Cześć! Nazywam się Maciej Krakowiecki i jestem studentem Uniwersytetu Gdańskiego na wydziale Zarządzania. Chciałbym skierować do Was badanie, które ma na celu analizę siły marki oraz nawyku konsumentów odnośnie do konsumpcji musztard.
Poniższa ankieta jest skierowana do studentów kierunku Informatyka i Ekonometria na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim. Badanie jest w pełni anonimowe, a zebrane dane przy pomocy kwestionariusza ankiety zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby ćwiczeń z przedmiotu Badania Marketingowe.
Powodzenia!
Teraz czas na pytania zamknięte. Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi w każdym pytaniu.
Zaczynamy pytania otwarte. Spokojnie, są tylko trzy :)
Już prawie koniec. Teraz pora na pytania ze skalą. Do dzieła!
To już ostatnia część - metryczka :)
Dziękuję za wypełnienie kwestionariusza :)