Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Manipulacja wizerunkiem w negocjacjach

Jestem absolwentem Executive Master of Business Administration na Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie i zwracam się z prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety, dotyczącej negocjacji biznesowych prowadzonych w ostatnich trzech latach. W ankiecie proszę o udzielenie odpowiedzi w zakresie negocjacji, w których brali państwo aktywny i merytoryczny udział jako strona biznesowa lub przedstawiciel strony biznesowej, reprezentując biznes polski w relacji z krajowym partnerem (badanie nie dotyczy negocjacji międzynarodowych).
Jej celem jest zebranie materiałów niezbędnych do napisania pracy dyplomowej.
Pytania dotyczą manipulacji wizerunkiem firmy, produktu i negocjatora w czterech strategiach:
- rywalizacji,
- ustępstwa,
- współpracy,
- unikania.
Ankieta jest anonimowa, jej wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.
Z góry dziękuję za czas poświęcony na jej wypełnienie.
Krzysztof Szczupak

W odpowiedzi na poniższe pytania proszę o uwzględnić tylko negocjacje, w których pan/pani uczestniczył/a w sposób aktywny i merytoryczny.
* 1. Jak często Pan/Pani bierze aktywny i merytoryczny udział negocjacjach w obszarze biznesu?
(Przy odpowiedzi na to pytanie proszę wziąć pod uwagę swoje doświadczenie z okresu nie dalszego niż trzy lata przed wypełnieniem niniejszej ankiety).
W odpowiedzi na poniższe pytania proszę o uwzględnienie tylko negocjacji, w których pan/pani uczestniczył/a w sposób aktywny i merytoryczny.
Raz w roku lub rzadziej
Dwa do czterech razy w roku
Pięć do siedem razy w roku
Osiem lub więcej razy w roku


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .