Jesteśmy studentkami Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej na kierunku zarządzanie. Przeprowadzamy ankietę wśród studentów UMCS na temat " Zachowania konsumenta na rynku muzyki".
Zwracamy się z prośbą o wypełnienie poniższego kwestionariusza ankiety celem pozyskania opinii na ten temat.
Zapewniamy, że badania są prowadzone anonimowo z zachowaniem dobrowolności i będą wykorzystane tylko do potrzeb naszej pracy.
Bardzo prosimy o szczere udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu.
ANKIETA SKIEROWANA DO STUDENTÓW UMCS KORZYSTAJĄCYCH Z SERWISU SPOTIFY
Przewidywany czas na wypełnienie ankiety to około 10 minut.
* - pole z obowiązkową odpowiedzią
Proszę uszeregować czynniki od najważniejszego do najmniej ważnego podczas podejmowania decyzji dotyczącej kupna konta Premium w serwisie Spotify.
Twój ranking (tutaj upuść)
|
|
Lista elementów (stąd przeciągnij)
|
|
|
- Niska cena
- Brak reklam
- Możliwość przełączania piosenek więcej niż 6 razy na godzinę
- Możliwość słuchania muzyki na kilku urządzeniach jednocześnie
- Słuchanie muzyki w trybie offline
- Dźwięk wysokiej jakości
|
| Wydział |
. | |
Dziękujemy za wypełnienie ankiety!