Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Witaj. Ankieta została stworzona na potrzeby badań do napisania pracy lincencjackiej. Chciałabym zbadać wpływ działań promocyjnych na decyzje dotyczące wyjazdów wakacyjnych wśród studentów uczelni opolskich.

* 1. Jakie narzędzia dotyczące promocji wycieczek znasz?
Zaznacz przynajmniej jedną odpowiedź.
Internet
Prasa
Telewizja
Radio
Inne
* 2. Jakie strony internetowe uważasz za najlepszą formę przekazu dotyczącą wycieczek wakacyjnych?
Zaznacz przynajmniej jedna odpowiedź.
Facebook
Twitter
Strony biur podróży
Reklamy wyświetlane na różnych portalach
Inne ( Jakie? )
* 3. Jak oceniasz wybrane narzędzia promocji wykorzystane w Internecie?
Proszę zaznaczyć na skali jakie ma to dla Ciebie znaczenie.
1 - oceniam bardzo słabo
2 - oceniam bardzo dobrze
12345
Reklamy internetowe na portalach
Newslettery
Wyskakujące okienka
* 4. Jakie działania promocyjne są według Ciebie najbardziej skuteczne?
Proszę zaznaczyć przynajmniej jedną odpowiedź.
Oferty "first minute"
Oferty "last minute"
Promocje
Zniżki (np. dla studentów)
Inne ( jakie? )
* 5. Jakie działania promocyjne nie maja dla Ciebie żadnego znaczenia?
Zaznacz przynajmniej jedną odpowiedź.
Oferty "first minute"
Oferty "last minute"
Promocje
Zniżki (np. dla studentów)
Inne ( Jakie? )
* 6. Co najbardziej przykuwa Twoją uwagę w reklamie?
Proszę zaznaczyć na skali cyfrę odpowiadającą stopniowi siły poszczególnych narzędzi
1 - bardzo słabo
5 - bardzo mocno
12345
Zdjęcie
Napis
Muzyka
Inne ( Jakie? )
12345
* 7. Jakie działania promocyjne najbardziej na Ciebie działają?
Zaznacz przynajmniej jedną odpowiedź.
Oferty "first minute"
Oferty "last minute"
Promocje
Zniżki (np. dla studentów)
Inne ( jakie? )
* 8. Czy uważasz, że oferta istniejących na rynku organizatorów letniego wypoczynku dla studentów i absolwentów jest zadowalająca?
Zaznacz jedną odpowiedź.
Tak
Nie
Nie mam zdania
* 9. Czy status studenta pozwala Ci na korzystanie z większych zniżek?
Zaznacz jedna odpowiedź.
Tak
Nie
* 10. Czy zdarzyło Ci się doświadczyć, aby wycieczka, która była promowana w Internecie realnie okazała się być dużo gorsza?
Zaznacz tylko jedną odpowiedź.
Tak
Nie
* 11. Czy plakat przedstawiony na zdjęciu według Ciebie zachęca do rozpatrzenia oferty oferowanej przez biuro podróży?
Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź i przynajmniej w jednym zdaniu ją uzasadnić.
Tak ( Uzasadnij )
Nie ( Uzasadnij )
* 12. Wskaż na wagę źródeł informacji, z których najczęściej korzystasz podczas planowania wyjazdu wakacyjnego.
Zaznacz cyfrę w odpowiedniej rubryce,
gdzie 1- oznacza małe znaczenie,
a 5 - wysokie znaczenie.
12345
Internet
Artykuły prasowe
Radio
Telewizja
Opinia rodziny, znajomych itp.
Wizyta u organizatora wyjazdów turystycznych ( np. w biurze podróży )
Inne ( Jakie? )
13. Co zaproponowałbyś aby ulepszyć promocję wyjazdów wakacyjnych? ( Pytanie dodatkowe )
Opisz
* 14. Proszę wybrać płeć
Kobieta
Mężczyzna


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .