Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Badanie satysfakcji użytkowników Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. dr. Witolda Bełzy w Bydgoszczy

Szanowna/y/ Pani/e/,
Prosimy o wypełnienie krótkiej anonimowej ankiety, której celem jest ocena jakości naszych usług.
Jej wyniki pomogą nam lepiej dostosować funkcjonowanie biblioteki do potrzeb użytkowników.
Prosimy o szczere odpowiedzi, zgodne z Pana/i odczuciami.

Bardzo dziękujemy za poświęcony czas.

* I. W jakim celu odwiedza Pan/Pani zazwyczaj bibliotekę? Proszę uwzględnić zarówno osobistą obecność w bibliotece, jak i odwiedzanie strony internetowej.
(Proszę zaznaczyć wszystkie właściwe odpowiedzi).
korzystam z informacji zamieszczonych na witrynie internetowej biblioteki, której dotyczy ankieta
korzystam z komputerów i Internetu dostępnych w bibliotece
korzystam z urządzeń kopiujących (np. ksero, drukarki, skanera)
korzystam z zasobów elektronicznych (katalogi, bazy danych, czasopisma elektroniczne, książki elektroniczne, itp.)
korzystam ze zbiorów biblioteki na miejscu
poszukuję potrzebnych informacji (związanych np. z nauką, pracą zawodową, życiem codziennym, itp.)
spędzam wolny czas
uczestniczę w szkoleniach organizowanych przez bibliotekę (dotyczących np. korzystania z biblioteki, obsługi komputerów, finansów, itp.)
uczestniczę w wydarzeniach kulturalnych organizowanych przez bibliotekę
uczę się / pracuję
wypożyczam zbiory do domu (książki, audiobooki, czasopisma i inne)
* II. Jak Pan/Pani ocenia całość usług bibliotecznych?
12345
(wg skali od 1 do 5, gdzie: 1 oznacza „bardzo źle” a 5 oznacza „bardzo dobrze”)
* III. Jak Pan/Pani ocenia:
(wg skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza „bardzo źle” a 5 oznacza „bardzo dobrze”. W przypadku, kiedy Pan/Pani nie korzysta z danej usługi lub biblioteka jej nie oferuje proszę wybrać opcję „ND-Nie dotyczy”)
12345ND
1. warunki lokalowe i czytelność oznakowania w bibliotece
2. wyposażenie biblioteki (umeblowanie, dostępność i jakość sprzętu)
3. godziny otwarcia
4. pracowników biblioteki
4a. kultura obsługi (życzliwość, nastawienie, pomoc)
4b. kompetencje
4c. dyspozycyjność
5. zbiory drukowane, np. książki, czasopisma (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)
6. zbiory audiowizualne, np. audiobooki, filmy, nagrania (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)
7. zasoby elektroniczne (kompletność, aktualność baz danych, czasopism, książek, itp. w stosunku do oczekiwań)
8. zasady wypożyczeń
8a. czas realizacji zamówienia
8b. dopuszczalna liczba egzemplarzy
8c. dopuszczalny okres wypożyczeń
9. usługi informacyjne (informowanie o zbiorach, wyszukiwanie zbiorów i informacji)
10. wydarzenia kulturalne organizowane przez bibliotekę
11. ofertę edukacyjną (szkolenia, kursy, warsztaty, seminaria, itp. organizowane przez bibliotekę)
12. witrynę internetową biblioteki (przydatność, zakres, aktualność i czytelność zamieszczonych informacji)
13. możliwości korzystania z komputerów i Internetu dostępnych w bibliotece
14. możliwości korzystania z urządzeń kopiujących (np. ksero, drukarki, skanera)
IV. Metryczka
* Płeć
Kobieta
Mężczyzna
* Wiek
13-15
16-19
20-24
25-44
45-60
powyżej 60 lat
* Status użytkownika:
(proszę zaznaczyć wyłącznie jedną, dominującą możliwość)
osoba ucząca się
osoba pracująca
osoba niepracująca
osoba pobierająca rentę / emeryturę
* Jak często korzystał Pan/Pani z usług biblioteki?
kilka razy w tygodniu
kilka razy miesiącu
przynajmniej raz w miesiącu
rzadziej niż raz w miesiącu
przynajmniej raz w roku
korzystam sporadycznie (rzadziej niż raz w roku)


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .