Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

ANKIETA BADAJĄCA SATYSFAKCJĘ FRANCZYZOBIORCÓW SIECI STOKROTKA

1. Jak oceniają Państwo szerokość oferty handlowej?
Oferta jest bardzo szeroka
Oferta jest wystarczająco szeroka
Oferta jest w średnim stopniu szeroka
Oferta jest niewystarczająco szeroka
2. Jak oceniają Państwo ceny zakupu towarów?
Ceny są bardzo atrakcyjne
Ceny są odpowiednie
Ceny są trochę za wysokie
Ceny są zdecydowanie za wysokie
3. Czy Państwa zdaniem gazetki są kolportowane na odpowiednich obszarach?
Tak, docierają do odpowiednich obszarów
Kolportaż mógłby odbywać się na szerszym obszarze
Kolportaż odbywa się na zbyt dużym obszarze
Kolportaż odbywa się nie ta tym obszarze, gdzie powinien
4. Jak oceniają Państwo nakład kolportowanych gazetek?
Jest odpowiedni
Jest za duży
Jest za mały
5. Na jakim poziomie oceniają Państwo promocje gazetkowe?
Bardzo wysokim
Wysokim
Średnim
Niskim
6. Jak oceniają Państwo poziom marży na produktach gazetkowych?
Marża jest na odpowiednim poziomie
Marża jest za wysoka
Marża jest za niska
7. Czy ilość promocji (gazetki, katalogi, promocje) jest Państwa zdaniem odpowiednia?
Odpowiednia
Za duża
Za mała
8. Jak oceniają Państwo akcje lojalnościowe w skali od 1 do 5? (5 jest najwyższą oceną)
12345
THOMAS
SPIEGELAU
Ellehammer
Tomorrows Kitchen
9. Jak oceniają Państwo deal’e zakupowe?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
10. Czy mają Państwo sugestie, uwagi dotyczące deal’ów zakupowych w kwestii asortymentu i częstotliwości? Jeśli tak to jakie?
11. Jak oceniają Państwo komunikację poprzez platformę EOD?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
12. Co by Państwo zmienili/dodali w komunikacji poprzez platformę EOD?
13. Jak oceniają Państwo współpracę z Doradcą Klienta?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
14. Czy częstotliwość wizyt Doradcy Klienta jest Państwa zdaniem odpowiednia?
Odpowiednia
Za mała
Za duża
15. Czy mają Państwo uwagi, sugestię dotyczące współpracy z Doradcą Klienta? Jeśli tak, to jakie?
16. Jak oceniają Państwo Logistykę Stokrotki?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
17. Jak oceniają Państwo jakość dostaw?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
18. Czy godziny dostaw są dla Państwa odpowiednie?
Tak, dostawy są w odpowiednich godzinach
Nie, dostawy są za wcześnie
Nie, dostawy są za późno
19. Jak oceniają Państwo czas rozpatrywania reklamacji przez Dział Logistyki?
Jest odpowiedni
Jest za długi
20. Jakie mają Państwo uwagi dotyczące współpracy z Logistyką?
21. Jak oceniają Państwo poziom analiz otrzymywanych z centrali w skali od 1 do 5? (5 oznacza najwyższą ocenę)
12345
Karta wyników sklepu
Odchylenia cen detalicznych
22. Czy któraś z wyżej wymienionych analiz jest Państwa zdaniem zbędna? Jeśli tak to która i dlaczego?
23. Jakiego rodzaju analizy chcieliby Państwo otrzymywać z centrali?
24. Czy korzyści finansowe ze współpracy ze Stokrotką są dla Państwa satysfakcjonujące?
Tak
W średnim stopniu
Są na niskim poziomie
Brak korzyści finansowych
25. Co mogłoby być wsparciem w celu poprawienia korzyści finansowych Państwa zdaniem?
26. Jak oceniają Państwo współpracę z Działem Windykacji i należności?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
27. Jakie mają Państwo uwagi na temat współpracy z Działem Windykacji i należności?
28. Jak oceniają Państwo współpracę z Działem IT?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
29. Jak oceniają Państwo pracę na systemie hipermarket?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
30. Jakie funkcjonalności chcieliby Państwo dodać lub zmienić w systemie hipermarket?
31. Czy ehurtowania zawiera dla Państwa wszelkie, niezbędne do sprawnego funkcjonowania, informacje? Jeśli nie, to czego brakuje Państwa zdaniem?
32. Czy chcieliby Państwo otworzyć kolejny sklep franczyzowy pod szyldem Stokrotki?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Nie wiem
Zdecydowanie nie
33. Jakie czynniki wpłynęłyby na podjęcie decyzji o otworzeniu kolejnego sklepu pod szyldem Stokrotki?


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .