ( płacisz za zakupy )
decyzyjną ( decydujesz o zakupach )
inspirującą ( inspirujesz kogoś do zakupu )
5. Jak często zmieniasz wystrój mieszkania/pokoju, w którym mieszkasz?
raz na pół roku
raz na rok
1-5 lat
6-10 lat
6. Co sądzisz o małych detalach w wystroju wnętrz?
w ogóle nie zwracam uwagi
mało co zwracam uwagę
nie mam zdania
zwracam niewielką uwagę
zwracam szczególną uwagę
7. Jak często kupujesz, dodatki wystroju wnętrz?
kilka razy w tygodniu
kilka razy w miesiącu
kilka razy w roku
8. Gdzie najczęściej kupujesz meble, dodatki do wystroju mieszkania?
bezpośrednio od producentów
w dyskontach
sklepy meblowe
Internet
wyprzedaże garażowe
9. Czym kierujesz się przy zakupie produktów z asortymentu wykończenia wnętrz?
ceną
jakością
marką
krajem pochodzenia
popularnością
wystrojem u innych osób
10. Co spowodowało że dokonałaś/dokonałeś zakupu wybranego przez siebie produktu w ostatnim czasie?
polecony produkt
własne zdanie (zwrócenie uwagi na to dopiero w sklepie)
zdjęcia na Instagramie (np. u znanej gwiazdy)
różnego rodzaju gazetki
11. Jak często bierzesz pod uwagę rekomendowane produkty przez influencerów?
w ogóle
bardzo rzadko
rzadko
od czasu do czasu
często
bardzo często
12. Jaki wpływ na Twój wybór mają influencerzy?
bardzo duży
duży
średni
mały
bardzo mały
13. Z jakich portali społecznościowych najczęściej korzystasz?
Facebook Twitter Instagram YouTube
14. Ile dziennie czasu spędzasz na Facebook’u, Instagramie, YouTubie, Twiterze?
< 1 godzina
1 – 2 godziny
2 – 4 godziny
4 godziny i więcej
15. Płeć
kobieta
mężczyzna
16. Wiek
<18 lat
18-26 lat
27-35 lat
36-45 lat
45 lat i więcej
17. Aktualne miejsce zamieszkania
wieś
miasto
18. Roczna wysokość wydatków przeznaczana przez Ciebie na wystrój mieszkania?
<500 zł
500-1000 zł
1000-1500 zł
1500-2000 zł
ponad 2000 zł
19. Czy w ciągu ostatnich 6 miesięcy brałeś udział w badaniach rynkowych?
tak
nie
20. Czy zajmujesz się zawodowo badaniami rynku, wywiadami indywidualnymi lub grupowymi?
tak
nie
21. Twoje dane osobowe są potrzebne tylko i wyłącznie po to abyśmy mogli się z Tobą skontaktować. Dane personalne respondenta nie będą umieszczane w raporcie badania.
Imię i nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .