Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Badanie satysfakcji Kierowników sklepów franczyzowych sieci Stokrotka

1. Jak oceniają Państwo szerokość oferty handlowej?
Oferta jest bardzo szeroka
Oferta jest wystarczająco szeroka
Oferta jest w średnim stopniu szeroka
Oferta jest niewystarczająco szeroka
2. Jak oceniają Państwo ceny zakupu towarów?
Ceny są bardzo atrakcyjne
Ceny są odpowiednie
Ceny są trochę za wysokie
Ceny są zdecydowanie za wysokie
3. Na jakim poziomie oceniają Państwo promocje gazetkowe?
Bardzo wysokim
Wysokim
Średnim
Niskim
4. Czy ilość promocji (gazetki, katalogi, promocje) jest Państwa zdaniem odpowiednia?
Odpowiednia
Za duża
Za mała
5. Jak oceniają Państwo akcje lojalnościowe w skali od 1 do 5? (5 jest
najwyższą oceną)
12345
BANQUET
BERGHOFF
LUMINARC
MINIONKI
VIVO
ZWIEGER
6. Jak oceniają Państwo komunikację poprzez platformę EOD?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
7. Co by Państwo zmienili/dodali w komunikacji poprzez platformę EOD?
8. Jak oceniają Państwo współpracę z Doradcą Klienta?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
9. Jak oceniają Państwo poziom realizacji zamówień przez Stokrotkę?
wysoki
średni
niski
10. Jak oceniają Państwo Logistykę Stokrotki?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
11. Jakie mają Państwo uwagi dotyczące współpracy z Logistyką?
12. Jak oceniają Państwo jakość dostaw?
Bardzo dobra
Dobra
Średnia
Zła
13. Jak oceniają Państwo czas rozpatrywania reklamacji przez Dział Logistyki?
jest odpowiedni
jest za długi
14. Czy oferta na środki ochrony przeciwko covid (osłony, stacje dezynfekcji, przyłbice, rękawiczki)spełniła Państwa oczekiwania?
Tak
Nie
15. Jak oceniają Państwo pracę na systemie hipermarket?
Bardzo dobrze
Dobrze
Średnio
Źle
16. Jeżeli chcą się Państwo podzielić jakimiś uwagami odnośnie obszarów, których nie uwzględniliśmy w ankiecie to proszę o ich o umieszczenie w tym miejscu .


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .