Wyjście
Kontakt
Ukończono 0%
Psychologiczne oddziaływanie wyprzedaży w branży odzieżowej.
*
1. Czy uważa Pani że wyprzedaż to okazja do korzystnych zakupów?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Raczej nie
Zdecydowanie nie
*
2. Jak często robi Pani zakupy podczas wyprzedaży?
Kilka razy w tygodniu
Raz w tygodniu
Kilka razy w miesiącu
Raz w miesiącu
Rzadziej
*
3. Jaką formę płatności Pani preferuje?
Karta płatnicza
Gotówka
*
4. Jaką kwotę wydaje Pani na zakupy podczas wyprzedaży?
50 -100 zł
100-150 zł
150-200 zł
200 zł i więcej
*
5. Czy podczas wyprzedaży zdarzyło się Pani wydać więcej niż podczas zwykłych zakupów?
Zawsze
Często
Czasami
Rzadko
Nigdy
*
6. Czy podczas wyprzedaży zdarzyło się Pani wydać więcej niż podczas zwykłych zakupów?
Zawsze
Często
Czasami
Rzadko
Nigdy
*
7. Czy zdarza się Pani zakupić towar tylko dlatego, że jest w niższej cenie?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Raczej nie
Zdecydowanie nie
*
8. Z kim najczęściej robi Pani zakupy?
Sama
Ze znajomymi
Z rodziną
Z partnerem
*
9. Gdzie najczęściej dokonuje Pani zakupów odzieżowych podczas wyprzedaży?
Outlet
Galerie handlowe
Miejscowe sklepy
Internet
*
10. Który z czynników wpływa na wybór produktu wyprzedażowego ( wybierz maksymalnie 3) ?
Cena
Fason
Marka
Użyteczność
Zgodność z trendami
*
11. Czym kieruje się Pani podczas wyboru miejsca wyprzedaży (wybierz maksymalnie 3) ?
Wysokość przecen
Znajomość/przywiązanie do marki
Jakość towaru
Działania marketingowe marki (nagłośnienie promocji)
Tłum
*
12. Czy towary gratisowe mają wpływ na Pani decyzję o zakupie?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Raczej nie
Zdecydowanie nie
*
13. Czy widniejąca pierwsza cena, przekreślona i zastąpiona niższą wpływa na Pani chęć zakupu?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Raczej nie
Zdecydowanie nie
*
14. W jakim stopniu podczas wyprzedaży zwraca Pani uwagę na estetykę sklepu?
Bardzo dużym
Dużym
Średnim
Małym
Bardzo małym
*
15. W jakim stopniu podczas wyprzedaży zwraca Pani uwagę na muzykę?
Bardzo dużym
Dużym
Średnim
Małym
Bardzo małym
*
16. W jakim stopniu podczas wyprzedaży zwraca Pani uwagę na oświetlenie?
Bardzo dużym
Dużym
Średnim
Małym
Bardzo małym
*
17. W jakim stopniu ma dla Pani znaczenie aktywna postawa sprzedawcy podczas zakupów wyprzedażowych?
Bardzo dużym
Dużym
Średnim
Małym
Bardzo małym
*
18. Dlaczego kupuje Pani podczas wyprzedaży?
*
19. Wiek
poniżej 18
18-25
26-35
36-40
powyżej 40
*
20. Wykształcenie
wyższe
średnie
zawodowe/podstawowe
*
21. Miejsce zamieszkania
*
22. Sytuacja materialna
Powyżej średniej krajowej
Średnia krajowa
Poniżej średniej krajowej
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.