Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%
Szanowna Pani/Szanowny Panie,<p>Jestem studentką II roku studiów magisterskich na Uniwersytecie w Białymstoku. Prowadzę badania dotyczące diagnozy kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa. Chciałabym serdecznie zachęcić i jednocześnie prosić o wypełnienie poniższej ankiety, dzięki której zgromadzę informacje niezbędne do napisania pracy magisterskiej. Poniższa ankieta jest w pełni anonimowa i uzyskane dane zostaną wykorzystane w celach naukowych. Wypełnienie ankiety zajmie Pani/Panu kilka minut.&nbsp;</p>

Diagnoza kultury organizacyjnej - stan obecny i pożądany

* 1. Jaka jest ogólna charakterystyka organizacji?
12345678910
A. Organizacja jest miejscem osobistego spotkania. Przypomina wielką rodzinę. Ludzie się angażują.
B. Dominującymi cechami organizacji są energia i przedsiębiorczość. Ludzie chętnie podejmują ryzyko.
C. W organizacji liczą się przede wszystkim wyniki. Główną troską jest jak najlepsze wykonywanie zadań. Pracownicy są ambitni i nastawieni na osiągnięcia.
D. W organizacji obowiązuje ścisła hierarchia i kontrola. Tym, co robią ludzie zazwyczaj rządzą formalne procedury.
* 2. Jaki jest styl przywództwa?
12345678910
A. Przywództwo w organizacji powszechnie utożsamia się ze służeniem radą i pomocą oraz roztaczaniem opieki.
B. Przywództwo w organizacji powszechnie utożsamia się z przedsiębiorczością, nowatorstwem i podejmowaniem ryzyka.
C. Przywództwo w organizacji powszechnie utożsamia się ze stanowczością, ekspansywnością, orientacją na wyniki.
D. Przywództwo w organizacji powszechnie utożsamia się z koordynowaniem, sprawnym organizowaniem, stwarzaniem harmonijnych warunków do osiągnięcia dobrych wyników.
* 3. Jaki jest styl zarządzania pracownikami?
12345678910
A. W organizacji preferuje się pracę zespołową, dąży się do powszechnej zgody i uczestnictwa.
B. W organizacji preferuje się samodzielne podejmowanie ryzyka, innowacyjność, swobodę i oryginalność.
C. W organizacji preferuje się ostrą rywalizację, stawiane są wysokie wymagania i liczą się przede wszystkim osiągnięcia.
D. W organizacji preferuje się bezpieczeństwo zatrudnienia, podporządkowanie, przewidywalność i niezmienność stosunków.
* 4. Co zapewnia spójność organizacji?
12345678910
A. Spójność organizacji zapewniona jest przez lojalność i wzajemne zaufanie. Wysoko ceni się zaangażowanie w sprawy organizacji.
B. Spójność organizacji zapewniona jest przez zaangażowanie w innowacje i rozwój. Kładzie się nacisk na szukanie nowych dróg.
C. Spójność w organizacji zapewniona jest przez nacisk na wyniki i osiąganie celów. Powszechnymi motywami działania są ekspansywność i chęć zwyciężania.
D. Spójność organizacji zapewniona jest przez formalne zasady i regulaminy. Najważniejsze jest sprawne funkcjonowanie.
* 5. Na co kładzie się największy nacisk?
12345678910
A. W organizacji kładzie się nacisk na rozwój osobisty. Obserwuje się duże zaufanie, otwartość i współuczestnictwo.
B. W organizacji kładzie się nacisk na zdobywanie nowych zasobów i podejmowanie nowych wyzwań. Ceni się szukanie nowatorskich rozwiązań i możliwości.
C. W organizacji kładzie się nacisk na działania konkurencyjne i wyniki. Liczy się osiąganie ambitnych celów i zwyciężanie na rynku.
D. W organizacji kładzie się nacisk na trwałość i niezmienność. Ważne są sprawność, kontrola i praca bez zakłóceń.
* 6. Jakie są kryteria sukcesu w organizacji?
12345678910
A. Za miarę sukcesu uważa się rozwój zasobów ludzkich, pracę zespołową, zaangażowanie pracowników i troskę o ludzi.
B. Za miarę sukcesu uważa się wytwarzanie najbardziej oryginalnych i nowatorskich produktów oraz osiągnięcie pozycji lidera w dziedzinie innowacyjności.
C. Za miarę sukcesu uważa się wygraną na rynku i pokonywanie konkurentów. Najważniejsze jest osiągnięcie pozycji lidera na rynku.
D. Za miarę sukcesu uważa się sprawność działania. Najważniejsze są: pewność dostaw, dotrzymywanie harmonogramów i niskie koszty produkcji.


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .