Kontakt
Ukończono 0%
Opinia mieszkańców miasta Włocławek na temat promocji miasta i budowanie pozytywnego wizerunku miasta przez władze samorządowe
1. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
Nie chcę odpowiadać
2. Wiek
poniżej 18 lat
18-25 lat
26-35 lat
36-45 lat
46-60 lat
ponad 60 lat
3. Stan cywilny
panna/kawaler
mężatka/żonaty
rozwódka/rozwodnik
wdowa/wdowiec
4. Wykształcenie
podstawowe
zasadnicze zawodowe
średnie
wyższe licencjackie
wyższe magisterskie
5. Status społeczno-zawodowy
pracujący w sektorze administracji publicznej
pracujący w sektorze finansowo-bankowym
pracujący w firmie państwowej
pracujący w firmie prywatnej
prowadzący własną działalność gospodarczą
uczeń/student
emeryt/rencista
bezrobotny
6. Profil (grupa, z którą najbardziej identyfikuje się respondent z punktu widzenia badania)
Społeczeństwo
(mieszkańcy, kandydaci do szkół ponadpodstawowych i na studia, studenci)
Turystyka
(turyści, przedsiębiorcy związani z turystyką)
Biznes
(przedsiębiorcy, inwestorzy)
Administracja
(władze miasta, radni miejscy, przedstawiciele miejskich jednostek organizacyjnych, przedstawiciele miast partnerskich)
7. Miejsce zamieszkania
miasto Włocławek
okolice miasta Włocławek
8. W oparciu o jakie potencjały Włocławek powinien budować swoją markę? (Proszę wskazać od 1 do 3 pozycji)
Miasto atrakcyjne geologicznie
Miasto atrakcyjne wizualnie
Miasto bliskie naturze
Miasto o bogatej historii
Miasto o bogatej ofercie kulturalnej
Miasto atrakcyjne dla biznesu
Miasto przyjazne rodzinie
Miasto sportu
Miasto targowe
Miasto zielone
Miasto wygodne
Miasto, w którym chce się żyć
9. Czy jest Pan/Pani zadowolony(a) z faktu, iż jest mieszkańcem miasta Włocławek?
bardzo zadowolony
raczej zadowolony
raczej niezadowolony
bardzo niezadowolony
10. Czy Pana/Pani zdaniem Włocławek znacząco zmieniły się w ciągu ostatnich 10 lat?
zaszły duże zmiany
zaszły pewne nieduże zmiany
raczej niewiele się zmieniło
nic się nie zmieniło
11. Czy zmiany, które zaszły w mieście w ostatnim dziesięcioleciu ocenia Pan/Pani
pozytywnie?
TAK
NIE
12. Spośród wszystkich zmian, mających miejsce we Włocławku w ciągu ostatnich 10 lat, proszę
wymienić dwie o największym, zdaniem Pana/Pani, wpływie na życie mieszkańców:
13. Czy uważa Pan/Pani, że Włocławek jest dobrze promowany na zewnątrz?
zdecydowanie tak
raczej tak
raczej nie
zdecydowanie nie
14. Proszę przedstawić najważniejsze, zdaniem Pana/Pani, sytuacje/wydarzenia związane z
miastem, które miały miejsce w trzech ostatnich latach:
15. Które z podanych poniżej sfer funkcjonowania miasta uważa Pan/ Pani za najlepiej
rozwinięte? (Proszę o wskazanie znakiem „x” maksymalnie trzech wariantów odpowiedzi)
gospodarka komunalna i mieszkaniowa
lokalna przedsiębiorczość
instytucje kultury i działalność kulturalna
administracja publiczna
szkoły
architektura i ład przestrzenny
ochrona środowiska
ochrona zdrowia i bezpieczeństwo publiczne
infrastruktura techniczna
sport i rekreacja
16. Na które z poniższych dziedzin życia społecznego i gospodarczego należy przeznaczyć,
Pana/Pani zdaniem, najwięcej środków finansowych
remonty budynków
kultura
poprawa bezpieczeństwa i straż miejska
komunikacja publiczna
zieleń miejska, czystość i estetyka
ochrona środowiska
sport i rekreacja
działania na rzecz dzieci i młodzieży – place zabaw, kluby, kolonie letnie, świetlice
ochrona zdrowia
opieka socjalna
budowa mieszkań
infrastruktura drogowa
oświata
walka z bezrobociem
17. Jak ocenia Pan/Pani dotychczasową współpracę władz miasta z przedsiębiorcami?
zdecydowanie dobra
raczej dobra
raczej zła
zdecydowanie zła
18. Czy uważa Pani/Pan, że miasto aktywnie korzysta z dostępnej pomocy Unii Europejskiej?
zdecydowanie tak
raczej tak
raczej nie
zdecydowanie nie
19. Które z poniższych kanałów komunikacji stanowią najlepsze źródło wiedzy o bieżących wydarzeniach w mieście? (Proszę wybrać od 1 do 3 pozycji)
Artykuły w lokalnej/regionalnej prasie drukowanej
Informacje publikowane w portalach internetowych
Social media
Informacje w lokalnym/regionalnym radiu
Informacje w lokalnej/regionalnej telewizji
Biuletyn Informacyjny
Plakaty i ulotki dystrybuowane w Urzędzie Miasta i miejskich jednostkach organizacyjnych
Ekrany w miejskich autobusach i na przystankach
20. Które z poniższych oficjalnych internetowych kanałów komunikacji Miasta Włocławek stanowią najlepsze źródło wiedzy o bieżących wydarzeniach w mieście? (Proszę wybrać od 1 do 3 pozycji)
Oficjalna strona Urzędu Miasta Włocławek bip.um.wlocl.pl/
Oficjalna strona miasta www.wloclawek.eu/
Portal www.portalwloclawek.pl/
Portal wloclawek.naszemiasto.pl/
Portal tu.wloclawek.pl/
Portal www.wloclawek.info.pl
Portal ddwloclawek.pl/pl/
21. Czy miasto Włocławek posiada cechy, które mogą umożliwić wypracowanie atrakcyjnej w skali kraju marki miasta.
zdecydowanie się nie zgadzam
nie zgadzam się
nie mam zdania
zgadzam się
zdecydowanie się nie zgadzam
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.