Kontakt
Ukończono 0%

Badanie Satysfakcji Klienta Braniewsko-Pasłęckiego Banku Spółdzielczego z siedzibą w Pasłęku - 2018

1. Z których produktów naszego Banku obecnie Pan/Pani korzysta?
rachunek bieżący
rachunek ROR
konto oszczędnościowe
lokaty
kredyty
inne:
2. Proszę ułożyć poniższe elementy, biorąc pod uwagę, z których z nich jest Pan/Pani najmniej i najbardziej zadowolony, gdzie element najwyższy oznacza najbardziej zadowolony, a element najniższy - najmniej zadowolony.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Czas oczekiwania na obsługę
  •   Szybkość i sprawność obsługi
  •   Oprocentowanie rachunku bieżącego
  •   Oprocentowanie lokat i kont oszczędnościowych
  •   Oprocentowanie kredytów
  •   Opłaty za usługi i operacje
  •   Dopasowanie oferty do potrzeb klienta
  •   Komunikacja z bankiem (informacja o zmianach przepisów, opłat, oferty itp.)
  •   Dostępność do rachunku za pomocą różnych kanałów (bank, bankomat, internet, sms, bankowość mobilna)
3. Najczęściej korzysta Pan/Pani z informacji o usługach bankowych z następujących źródeł:
bezpośrednio od pracownika Banku
z informatorów, ulotek, plakatów, reklam prasowych
ze strony internetowej Banku
z polecenia innych osób
z innych źródeł (jakie?)
4. Jak ocenia Pan/Pani funkcjonalność naszej strony internetowej?
Prosimy o ocenę w skali od 1 do 6, gdzie 1 oznacza ocenę minimalną, a 6 - ocenę maksymalną.
1
2
3
4
5
6
5. Co według Pana/Pani powinnyśmy zmienić na naszej stronie internetowej, aby otrzymywać maksymalne oceny?
6. Proszę ułożyć poniższe cechy pracowników, biorąc pod uwagę, że najwyżej umieszczona jest cecha, z której jest Pan/Pani najbardziej zadowolony, a najniżej - z której jest Pan/Pani najmniej zadowolony.
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Profesjonalizm
  •   Uprzejmość
  •   Komunikatywność
  •   Dyskrecja
  •   Schludność
  •   Zaangażowanie, zainteresowanie klientem
7. Jak ocenia Pan/i uprzejmość personelu naszego Banku?
Pracownicy banku są zawsze mili, pomocni, wychodzą mi naprzeciw.
Pracownicy banku są mili i uprzejmi, lecz nie czuję z ich strony zaangażowania i dostatecznej pomocy.
Pracownicy banku są neutralni (nie uśmiechają się i nie są specjalnie pomocni, ale starają się być grzeczni)
Pracownicy banku nie zawsze są grzeczni, niechętnie wyjaśniają nurtujące mnie kwestie, odsyłają do Internetu, ulotek.
Zachowanie pracowników pozostawia wiele do życzenia – są nieuprzejmi, nie pomagają klientom, w trakcie obsługi zajmują się innymi niepotrzebnymi sprawami.
Nie mam zdania – rzadko bywam w placówkach.
8. Co według Pana/Pani powinnyśmy zmienić, aby w większym stopniu był/a Pan/Pani usatysfakcjonowany/a z obsługi klienta?
9. Jakiego rodzaju usługę/produkt powinniśmy wprowadzić, aby zaspokoić Pana/Pani oczekiwania w zakresie kompleksowej obsługi?
10. Proszę dokończyć zdanie „Mój bank jest …”., gdzie 1 oznacza „zupełnie się nie zgadzam”, a 5 - „zupełnie się zgadzam”)
12345
Bezpieczny
Przyjazny
Godny zaufania
Tani
Prestiżowy
Nowoczesny
Profesjonalny
11. Ogólny poziom zadowolenia ze współpracy z Bankiem
bardzo zadowolony
zadowolony
niezadowolony
bardzo niezadowolony
12. Jakie są szanse, że będzie Pan/Pani przekazywał/a pozytywne opinie o Braniewsko-Pasłęckim Banku Spółdzielczym z siedzibą w Pasłęku?
Prosimy o ocenę w skali od 1 do 6, gdzie 1 oznacza minimalne szanse, a 6 - maksymalne szanse.
1
2
3
4
5
6
13. Inne uwagi, które chciałby Pan/i dodać:
14. Płeć:
Kobieta
Mężczyzna
15. Rodzaj klienta:
osoba prywatna
firma
rolnik
inne:
16. Wiek:
poniżej 20 lat
20-40 lat
41-65 lat
powyżej 65 lat
17. Placówka, którą najczęściej Pan/Pani odwiedza lub z usług której Pan/Pani korzysta:
Pasłęk, Westerplatte
Pasłęk, 3 Maja
Pasłęk, Kościuszki
Rychliki
Braniewo, Moniuszki
Braniewo, Pl. Piłsudskiego
Braniewo, Kościuszki
Frombork, Mickiewicza
Płoskinia
Elbląg, Zacisze
Elbląg, Wyspiańskiego
Elbląg, Płk. Dąbka
Pieniężno, Rynek


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .