Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Decyzje młodych ludzi na rynku spożywczym odzieży, kosmetyków.

1. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
Decyzje młodych ludzi na rynku spożywczym, odzieży i kosmetyków.
Badanie jest anonimowe. Uzyskane wyniki posłużą do napisania pracy licencjackiej pod kierunkiem dr Katarzyny Dziewanowskiej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ankieta ma na celu zestawienie decyzji zakupowych młodych ludzi.
2. Wiek
poniżej 22 lata
22 - 25 lat
powyżej 25 lat
3. Status
tylko studiuję
studiuję i pracuję
tylko pracuję
jestem bezrobotny/a
4. Miasto/Miejscowość zamieszkania
Poniżej 3 tys. osób
3000 - 11 000 osób
11 001 - 50 000 osób
50 001 - 100 000 osób
Powyżej 100 000 osób
* 5. Na jakie kategorie produktów decyduje się Pan/Pani kupić za swoje pieniądze?
Zaznacz dwie odpowiedzi
artykuły spożywcze
wyroby tytoniowe i alkohol
odzież
obuwie
kosmetyki i perfumy
usługi i abonamenty (np. Spotify, Tiddal itp)
sprzęt elektroniczny
* 6. Gdzie najczęściej dokonuje Pan/Pani zakupów odzieżowych?
Zaznacz dwie odpowiedzi
W sklepie odzieżowym (poza galerią handlową)
W sklepie internetowym
W galerii handlowej
W sklepie z odzieżą używaną
Na portalach aukcyjnych lub ogłoszeniowych
W hipermarkecie lub dyskoncie
Na targowiskach
7. Jak często robi Pan/Pani zakupy odzieżowe?
Przynajmniej raz na tydzień
Raz na 2-3 tygodnie
Raz w miesiącu
Raz na kwartał
Raz na pół roku
Raz w roku lub rzadziej
Nie robię zakupów odzieżowych
* 8. Na co zwraca Pan/Pani uwagę przy wyborze odzieży?

1 -nie zwracam uwagi 2 - rzadko zwracam uwagę, 3 - obojętne, 4 - często zwracam uwagę, 5 - za każdym razem zwracam uwagę
nie zwracam uwagirzadko zwracam uwagęobojętneczęsto zwracam uwagęza każdym razem zwracam uwagę
cena produktu
jakość wykonania produktu
skład materiałów
szeroki asortyment sklepu
logo znanej marki na ubraniu
kraj pochodzenia produktu
znajomość i zaufanie do marki
mój wygląd w mierzonym produkcie
trendy modowe panujące na rynku
reklama w mass medniach
* 9. W jakim stopniu poniższe czynniki wpływają na Pana/Pani decyzje o zakupie odzieży?
1 – zdecydowanie nie wpływają, 2 – raczej nie wpływają, 3 – ani tak, ani nie, 4 – raczej wpływają, 5 – zdecydowanie wpływają
zdecydowanie nie wpływająraczej nie wpływają,ani tak, ani nie,raczej wpływają,zdecydowanie wpływają
wcześniejsze doświadczenie
opinie i komentarze w internecie
opinia osoby, która robi ze mną zakupy
obsługa klienta i doradztwo w sklepie
promocje sezonowe np. wyprzedaże
pokazy modowe
artykuły w czasopismach/gazetach/online
blogi i vlogi modowe
10. Ile pieniędzy miesięcznie przeznacza Pan/Pani na zakupy odzieżowe?
do 100 zł
od 101 zł do 350 zł
od 351 zł do 600 zł
od 601 zł do 1000 zł
powyżej 1000 zł
11. W jakim stopniu poniższe zdania odzwierciedlają Pana/Pani poglądy na temat robienia zakupów odzieżowych?
1 – zdecydowanie nie zgadzam się, 2 – raczej się nie zgadzam, 3 – ani tak, ani nie, 4 – raczej się zgadzam, 5 – zdecydowanie się zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się,raczej się nie zgadzam,ani tak, ani nie,raczej się zgadzam,zdecydowanie się zgadzam
Gdy chodzę po sklepach, czuję się znudzony/a
Coraz częściej dokonuję zakupów odzieżowych poprzez internet
Jeśli mam problem ze znalezieniem produktu w odpowiednim rozmiarze/kolorze, proszę o pomoc pracownika sklepu
Kupuję nowe ubrania tylko wtedy, gdy zniszczę już poprzednie
Jestem przyzwyczajony/a do robienia zakupów odzieżowych w sklepach stacjonarnych
Zdarza mi się dokonywać zakupów odzieżowych pod wpływem impulsu
Kupuję ubrania by poprawić sobie nastrój
Czas dostawy zniechęca mnie do zakupu odzieży poprzez internet
Robienie zakupów odzieżowych sprawia mi przyjemność
Idąc na zakupy ubraniowe doskonale wiem czego szukam i nie kupuję nic nadprogramowo
Zanim dokonam ostatecznego zakupu, zawsze porównuję oferty innych sklepów
12. Gdzie najczęściej robi Pan/Pani zakupy spożywcze?
Wybierz dwie odpowiedzi
W sklepie internetowym
W galerii handlowej
W hipermarkecie
W markecie
W osiedlowych sklepach
Na targowiskach
13. Jak często robi Pan/Pani zakupy spożywcze?
Wybierz jedną odpowiedź
Codziennie
Co 2-3 dni
Przynajmniej raz na tydzień
Co 2 tygodnie
Raz w miesiącu
14. Na co zwraca Pan/Pani uwagę podczas robienia zakupów spożywczych?
1 -nie zwracam uwagi 2 - rzadko zwracam uwagę, 3 - obojętne, 4 - często zwracam uwagę, 5 - za każdym razem zwracam uwagę
nie zwracam uwagirzadko zwracam uwagęobojętneczęsto zwracam uwagęza każdym razem zwracam uwagę
cena produktu
jakość produktu
skład produktu
szeroki asortyment sklepu
logo znanej marki na produkcie
kraj pochodzenia produktu
15. Ile pieniędzy miesięcznie wydaje Pan/Pani na zakupy spożywcze?
Wybierz jedną odpowiedź
do 100 zł
od 101 zł do 350 zł
od 351 zł do 450 zł
od 451 zł do 600 zł
powyżej 600 zł
16. W jakim stopniu poniższe zdania odzwierciedlają Pana/Pani poglądy na temat robienia zakupów spożywczych?
1 – zdecydowanie nie zgadzam się, 2 – raczej się nie zgadzam, 3 – ani tak, ani nie, 4 – raczej się zgadzam, 5 – zdecydowanie się zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się,raczej się nie zgadzam,ani tak, ani nie,raczej się zgadzam,zdecydowanie się zgadzam
Gdy chodzę po sklepach, czuję się znudzony/a
Coraz częściej dokonuję zakupów spożywczych poprzez internet
Jeśli mam problem ze znalezieniem produktu o którym myślę, proszę o pomoc pracownika sklepu
Jestem przyzwyczajony/a do robienia zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych
Zdarza mi się dokonywać zakupów spożywczych pod wpływem impulsu
Kupuję produkty spożywcze by poprawić sobie nastrój
Robienie zakupów spożywczych sprawia mi przyjemność
17. Ile pieniędzy miesięcznie wydaje Pan/Pani na zakupy kosmetyczne ?
do 40 zł
od 41 zł do 80 zł
od 81 zł do 120 zł
od 121 zł do 180 zł
powyżej 180 zł
18. Jak często robi Pan/Pani zakupy kosmetyczne?
Wybierz jedną odpowiedź
Co 2-3 dni
Przynajmniej raz na tydzień
Co 2 tygodnie
Raz w miesiącu
Co 2 miesiące
* 19. Gdzie najczęściej robi Pan/Pani zakupy kosmetyczne?
Wybierz dwie odpowiedzi
W sklepie internetowym
W galerii handlowej
W hipermarkecie
W markecie
W drogeriach
W perfumeriach
* 20. Na co zwraca Pan/Pani uwagę podczas robienia zakupów kosmetycznych?
Wybierz trzy odpowiedzi
cena produktu
jakość produktu
skład produktu
świeżość produktu
na efekty, które obiecuje producent na opakowaniu
szeroki asortyment sklepu
logo znanej marki na produkcie
kraj pochodzenia produktu
21. W jakim stopniu poniższe zdania odzwierciedlają Pana/Pani poglądy na temat robienia zakupów kosmetycznych?
1 – zdecydowanie nie zgadzam się, 2 – raczej się nie zgadzam, 3 – ani tak, ani nie, 4 – raczej się zgadzam, 5 – zdecydowanie się zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się,raczej się nie zgadzam,ani tak, ani nie,raczej się zgadzam,zdecydowanie się zgadzam
Gdy chodzę po sklepach/drogeriach, czuję się znudzony/a
Coraz częściej dokonuję zakupów kosmetycznych poprzez internet
Jeśli mam problem ze znalezieniem kosmetyku o którym myślę, proszę o pomoc pracownika sklepu
Jestem przyzwyczajony/a do robienia zakupów kosmetycznych w drogeriach
Zdarza mi się dokonywać zakupów kosmetycznych pod wpływem impulsu
Kupuję produkty kosmetyczne by poprawić sobie nastrój
Robienie zakupów kosmetycznych sprawia mi przyjemność


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .