Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

BOK-test wiedzy

* 1. Imię i nazwisko
* 2. Ile czasu Klient ma na reklamację towaru?
Jeden rok
Zależy od produktu
2 lata
Ile chce
* 3. Czy każdy produkt pełnowartościowy można zwrócić w Stokrotce?
Nie
Tak
* 4. Kupiłam mojej mamie papierosy, ale w domu okazało się, że mama pali zupełnie inny rodzaj. Wróciłam do sklepu i chciałam je wymienić, a ta nieuprzejma kasjerka powiedziała, że nie mogę tego zrobić. Przecież one są nieotworzone nawet, a dużo kosztowały. To znaczy, że nie odzyskam swoich pieniędzy?!
Przepraszamy, za to że została Pani wprowadzona w błąd. Już dzwonię do sklepu i przypomnę im, że mają obowiązek przyjąć te papierosy
Rozumiem Pani zdenerwowanie, niemniej jednak zgodnie z zasadami przyjętymi w naszej sieci sklepów, nie przyjmujemy zwrotów towarów akcyzowych, czyli takich, które podlegają ścisłej kontroli Urzędu Celnego. Zwrot możliwy jest tylko w momencie zakupu.
Rozumiem Pani zdenerwowanie. Proszę powiedzieć w sklepie, że chce Pani je zareklamować. Wtedy pracownik na pewno je przyjmie.
* 5. Chcę zwrócić uszkodzony towar. Czy muszę mieć paragon?
Do złożenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu. Może nim być: paragon, wyciąg z konta bankowego, faktura, e-paragon w aplikacji lub oświadczenie o dokonaniu zakupu.
Tak, paragon najlepiej w wersji papierowej trzeba oddać kierownikowi podczas składania reklamacji.
W naszych sklepach nie ma możliwości składania reklamacji.
Nie, wystarczy, że powie Pan / Pani kasjerce, że kupił / a towar w naszym sklepie.
* 6. Nic mnie nie interesuje, zareklamowałam przed chwilą towar (Nonfood) i już teraz proszę mi oddać pieniądze!
Przepraszam za zaistniałą sytuację. Już dzwonię do sklepu. Proszę chwilę poczekać i zaraz pieniądze zostaną Pani zwrócone.
Rozumiem Pani zdenerwowanie, jednak na rozpatrzenie reklamacji zgodnie z obowiązującym prawem mamy 14 dni. Prosimy cierpliwość. Gdy tylko reklamacja zostanie rozpatrzona, skontaktujemy się z Panią.
Kiedy Pani zakupiła ten produkt? Bo reklamację można zgłosić tylko w ciągu 14 dni od zakupu.
Przepraszam bardzo, ale została Pani wprowadzona w błąd. Reklamację musi Pani zgłosić do producenta, a nie do nas.
* 7. Kupiłem w prezencie szczoteczkę do zębów, która była zakupiona w Państwa sklepie. Spróbowałem jej użyć, ale włosie jest dla mnie za twarde. Chciałem ją zwrócić, bo podobno mogę to zrobić w ciągu 7 dni. Gdzieś tak jest napisane. Kierownik sklepu odmówiła mi jednak przyjęcia tej szczoteczki. Po co kłamiecie ludzi, że można zwrócić jak nie można?!
Skąd dokładnie ma Pan taką informację? Bardzo mi przykro, ale ktoś wprowadził Pana w błąd. W naszym sklepie nie ma możliwości zwrotu zakupionego towaru.
Przepraszam Pana za zachowanie naszego pracownika. Oczywiście mamy regulamin, który pozwala na taki zwrot. Już dzwonię i wyjaśniam to ze sklepem.
Tak, oczywiście, zgodnie z regulaminem zwrotów towarów przemysłowych, który dostępny jest m.in. na naszej stronie www można zwrócić niektóre towary w ciągu 7 dni. Jednak szczoteczki do zębów zgodnie z zapisami wspomnianego regulaminu są wyłączone z tej możliwości.
* 8. Dwa tygodnie temu zakupiłem wędlinę, nie pamiętam kiedy dokładnie, taką na wagę. Jak ją chciałem później zjeść, to okazało się, że jest zepsuta. Chciałem ją zareklamować, ale w sklepie powiedzieli mi, że mogłem to zrobić tylko w dniu zakupu, bo nie wiadomo co robiłem z tą wędliną.
W naszym sklepie nie można reklamować produktów świeżych, takich jak wędliny, sery.
Przepraszamy, oczywiście ma Pan prawo zareklamować tą wędlinę. Już przypominam o obowiązującym prawie pracownikom sklepu.
A czy prosto z naszego sklepu poszedł Pan do domu? Wie Pan teraz jest gorąco i ta wędlina poza lodówką mogła się zepsuć.
Czy miał Pan paragon? Bez tego nie przyjmiemy reklamacji.
* 9. Wymień najważniejsze różnice (min. 3) pomiędzy zwrotem towaru pełnowartościowego, a zwrotem towaru niezgodnego z umową.


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .