Wyjście
Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Psychologiczne oddziaływanie wyprzedaży w branży odzieżowej.

* 1. Czy uważa Pani że wyprzedaż to okazja do korzystnych zakupów?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 2. Jak często robi Pani zakupy podczas wyprzedaży?
Kilka razy w tygodniu
Raz w tygodniu
Kilka razy w miesiącu
Raz w miesiącu
Rzadziej
* 3. Jaką formę płatności Pani preferuje?
Karta płatnicza
Gotówka
* 4. Jaką kwotę wydaje Pani na zakupy podczas wyprzedaży?
50 -100 zł
100-150 zł
150-200 zł
200 zł i więcej
* 5. Czy podczas wyprzedaży zdarzyło się Pani wydać więcej niż podczas zwykłych zakupów?
Zawsze
Często
Czasami
Rzadko
Nigdy
* 6. Czy podczas wyprzedaży zdarzyło się Pani wydać więcej niż podczas zwykłych zakupów?
Zawsze
Często
Czasami
Rzadko
Nigdy
* 7. Czy zdarza się Pani zakupić towar tylko dlatego, że jest w niższej cenie?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 8. Z kim najczęściej robi Pani zakupy?
Sama
Ze znajomymi
Z rodziną
Z partnerem
* 9. Gdzie najczęściej dokonuje Pani zakupów odzieżowych podczas wyprzedaży?
Outlet
Galerie handlowe
Miejscowe sklepy
Internet
* 10. Który z czynników wpływa na wybór produktu wyprzedażowego ( wybierz maksymalnie 3) ?
Cena
Fason
Marka
Użyteczność
Zgodność z trendami
* 11. Czym kieruje się Pani podczas wyboru miejsca wyprzedaży (wybierz maksymalnie 3) ?
Wysokość przecen
Znajomość/przywiązanie do marki
Jakość towaru
Działania marketingowe marki (nagłośnienie promocji)
Tłum
* 12. Czy towary gratisowe mają wpływ na Pani decyzję o zakupie?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 13. Czy widniejąca pierwsza cena, przekreślona i zastąpiona niższą wpływa na Pani chęć zakupu?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 14. W jakim stopniu podczas wyprzedaży zwraca Pani uwagę na estetykę sklepu?
Bardzo dużym
Dużym
Średnim
Małym
Bardzo małym
* 15. W jakim stopniu podczas wyprzedaży zwraca Pani uwagę na muzykę?
Bardzo dużym
Dużym
Średnim
Małym
Bardzo małym
* 16. W jakim stopniu podczas wyprzedaży zwraca Pani uwagę na oświetlenie?
Bardzo dużym
Dużym
Średnim
Małym
Bardzo małym
* 17. W jakim stopniu ma dla Pani znaczenie aktywna postawa sprzedawcy podczas zakupów wyprzedażowych?
Bardzo dużym
Dużym
Średnim
Małym
Bardzo małym
* 18. Dlaczego kupuje Pani podczas wyprzedaży?
* 19. Wiek
poniżej 18
18-25
26-35
36-40
powyżej 40
* 20. Wykształcenie
wyższe
średnie
zawodowe/podstawowe
* 21. Miejsce zamieszkania
* 22. Sytuacja materialna
Powyżej średniej krajowej
Średnia krajowa
Poniżej średniej krajowej


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .
MoreGrowth   |   Natu.Care   |   HelloFinance   |   HiJunior   |   LifeAndMyFinance