Decyzje młodych ludzi na rynku spożywczym, odzieży i kosmetyków.
Badanie jest anonimowe. Uzyskane wyniki posłużą do napisania pracy licencjackiej pod kierunkiem dr Katarzyny Dziewanowskiej na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ankieta ma na celu zestawienie decyzji zakupowych młodych ludzi.
1 -nie zwracam uwagi 2 - rzadko zwracam uwagę, 3 - obojętne, 4 - często zwracam uwagę, 5 - za każdym razem zwracam uwagę
1 – zdecydowanie nie wpływają, 2 – raczej nie wpływają, 3 – ani tak, ani nie, 4 – raczej wpływają, 5 – zdecydowanie wpływają
1 – zdecydowanie nie zgadzam się, 2 – raczej się nie zgadzam, 3 – ani tak, ani nie, 4 – raczej się zgadzam, 5 – zdecydowanie się zgadzam
1 -nie zwracam uwagi 2 - rzadko zwracam uwagę, 3 - obojętne, 4 - często zwracam uwagę, 5 - za każdym razem zwracam uwagę
1 – zdecydowanie nie zgadzam się, 2 – raczej się nie zgadzam, 3 – ani tak, ani nie, 4 – raczej się zgadzam, 5 – zdecydowanie się zgadzam
1 – zdecydowanie nie zgadzam się, 2 – raczej się nie zgadzam, 3 – ani tak, ani nie, 4 – raczej się zgadzam, 5 – zdecydowanie się zgadzam