Kontakt
Ukończono 0%
BOK-test wiedzy
*
1. Imię i nazwisko
*
2. Ile czasu Klient ma na reklamację towaru?
Jeden rok
2 lata
Zależy od produktu
Ile chce
*
3. Czy każdy produkt pełnowartościowy można zwrócić w Stokrotce?
Tak
Nie
*
4. Kupiłam mojej mamie papierosy, ale w domu okazało się, że mama pali zupełnie inny rodzaj. Wróciłam do sklepu i chciałam je wymienić, a ta nieuprzejma kasjerka powiedziała, że nie mogę tego zrobić. Przecież one są nieotworzone nawet, a dużo kosztowały. To znaczy, że nie odzyskam swoich pieniędzy?!
Przepraszamy, za to że została Pani wprowadzona w błąd. Już dzwonię do sklepu i przypomnę im, że mają obowiązek przyjąć te papierosy
Rozumiem Pani zdenerwowanie, niemniej jednak zgodnie z zasadami przyjętymi w naszej sieci sklepów, nie przyjmujemy zwrotów towarów akcyzowych, czyli takich, które podlegają ścisłej kontroli Urzędu Celnego. Zwrot możliwy jest tylko w momencie zakupu.
Rozumiem Pani zdenerwowanie. Proszę powiedzieć w sklepie, że chce Pani je zareklamować. Wtedy pracownik na pewno je przyjmie.
*
5. Chcę zwrócić uszkodzony towar. Czy muszę mieć paragon?
Do złożenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu. Może nim być: paragon, wyciąg z konta bankowego, faktura, e-paragon w aplikacji lub oświadczenie o dokonaniu zakupu.
W naszych sklepach nie ma możliwości składania reklamacji.
Tak, paragon najlepiej w wersji papierowej trzeba oddać kierownikowi podczas składania reklamacji.
Nie, wystarczy, że powie Pan / Pani kasjerce, że kupił / a towar w naszym sklepie.
*
6. Nic mnie nie interesuje, zareklamowałam przed chwilą towar (Nonfood) i już teraz proszę mi oddać pieniądze!
Przepraszam za zaistniałą sytuację. Już dzwonię do sklepu. Proszę chwilę poczekać i zaraz pieniądze zostaną Pani zwrócone.
Rozumiem Pani zdenerwowanie, jednak na rozpatrzenie reklamacji zgodnie z obowiązującym prawem mamy 14 dni. Prosimy cierpliwość. Gdy tylko reklamacja zostanie rozpatrzona, skontaktujemy się z Panią.
Przepraszam bardzo, ale została Pani wprowadzona w błąd. Reklamację musi Pani zgłosić do producenta, a nie do nas.
Kiedy Pani zakupiła ten produkt? Bo reklamację można zgłosić tylko w ciągu 14 dni od zakupu.
*
7. Kupiłem w prezencie szczoteczkę do zębów, która była zakupiona w Państwa sklepie. Spróbowałem jej użyć, ale włosie jest dla mnie za twarde. Chciałem ją zwrócić, bo podobno mogę to zrobić w ciągu 7 dni. Gdzieś tak jest napisane. Kierownik sklepu odmówiła mi jednak przyjęcia tej szczoteczki. Po co kłamiecie ludzi, że można zwrócić jak nie można?!
Tak, oczywiście, zgodnie z regulaminem zwrotów towarów przemysłowych, który dostępny jest m.in. na naszej stronie www można zwrócić niektóre towary w ciągu 7 dni. Jednak szczoteczki do zębów zgodnie z zapisami wspomnianego regulaminu są wyłączone z tej możliwości.
Skąd dokładnie ma Pan taką informację? Bardzo mi przykro, ale ktoś wprowadził Pana w błąd. W naszym sklepie nie ma możliwości zwrotu zakupionego towaru.
Przepraszam Pana za zachowanie naszego pracownika. Oczywiście mamy regulamin, który pozwala na taki zwrot. Już dzwonię i wyjaśniam to ze sklepem.
*
8. Dwa tygodnie temu zakupiłem wędlinę, nie pamiętam kiedy dokładnie, taką na wagę. Jak ją chciałem później zjeść, to okazało się, że jest zepsuta. Chciałem ją zareklamować, ale w sklepie powiedzieli mi, że mogłem to zrobić tylko w dniu zakupu, bo nie wiadomo co robiłem z tą wędliną.
A czy prosto z naszego sklepu poszedł Pan do domu? Wie Pan teraz jest gorąco i ta wędlina poza lodówką mogła się zepsuć.
W naszym sklepie nie można reklamować produktów świeżych, takich jak wędliny, sery.
Przepraszamy, oczywiście ma Pan prawo zareklamować tą wędlinę. Już przypominam o obowiązującym prawie pracownikom sklepu.
Czy miał Pan paragon? Bez tego nie przyjmiemy reklamacji.
*
9. Wymień najważniejsze różnice (min. 3) pomiędzy zwrotem towaru pełnowartościowego, a zwrotem towaru niezgodnego z umową.
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.