Wyjście
Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Test D2D HFC

* 1. Podaj swój kod sprzedażowy
2. Klient, który zakupi usługę telewizyjną w technologii STV w ofercie Netii:
kanały TV dostępne tylko w technologii analogowej
kanały TV dostępne będą tylko poprzez dekoder Netia Player
kanały TV zarówno na dekoderze Netia Player jak i technologii analogowej
3. W momencie zawarcia e-umowy z klientem na tablecie, klientowi należy przekazać do podpisu następujące dokumenty:
Umowę
Regulamin promocji i cennik
Potwierdzenie zawarcia umowy
Oświadczenie BIG
4. W momencie zawarcia e-umowy z klientem na tablecie klient ma możliwość wybrania w kalendarzu montera najbardziej dogodnego dla niego samego terminu podłączenia usług. Klient po dokonaniu wyboru konkretnego terminu:
Nie może już go zmienić
Może zmienić tylko dwa razy termin wizyty montera
Może zmieniać dowolną ilość razy termin wizyty montera
5. W momencie zawarcia e-umowy z klientem na tablecie, klientowi otrzymuje druk umowy w formie:
Papierowej od sprzedawcy
Papierowej drogą korespondencyjną w terminie 10 dni od zaakceptowania umowy na tablecie
elektronicznej na wcześniej podany adres mailowy
6. W momencie zawarcia e-umowy z klientem na tablecie klient ma możliwość wybrania w kalendarzu montera najbardziej dogodnego dla niego samego terminu podłączenia usług. Najodleglejszy termin wizyty montera jaki można wybrać wynosi:
2 miesiące
2 tygodnie
Niema tu ograniczenia (termin może być dowolnie odległy)
1 miesiąc
7. W jaki sposób Netia uzyskała możliwość sprzedaży usług na technologii HFC:
Netia przejęła UPC
Netia odkupiła od UPC część łączy które dublują się pomiędzy spółkami UPC i Aster
Wybudowała własne łącza w technologii HFC
UPC ma obowiązek udostępniać swoje okablowanie innym operatorom
8. Możliwość zerwanie umowy z obecnym operatorem tyczy się tylko i wyłącznie klientów którzy mieli podpisaną umowę przed 05.09.2011 r. (i zachowali ciągłość usług w tym samym lokalu w UPC) z:
UPC
Aster
Vectra
Netia
9. Ile kosztuje usługa Multiroom na HFC?
15zł – pierwszy Multiroom
1zł – pierwszy Multiroom
1zł – drugi (i każdy kolejny) Multiroom
15zł – drugi (i każdy kolejny) Multiroom
10. Jakie prędkości Internetu dostępne są w technologii HFC?
10 Mbit/s
20 Mbit/s
100Mbit/s
200Mbit/s
250Mbit/s
300Mbit/s
11. Jaki jest koszt aktywacji Internetu, telefonu na HFC?
9zł za każdą usługę
10zł za każdą usługę
1zł za każdą usługę
0zł za każdą usługę
12. Jaka jest minimalna cena usług TV w HFC?
15zł
20zł
30zł
35zł
13. Jaka jest długość umowy na HFC?
umowa jest na czas nieokreślony
6 miesięcy
12 miesięcy
24 miesiące
14. Jakie wyglądają warunki po upływie terminu umowy?
ceny usług pozostają bez zmian
ceny usług rosną o 20 zł
cena internetu rośnie o 20zł
umowa przechodzi na czas nieokreślony
15. W jaki sposób technik podłączy klientowi Netia Player?
istnieje możliwość podłączenia usług po WiFi – jakość niegwarantowana
istnieje możliwość podłączenia usług po WiFi – jakość gwarantowana
jest możliwość podłączenia usług po kablu – jakość gwarantowana
jest możliwość podłączenia usług po kablu – jakość niegwarantowana
16. Czy technik ZAWSZE ma możliwość wykorzystać dotychczasowe okablowanie dostępne w lokalu Klienta:
Tak
Nie
17. Co się stanie jeżeli Klient sam nie wybierze pakietów TV:
ma możliwość wyboru w każdym momencie
ma możliwość wyboru tylko w drugim miesiącu
wybierzemy za Klienta do kwoty 35zł
wybierzemy za Klienta pełen pakiet TV
18. Ile czasu ma Klient na wybór terminu wizyty technika po zaakceptowaniu warunków umowy:
15 minut
30 minut
24h
48h
19. Czy technik zawsze ma obowiązek kontaktować się telefonicznie z Klientem przed wizytą:
tak
nie
20. Czy jest możliwość zawarcie E-Umowy z Klientem bez jego obecności (np. za telefoniczną zgodą):
tak
nie
21. Czy jest możliwość zawarcia umowy z Klientem w formie papierowej, a następnie wprowadzenie tej umowy do SWS w procesie E-Umowy:
tak
nie