Zapraszamy do udziału w ankiecie ITME-BEST, która ma na celu określenie zadowolenia Zakładów Naukowych z usług Działów Wsparcia. Wnioski z ankiety posłużą podejmowaniu działań optymalizujących Usługi Wsparcia, co pozytywnie wpłynie na osiąganie celów strategicznych ITME. Ankieta przeprowadzana będzie co kwartał i ma charakter obowiązkowy. W przypadku pytań prosimy o kontakt z xxxxxx????. Ocenie podlegają kryteria przedstawione poniżej. Wagi poszczególnych kryteriów różnią się dla Wydziałów, prosimy nie kierować się wagą danego kryterium a jedynie ocenić na skali 1. Czas obsługi 1a. Terminowość /poza IT/ Usługi wsparcia realizowane są terminowo, zgodnie z czasem określonym przez Klienta wewnętrznego. 1b. Szybkość obsługi /dotyczy IT / Usługi wsparcia są realizowane w możliwie jak najkrótszym czasie. 2. Jakość zgodna z oczekiwaniami Usługi wsparcia są realizowane na poziomie jakości zgodnym z oczekiwaniami Klienta wewnętrznego. 3. Uprzejmość Pracownicy zawsze są uprzejmi w kontakcie, wykazują się wzorcową współpracą z innymi komórkami organizacyjnymi. 4. Dostosowanie do potrzeb Pracownicy dążą do ulepszania rozwiązań, są otwarci na sugestie, wyciągają wnioski z realizowanej współpracy, dostosowuje się usługi wsparcia do zmieniających się potrzeb i warunków otoczenia. 5. Zaangażowanie Pracowników cechuje nastawienie na realizowanie celów, a także gotowość do wykonywania zadań odbiegających od standardowych dla danej komórki. Zadania realizowane są samodzielnie.