Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Kwestionariusz badawczy- przedsiębiorstwa

Zwracam się z uprzejmą prośbą o udział w badaniu dotyczącym wykorzystania przez uczelnie publiczne mediów społecznościowych w celu inicjowania ich współpracy z przedsiębiorstwami branży ICT. Wyniki badania zostaną wykorzystane w pracy doktorskiej Pani mgr Patrycji Ostańskiej, pt. "Model wykorzystania mediów społecznościowych przez uczelnie publiczne w inicjowaniu ich współpracy z przedsiębiorstwami branży ICT", promotorem pracy doktorskiej jest Pan dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. Uniwersytetu Warszawskiego, promotorem pomocniczym dr Jakub Tomczak.

Sektor ICT
Definicja (Zgodnie z Głównym Urzędem Statystycznym):
Branża gospodarki obejmująca przedsiębiorstwa, których głównym rodzajem działalności jest produkcja dóbr i usług pozwalających na elektroniczne rejestrowanie, przetwarzanie, transmitowanie, odtwarzanie lub wyświetlanie informacji.

Innowacja
Definicja (Zgodnie z Encyklopedią Zarządzania):
To ciąg działań, prowadzących do wytworzenia nowych lub ulepszonych produktów, procesów technologicznych lub systemów organizacyjnych.
* 1. Jak ocenia Pan/Pani ogólną kondycję swojego przedsiębiorstwa?
1 - bardzo zła
5 - bardzo dobra
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
12345
Ocena
2. Proszę określić znaczenie działań innowacyjnych dla Pana/Pani przedsiębiorstwa.
1 - nieważne
5 - bardzo ważne
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
12345
Znaczenie działań innowacyjnych
3. Czy Pana/Pani przedsiębiorstwo posiada opracowaną strategię rozwoju?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
Nie wiem, trudno powiedzieć
4. Jakiego rodzaju inwestycje podejmuje Pana/Pani przedsiębiorstwo?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Wartości niematerialne i prawne
Sprzęt informatyczny
Nieruchomości
Technologie
Działalność badawczo-rozwojowa
Kapitał ludzki
Park maszynowy
Rozwój produktów
Rozwój usług
Marketing dotyczący nowych i zmodernizowanych produktów
Marketing dotyczący nowych i zmodernizowanych usług
Przedsiębiorstwo obecnie nie podejmuje inwestycji (proszę przejść do pytania nr 8)
Inne
5. Średni koszt inwestycji wynosi:
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
do 100 000 zł
od 100 001 zł do 500 000 zł
od 500 001 zł do 2 000 000 zł
od 2 000 001 zł do 10 000 000 zł
powyżej 10 000 000 zł
Nie chcę odpowiadać na to pytanie
6. Proszę określić źródła finansowania dokonywanych przez Pana/Pani przedsiębiorstwo inwestycji:
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Środki własne
Obce, np. kredyt
Dofinansowanie ze środków krajowych
Dofinansowanie ze środków zagranicznych
Inne
7. Przyczyny ponoszenia wydatków inwestycyjnych w Pana/Pani przedsiębiorstwie to:
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Nowe możliwości finansowania (w tym fundusze unijne)
Poszerzenie oferty
Wejście na nowe rynki
Wzrost konkurencyjności
Wzrost innowacyjności oferowanych produktów
Wzrost innowacyjności oferowanych usług
Poprawa efektywności organizacyjnej produkcji
Usprawnienie działalności marketingowej
Inne
8. Czy uważa Pan/Pani swoje przedsiębiorstwo za innowacyjne?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
9. Jakiego rodzaju innowacje są szczególnie ważne dla Pana/Pani przedsiębiorstwa?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Produktowe
Procesowe
Marketingowe
Organizacyjne
10. Czy we wdrażaniu/opracowywaniu innowacji współpracowali Państwo z:
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Uniwersytetem
Uniwersytetem technicznym
Centrum transferu technologii
Parkiem technologicznym
Inkubatorem przedsiębiorczości
Akademickim inkubatorem przedsiębiorczości
Inne
Nie dotyczy
* 11. Czy Pana/Pani przedsiębiorstwo posiada własną komórkę badawczą lub dział B+R (badawczo-rozwojowy)?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
Nie, ale powinna istnieć odrębna jednostka B+R
12. Jaki był rodzaj wdrożonej przez Pana/Pani przedsiębiorstwo innowacji?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Produktowa
Procesowa
Organizacyjna
Marketingowa
Nie dotyczy
13. Przybliżona wartość wdrożonej innowacji:
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
do 100 000 zł
od 100 001 zł do 500 000 zł
od 500 001 zł do 2 000 000 zł
od 2 000 001 zł do 10 000 000 zł
powyżej 10 000 000 zł
Nie chcę odpowiadać na to pytanie
Nie dotyczy
14. Jakie było źródło finansowania innowacji w Pana/Pani przedsiębiorstwie?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Środki własne
Obce, np. kredyt
Dofinansowanie ze środków krajowych
Dofinansowanie ze środków zagranicznych
Inne
Nie dotyczy
15. Co było głównym powodem wdrożenia innowacji w Pana/Pani przedsiębiorstwie?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Przepisy prawne
Wymagania klientów
Usprawnienie/zwiększenie wydajności pracy
Zwiększenie możliwości produkcyjnych
Zwiększenie możliwości usługowych
Zwiększenie przychodów przedsiębiorstwa
Rozwój przedsiębiorstwa
Poszerzenie rynku zbytu
Poprawa wizerunku przedsiębiorstwa
Zwiększenie popytu
Zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa
Inne
Nie dotyczy
* 16. Co jest najbardziej potrzebne do rozwoju Pana/Pani przedsiębiorstwa?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Środki finansowe
  •   Środki trwałe
  •   Dostęp do nowych technologii
  •   Dostęp do specjalistycznej wiedzy
  •   Możliwość prowadzenia prac badawczo-rozwojowych
  •   Inne
17. Czy planuje Pan/Pani wprowadzenie na rynek nowych bądź ulepszonych produktów/usług wynikających z wdrożenia wyników prac B+R?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
Nie wiem
18. Czy Pana/Pani przedsiębiorstwo byłoby zainteresowane współpracą ze środowiskiem nauki w celu określenia potrzeb innowacyjnych przedsiębiorstwa, pomocy w poszukiwaniu źródeł finansowania innowacji, pomocy przy wdrażaniu tych zmian?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
Nie wiem, trudno powiedzieć
19. Czy Pana/Pani przedsiębiorstwo posiada profile w mediach społecznościowych?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
* 20. Z jakich serwisów społecznościowych korzysta Pana/Pani przedsiębiorstwo?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Facebook
YouTube
Instagram
Twitter
LinkedIn
Google+
Inne
* 21. Które z mediów społecznościowych są kluczowe dla Pana/Pani przedsiębiorstwa?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Facebook
  •   YouTube
  •   Instagram
  •   Twitter
  •   LinkedIn
  •   Google+
  •   Inne
22. Czy znają Państwo media społecznościowe uczelni?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
* 23. Jakie media społecznościowe uczelni Pan/Pani zna?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Facebook
YouTube
Instagram
Twitter
LinkedIn
Google+
Inne
24. Czy Pana/Pani zdaniem profile uczelni publicznych w mediach społecznościowych powinny być skierowane także na przedsiębiorstwa potencjalnie zainteresowane nawiązaniem współpracy z uczelnią?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
Nie mam zdania na ten temat
25. Czy do wyszukiwania ofert współpracy z uczelniami publicznymi wykorzystują Państwo media społecznościowe?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
* 26. Jak często wyszukuje Pan/Pani ofert współpracy z uczelniami publicznymi poprzez media społecznościowe?
1 - nigdy
5 - bardzo często
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
12345
Częstotliwość
27. W wyszukiwaniu ofert nawiązania współpracy przedsiębiorstwa z uczelniami ze strony przedsiębiorstwa zaangażowani byli:
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Pracownicy przedsiębiorstwa
Kierownictwo przedsiębiorstwa
Właściciele przedsiębiorstwa
28. Poprzez jakie media społecznościowe wyszukuje Pan/Pani informacji dotyczących możliwości podjęcia współpracy z uczelniami?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Facebook
YouTube
Instagram
Twitter
LinkedIn
Google+
Inne
* 29. Które z mediów społecznościowych uczelni, uważa Pan/Pani za najbardziej odpowiednie do przedstawiania przez uczelnie oferty współpracy skierowanej dla Pana/Pani przedsiębiorstwa?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Facebook
  •   YouTube
  •   Instagram
  •   Twitter
  •   LinkedIn
  •   Google+
  •   Inne
30. Jaki zakres tematyczny powinny obejmować informacje przedstawiane w mediach społecznościowych uczelni, kierowane do Pana/Pani przedsiębiorstwa?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Wspólne projekty B+R
  •   Oferty uczelni w zakresie wykonania prototypu produktu, serii próbnej
  •   Oferty uczelni w zakresie wydania opinii o innowacyjności oferowanych przez przedsiębiorstwo produktów lub usług
  •   Oferty uczelni dotyczącej wspólnego wystąpienia z przedsiębiorstwem o granty krajowe
  •   Oferty uczelni dotyczącej wspólnego wystąpienia z przedsiębiorstwem o granty zagraniczne
  •   Umowy o współpracy, konsorcjum
  •   Praktyki i staże studentów, doktorantów
  •   Uczestnictwo pracowników przedsiębiorstwa w procesie dydaktycznym na uczelni
  •   Szkolenie pracowników przedsiębiorstwa przez pracowników uczelni
  •   Uczestnictwo pracowników przedsiębiorstwa w procesie tworzenia programu kształcenia na uczelni
  •   Możliwość zaliczania prac przejściowych, dyplomowych poprzez realizację wspólnych projektów z przedsiębiorstwami
  •   Przeniesienie praw
  •   Licencjonowanie
  •   Przekazanie know-how
  •   Inne
* 31. Jak określa Pan/Pani poziom dostępności wyszukiwanych informacji dotyczących możliwości podjęcia współpracy z uczelniami?
1 - bardzo niski
5 - bardzo wysoki
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
12345
Ocena
32. Czy uważa Pan/Pani, że uczelnie powinny prowadzić płatne kampanie marketingowe adresowane do przedsiębiorstw w mediach społecznościowych?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
Nie mam zdania na ten temat
33. Jakie występują według Pana/Pani bariery w wykorzystaniu mediów społecznościowych przez uczelnie?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Nieznajomość przez środowisko naukowe realiów biznesu
Nieznajomość rynku na którym funkcjonuje przedsiębiorstwo
Nieznajomość specyfiki branży w której funkcjonuje przedsiębiorstwo
Brak konkretnych ofert współpracy ze strony uczelni
Brak informacji na temat konkretnych możliwości nawiązania współpracy i korzyści z nich wynikających
Inne
* 34. Jakie są dostrzegane przez Pana/Panią korzyści, które osiąga uczelnia publiczna dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych?
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Możliwość pozyskania partnerów biznesowych
  •   Zwiększenie rozpoznawalności uczelni wśród kandydatów na studia
  •   Zwiększenie rozpoznawalności uczelni wśród pracodawców
  •   Wzrost prestiżu uczelni
  •   Korzyści finansowe
  •   Wypełnienie zobowiązań prawnych
  •   Możliwość łączenia wykładanej teorii z praktyką, a poprzez takie połączenie weryfikacji i udoskonalania teorii
  •   Podniesienie jakości dydaktyki poprzez realizację zajęć w oparciu o przykłady, udział w zajęciach dydaktycznych przedstawicieli przedsiębiorstw
  •   Możliwość tworzenia atrakcyjnych kierunków studiów dopasowanych do wymagań rynku pracy
  •   Możliwość zdobywania oraz wymiany doświadczeń przez pracowników uczelni poprzez kontakt z przedsiębiorstwami
  •   Wzrost zainteresowania kadry naukowej świadczeniem usług B+R
  •   Inne
* 35. Proszę określić formę organizacyjno-prawną przedsiębiorstwa:
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Jednoosobowa działalność gospodarcza
Spółka cywilna
Spółka jawna
Spółka partnerska
Spółka komandytowa
Spółka komandytowo-akcyjna
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Spółka akcyjna
Inne
36. Wielkość przedsiębiorstwa:
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Mikro (do 9 zatrudnionych osób)
Małe (od 10 do 49 zatrudnionych osób)
Średnie (od 50 do 249 zatrudnionych osób)
Duże (powyżej 250 zatrudnionych osób)
37. Obszar działalności:
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Lokalny
Regionalny
Ogólnopolski
Międzynarodowy
38. Głównymi przedmiotami działalności Pana/Pani przedsiębiorstwa są:
Możliwość wyboru wielu odpowiedzi.
Działalność produkcyjna
Sprzedaż hurtowa
Telekomunikacja
Działalność usługowa
Inne
39. Czy w Pana/Pani przedsiębiorstwie występuje kapitał zagraniczny?
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
* 40. Przynależność do klastra:
Możliwość wyboru jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
Dziękuję za poświęcony czas na wypełnienie ankiety.


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .