Kontakt
Ukończono 0%

Targi w Krakowie - ankieta dla wystawców

Szanowni Państwo!

W trosce o poprawę jakości oferowanych usług targowych i maksymalizacji poziomu zadowolenia uczestniczących w nich Wystawców firma Targi w Krakowie wraz z Wydziałem Zarządzania AGH pracują nad zmianami w procesie zarządzania kształtem imprez wystawienniczych.

Doskonalenie organizacji przebiegu imprez targowych musi uwzględniać oczekiwania Wystawców i ich opinie o funkcjonowaniu rynku wystawienniczego. Dlatego zwracamy się do Państwa z prośbą o wzięcie udziału w zainicjowanych badaniach ankietowych. Wasza opinia wyrażona w ramach wypełnianego kwestionariusza jest dla nas bardzo cenna, bo to dla Was chcemy się zmieniać i doskonalić oferowane usługi targowe, tak by udział w organizowanych przez nas imprezach dawał Państwu maksimum korzyści.

Po zakończeniu badań podzielimy się z Państwem jego wynikami i wierzymy, że zapoznanie się z tymi informacjami pozwoli Wam zobaczyć swoje działania wystawiennicze na tle aktywności pozostałych podmiotów gospodarczych, wzbogaci Państwa wiedzę o rynku targowym i pomoże udoskonalić Waszą politykę w tym obszarze.

Mając świadomość poufnego charakteru uzyskiwanych informacji, ze swej strony zapewniamy, że wszelkie dane zostaną do naszej wiadomości i w jakichkolwiek opracowaniach będą stanowić tylko i wyłącznie element statystyczny.

Bardzo prosimy o udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące interesujących nas zagadnień i dziękujemy za poświęcony czas.
1. Od ilu lat wystawiają się Państwo na targach?
2. W ilu imprezach wzięli Państwo udział w ostatnich 12 miesiącach?
3. Jakie cele targowe stawiają sobie Państwo planując udział w targach gospodarczych?
To jeden z naszych głównych celów targowychTo jeden z naszych uzupełniających celów targowychTo nie jest nasz cel targowy
Prezentacja oferty firmy
Poprawa wizerunku firmy na rynku po targach
Wzrost sprzedaży w czasie lub po targach
Poprawa relacji z uczestnikami rynku
Zbieranie informacji o oczekiwaniach klientów
Poszukiwanie pośredników i zbieranie informacji o możliwościach współpracy
Zbieranie informacji o aktualnej sytuacji rynku/branży
Poprawa znajomości marki po targach
4. W jaki sposób oceniają Państwo relacje z organizatorem targów w podanych poniżej kategoriach?
1 (zupełnie źle)2345 (bardzo dobrze)
Jakość informacji na temat organizowanej imprezy (strona www i inne źródła)
Jakość infrastruktury targowej (stałej bazy)
Jakość serwisu targowego i organizacji samej imprezy
Komunikacja w trakcie rezerwacji stoiska i przygotowań do targów
Możliwość promocji na targach
Promocja targów w mediach (w wykonaniu organizatora)
5. Jak oceniają Państwo poziom realizacji swoich celów targowych? (prosimy ocenić realizację każdego z celów osobno)
1 - brak osiągnięć w zakresie realizacji danego celu2 - znikome osiągnięcia w realizacji danego celu3 – średnie osiągnięcia w realizacji danego celu4 – dość znaczące osiągnięcia w realizacji danego celu5 – bardzo duże/imponujące osiągnięcia w realizacji danego celu
Cel targowy
Prezentacja oferty firmy
Poprawa wizerunku firmy na rynku po targach
Wzrost sprzedaży w czasie lub po targach
Poprawa relacji z uczestnikami rynku
Zbieranie informacji o oczekiwaniach klientów
Poszukiwanie pośredników i
Zbieranie informacji o możliwościach współpracy
Zbieranie informacji o aktualnej sytuacji rynku/branży
Poprawa znajomości marki po targach
6. W jaki sposób oceniają Państwo swoje doświadczenia targowe w poniższych wymiarach?
1 (zdecydowanie za niska)2 (spełniająca oczekiwania minimalnym stopniu)3 (na średnim poziomie)4 (zadowalająca)5 (w pełni satysfakcjonująca)
Liczba pozostałych wystawców
Liczba zwiedzających
Gotowość zwiedzających do nawiązania kontaktu na stoisku
Gotowość zwiedzających do nawiązania współpracy/zakupów w przyszłości
Poziom decyzyjności zwiedzających
Promocja organizatorów imprezy w mediach
Przygotowanie własnego personelu targowego
Praca własnego personelu targowego na stoisku
Kształt i przygotowanie własnego stoiska targowego


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .