W procesie kształcenia ogólnego szkoła kształtuje u uczniów postawy sprzyjające ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu. Niniejsza ankieta ma na celu ocenić, w jakim stopniu uczniowie wykorzystali swoje szanse i jakie zdobyli doświadczenie w tym zakresie. Wyniki badania mają służyć do modyfikacji pracy szkoły, dlatego prosimy o przemyślane odpowiedzi.         
             
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
                                
                        
                                
                
                            
                                | Konkursy sportowe, artystyczne, wiedzy przedmiotowej | 
                            
                            
                                | Wydarzenia o charakterze integracyjnym, edukacyjnym (np. wycieczki, ogniska ) | 
                            
                            
                                | Wydarzenia kształtujące postawy patriotyczne lub uroczystości państwowe (np. 11 Listopada, 3 Maja) | 
                            
                            
                                | Pogadanki, prelekcje, pokazy dotyczące bezpieczeństwa, zdrowego trybu życia, profilaktyki uzależnień. | 
                            
                            
                                | Wyjścia do kina, teatru, muzeum. | 
                            
                            
                                | Działania wolontaryjne (np. pomoc dla innych, zbiórki na rzecz potrzebujących). | 
                            
                            
                                | Działania proekologiczne. | 
                            
                            
                                | Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania. | 
                            
         
             
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
                                
                        
                        
                
                    
                        | Twój ranking (tutaj upuść) |  | Lista elementów (stąd przeciągnij) | 
                    
                        |  |  | 
                                
                   kultury języka   okazywania szacunku dla nauczycieli i innych pracowników   przygotowania do lekcji   stosownego ubioru   szanowania koleżanek/ kolegów   terminowego usprawiedliwiania nieobecności | 
         
             
    
    
    
    
                                
                        
                        
                
                    
                        | Twój ranking (tutaj upuść) |  | Lista elementów (stąd przeciągnij) | 
                    
                        |  |  | 
                                
                   rodzice   rodzeństwo   kuzynostwo   babcia/dziadek   przyjaciel/przyjaciółka   koledzy/koleżanki z klasy |