Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Dostępność dydaktyczna UWM w Olsztynie

Niniejsza ankieta służy zbadaniu potrzeb szkoleniowych wśród kadry dydaktycznej UWM w Olsztynie w celu przygotowania projektu w ramach naboru FERS.01.05-IP.08-001/25 Doskonałość dydaktyczna
* 1. Proszę wskazać swoją płeć: (można wybrać jedną odpowiedź).
Kobieta
Mężczyzna
Osoba niebinarna
* 2. Czy jesteś doktorantem/doktorantką?
TAK
NIE
* 3. Ile lat doświadczenia dydaktycznego Pan/Pani posiada?
mniej niż 1 rok,
1-3 lata,
4-10 lat,
więcej niż 10 lat
* 4. W jakiej formie szkoleń dydaktycznych chciałby/chciałaby Pan/i wziąć udział? (Proszę zaznaczyć jedną lub więcej opcji).
stacjonarne
online (na żywo)
online (nagrania)
* 5. Proszę wskazać Wydział i Katedrę w UWM w Olsztynie, na którym prowadzą Państwo dydaktykę.
Wydział Bioinżynierii Zwierząt
Wydział Biologii i Biotechnologii
Wydział Geoinżynierii
Wydział Humanistyczny
Wydział Rolnictwa i Leśnictwa
Wydział Lekarski
Wydział Matematyki i Informatyki
Wydział Medycyny Weterynaryjnej
Wydział Nauk Ekonomicznych
Wydział Nauk Społecznych
Wydział Nauk Technicznych
Szkoła Zdrowia Publicznego
Wydział Nauki o Żywności
Wydział Prawa i Administracji
Wydział Sztuki
Wydział Teologii
Filia w Ełku
* 6. Czy jest Pan/i zainteresowany/a wyjazdem studyjnym do ośrodka naukowego w celu pogłębiania wiedzy i kompetencji?
TAK-krajowy
Tak-zagraniczny
NIE
* 7. Jakie szkolenie związane z podnoszeniem kompetencji cyfrowych byłoby dla Pana/i najbardziej interesujące?(Proszę zaznaczyć jedną lub więcej opcji).
"Zaawansowane narzędzia cyfrowe w dydaktyce akademickiej"
"Profesjonalne bazy danych i ich wykorzystanie w dydaktyce"
"AI w edukacji akademickiej"
"Blended Learning – łączenie nauczania stacjonarnego i online"
"Tworzenie interaktywnych kursów online (MOOC)"
"Tworzenie i zarządzanie kursami online – od podstaw do zaawansowanych funkcji".
"Bezpieczeństwo i ochrona danych w środowisku edukacyjnym"
"Interaktywne metody nauczania z wykorzystaniem technologii".
"Praca z platformami e-learningowymi: Moodle, Blackboard i Canvas".
"Zastosowanie technologii VR i AR w edukacji wyższej"
"Zarządzanie czasem i organizacja pracy dydaktycznej z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych"
* 8. Jakie szkolenie związane z podnoszeniem kompetencji dydaktycznych byłoby dla Pana/i najbardziej interesujące? (Proszę zaznaczyć jedną lub więcej opcji).
"Nowoczesne metody dydaktyczne w szkolnictwie wyższym"
"Edukacja oparta na problemach (PBL – Problem-Based Learning)"
"Metoda odwróconej klasy (Flipped Classroom) w dydaktyce akademickiej"
"Gamifikacja i elementy grywalizacji w nauczaniu akademickim"
"Jak aktywizować studentów na zajęciach? Interaktywne metody nauczania"
"Storytelling w dydaktyce akademickiej"
"Sztuka zadawania pytań w dydaktyce"
"Coaching w pracy dydaktycznej"
"Skuteczna komunikacja, w tym microteaching"
"Emisja głosu"
"Gry i kreatywne ćwiczenia w aktywnym uczeniu się studentów"
"Kurs języka angielskiego poziom zaawansowany C1"
"Kurs języka angielskiego poziom zaawansowany C2"
"Nowoczesne metody oceniania – jak mierzyć efektywność nauczania?"
"Wystąpienia publiczne"
* 9. Jakie szkolenie związane z podnoszeniem kompetencji zielonej transformacji byłoby dla Pana/i najbardziej interesujące? (Proszę zaznaczyć jedną lub więcej opcji).
"Zielona dydaktyka – ekologia w nauczaniu akademickim"
"Cyfrowe i ekologiczne – jak ograniczyć ślad węglowy uczelni"
"Zrównoważony rozwój w badaniach i dydaktyce"
"Zero waste w domu i w pracy"
"Dobre praktyki zrównoważonego rozwoju"
"Zielone zamówienia w projektach"
"Zielone zarządzanie projektem/raportowanie zrównoważonego rozwoju zgodnie z przepisami UE"
"Green campus – bioróżnorodność miejsca"
"Zrównoważony rozwój w badaniach i dydaktyce"
"Zielona dydaktyka – ekologia w nauczaniu akademickim"
"Ograniczanie emisji gazów cieplarnianych – zmniejszenie śladu węglowego".
* 10. Jakie szkolenie związane z podnoszeniem kompetencji w zakresie projektowania uniwersalnego byłoby dla Pana/i najbardziej interesujące? (Proszę zaznaczyć jedną lub więcej opcji).
"Projektowanie uniwersalne w dydaktyce akademickiej"
"Design Thinking w projektowaniu zajęć dydaktycznych"
"Dostępność cyfrowa i architektoniczna w edukacji wyższej"
"Indywidualizacja procesu kształcenia"
"Dydaktyka akademicka w pracy ze studentami zagranicznymi"
"Dydaktyka inkluzyjna – praca ze studentami o różnych potrzebach edukacyjnych"
„Zróżnicowane metody nauczania i oceniania w ramach uniwersalnego projektowania zajęć dydaktycznych”.
„Wykorzystanie technologii w projektowaniu zajęć zgodnych z UDL”
"Dostępność treści edukacyjnych” – jak projektować w oparciu o UDL?".
* 11. Inna forma wsparcia podnosząca kompetencje dydaktyczne
Studia podyplomowe
Warsztaty
Konferencje
Indywidualne konsultacje językowe z lektorem


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .