Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Wpływ nowych technologii na zachowanie konsumenta

* 1. Czy zdarzyło się Panu(i) kiedykolwiek dokonać zakupu przez Internet:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Tak
Nie
* 2. Czy posiada Pan(i) zaufanie do tej formy nabywania produktów:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Tak (przejdź do pytania 4)
Tak, lecz ograniczone
Nie
3. Co sprawia, że NIE posiada Pan(i) zaufania, lub jest ono ograniczone:
Nie ma żadnego znaczeniaMa niewielkie znaczenieMa szczególne znaczenie
Ryzyko wadliwego produktu
Opóźnienie terminu dostawy
Problem z reklamacją
Możliwość natrafienia na oszustów
Ryzyko związane z transakcją
Brak własnych umiejętności
Brak możliwości wcześniejszego zapoznania się z przedmiotem przed zakupem
* 4. Czy chętniej dokonuję Pan(i) zakupów za pośrednictwem Internetu w porównaniu do tradycyjnych metod:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Tak
Nie
W zależności od rodzaju nabywanych produktów
* 5. Produkty jakiej kategorii chętniej nabywa Pan(i) przez Internet w porównaniu do tradycyjnych metod:
Możliwość wyboru maksymalnie trzech odpowiedzi!
Żywność
Odzież
RTV i AGD
Urządzenia elektryczne i elektroniczne
Motoryzacja (w tym pojazdy mechaniczne oraz akcesoria do nich)
Uroda
Biżuteria
Dom (meble, wyposażenie domu itp)
Sztuka
* 6. Co według Pana(i) ma znaczenie podczas dokonywania zakupów przez Internet:
Nie ma żadnego znaczeniaMa niewielkie znaczenieMa szczególne znaczenie
Możliwość dokonania ich pozostając w domu
Możliwość zakupu przez telefon/tablet
Niższe ceny
Większy wybór asortymentu
Łatwość porównania różnych ofert
Odpowiednia prezentacja produktu, jego opis oraz zdjęcia
Bezpieczeństwo transakcji oraz ochrona danych osobowych
Krótki czas realizacji składanego zamówenia
Opinia innych użytkowników o danym sklepie
* 7. Czy po dokonaniu zakupu przez Internet ocenia Pan(i) przeprowadzoną transakcję, zarówno pod kątem samego produktu, ale również długości realizacji, możliwościach płatności itp. (poprzez zostawienie komentarza, recenzji, oceny):
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Tak, za każdym razem
Tak, lecz rzadko
Nie (przejdź do pytania 9)
8. Gdzie najczęściej pozostawia Pan(i) swoją ocenę:
Na stronie producenta
Na stronie sprzedawcy
Pod aukcjami internetowymi
Na forach dyskusyjnych
* 9. Z której formy płatności, możliwej podczas dokonywania zakupu przez Internet, najczęściej Pan/Pani korzysta:
Możliwość wyboru maksymalnie dwóch odpowiedzi!
Gotówka (przy odbiorze osobistym)
Przelew internetowy
Płatność przelewem
Płatność SMS
Płatność poprzez portfel internetowy
Płatność PeoPay
Płatność PayPal
Przelew Pay-by-link
* 10. Czy byłby(aby) Pan(i) skłonny(a) do przekazywania informacji o sobie przedsiębiorstwom w celu lepszego dopasowania oferty indywidualnej do klienta:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Tak
Nie
* 11. Czy przed dokonaniem zakupu produktu danej marki odwiedza Pan(i) stronę internetową, fanpage lub reklamy tegoż przedsiębiorstwa w Internecie:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Tak
Nie
* 12. Czy posiadanie przez przedsiębiorstwo strony internetowej, kont na portalach społecznościowych, reklam w Internecie mogłyby skłonić Pana(Panią) do dokonana zakupu oferowanego produktu przez przedsiębiorstwa:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Nie wiem
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 13. Czy spotkał(a) się Pan(i) kiedykolwiek z określenie „pliki cookies”:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Tak
Nie
* 14. Czy spotkał(a) się Pan(i) kiedykolwiek z określenie „beacon”:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Tak
Nie
* 15. Czy Pana(i) zdaniem odpowiednio dobrana reklama produktu w Internecie, może przyczynić się do dokonania przez Pana(Panią) zakupu:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Nie wiem
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 16. Czy Pana(i) zdaniem oferty wysyłane drogą mailową, mogą skłonić do nabycia produktu:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Nie wiem
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 17. Czy spotkał się Pan(i) kiedykolwiek z wykorzystaniem technologii w celu dopasowania oferty do indywidualnego klienta (np. oferowanie zniżki na produkt który oglądało się jakiś czas temu na internecie):
Tak
Nie
Nie pamiętam
* 18. Czy zdarzyło się Panu(i) dostać wiadomość od sklepu w pobliżu którego aktualnie się Pan(i) znajduje:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Tak
Nie
Nie pamiętam
* 19. Czy w przypadku, wysłania do Pana(i) wiadomości z kodem rabatowym od sklepu w którego pobliżu się Pan(i) aktualnie znajduję, skłoniłoby to do nabycia oferowanego w niej produktu:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Nie wiem
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 20. Czy podczas dokonywania zakupów akceptuje Pan(i) możliwość otrzymywania kolejnych wiadomości z oferowanymi produktami lub aktualnymi obniżkami:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Tak
Nie
* 21. Czy dokonuje Pan(i) zakupów mobile (korzystając z telefonu komórkowego):
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Tak (przejdź do 22)
Nie (przejdź do 23)
22. Jak często dokonuje Pan(i) zakupów mobile (przez telefon komórkowy) w ciągu sześciu miesiący:
Możliwość jednokrotnego wyboru!
Raz
Więcej niż raz
Wcale
* 23. Korzystając z jakiego urządzenia najczęściej dokonuje Pan(i) zakupów:
Możliwość wyboru maksymalnie dwóch odpowiedzi!
Telefon komórkowy
Tablet
Telewizor z dostępem do Internetu
Komputer osobisty
Konsola
Smartwatch
* 24. Dlaczego właśnie to urządzenie jest dla Pana(i) najczęściej wykorzystywane do dokonywaniu zakupów przez Internet:
Możliwość wyboru maksymalnie dwóch odpowiedzi!
Dostępność w każdym miejscu i czasie
Szybkość działania urządzenia
Przejrzystość stron internetowych
Łatwość w obsłudze
Umiejętność dokonania zakupu jedynie na wybranym urządzeniu


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .