Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Patriotyzm konsumencki w czasach kryzysu epidemiologicznego 2020 w Polsce

Szanowni Państwo,

Jesteśmy studentkami I roku SUM Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Przeprowadzamy badania dotyczące patriotyzmu konsumenckiego w czasie zagrożenia epidemiologicznego 2020. Zależy nam na poznaniu preferencji i wyborów konsumentów w Polsce.
Kwestionariusz zajmie Państwu ok. 5 minut. Badanie jest anonimowe i dobrowolne, a wyniki zostaną wykorzystane do celów naukowych oraz upowszechnione zostaną wyłącznie w postaci zbiorczych danych.
Bardzo dziękuję za poświęcony czas.
1. Czy podczas zagrożenia epidemiologiczne kupowała Pani/Pan w porównaniu do sytuacji przed kryzysowej:
więcej
trochę więcej
tak samo
trochę mniej
mniej
2. Gdzie obecnie dokonuje Pani/ Pan najczęściej zakupów:
(możliwa więcej niż jedna odp.)

w hipermarketach
w lokalnych sklepach
na targu
przez internet
3. Czy zwraca Pani/Pan uwagę na kraj pochodzenia produktu?

tak
nie
4. W jakim stopniu jest dla Pani/ Pana ważny kraj pochodzenia produktu?
bardzo ważny
ważny
obojętny
nie ważny
nie mam zdania
5. Jakim czynnikiem kierował/a się Pan/Pani najbardziej podczas zakupów w czasie kryzysu epidemiologicznego: (proszę wybrać 1)
ceną
dostępnością
krajem pochodzenia
wyglądem produktu
składem i właściwościami produktów
6. Czy podczas zagrożenia epidemiologiczne zaczęła Pani/ Pan kupować częściej polskie produkty w celu wsparcia przedsiębiorców?
tak
nie
7. Czy z powodu kryzysu epidemiologicznego zrezygnował/a Pan/Pani z zakupów produktów importowanych?
tak
nie
nie wiem
8. Czy zna i używa Pani/ Pan aplikację Polskie Marki 3.0 (lub inne aplikacje mobilne wspierającej polskie produkty)?
znam i używam
znam i nie używam
nie znam
9. Czy zna Pan/Pani akcje wspierające polskie marki/producentów/produkty (np. #wspierampl)

tak
nie


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .