Kontakt
Ukończono 0%
BADANIE POTRZEB NAUCZYCIELI W ZAKRESIE DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ORAZ EFEKTYWNOŚCI PRACY DORADCY
*
1. Proszę wskazać jaki typ placówki Pan/Pani reprezentuje .
przedszkole
szkoła podstawowa
gimnazjum
szkoła ponadgimnazjalna
inne
*
2. Stopień awansu zawodowego:
nauczyciel stażysta
nauczyciel kontraktowy
nauczyciel mianowany
nauczyciel dyplomowany
nauczyciel (szkoła prywatna)
*
3. Czy inicjatywy podejmowane przez doradcę metodycznego dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej/ wychowania przedszkolnego wychodzą naprzeciw Pana/Pani potrzebom?
tak
nie
nie mam zdania
*
4. Czy współpraca z doradcą metodycznym korzystnie wpływa na Pana/Pani rozwój zawodowy?
tak
nie
nie mam zdania
*
5. Czy oferowane przez doradcę metodycznego formy współpracy są atrakcyjne i wartościowe dla Pana/Pani?
tak
nie
nie mam zdania
*
6. Czy ma Pan/Pani możliwość wypowiadania się w sprawach inicjatyw podejmowanych przez doradcę metodycznego?
tak
nie
nie mam zdania
*
7. Czy ma Pan/Pani wpływ na działania podejmowane przez doradcę metodycznego?
tak
nie
nie mam zdania
8. Co Pan/Pani najbardziej ceni we współpracy z doradcą metodycznym, co zasługuje Pana/Pani zdaniem na wyróżnienie ?
9. Co Pan/Pani zmieniłaby we współpracy z doradcą metodycznym, co Pana/Pani zdaniem należy zmienić?
*
10. Z jakich form współpracy oferowanych przez ODM skorzysta Pan/Pani w przyszłym roku.
konferencje metodyczne
warsztaty metodyczne
kursy doskonalące
konsultacje indywidualne
konkursy
spotkania sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli
11. Proszę wskazać tematykę szkoleń, w jakich Pan/Pani chciałby wziąć udział w przyszłym roku szkolnym?
Jestem zainteresowana/y
Nie jestem zainteresowana/y
Innowacje pedagogiczne w praktyce.
Myślenie wizualne w edukacji.
Biblioterapia jako niekonwencjonalna metoda pracy z uczniem.
Jak zachęcić do czytania - zrób to inaczej.
Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania( J.Cieszyńskiej).
Uczymy się bawiąc - literą, sylabą, wyrazem i zdaniem.
Uczymy się bawiąc – zajęcia i zabawy fabularyzowane w kształceniu zintegrowany.
Matematyka, rytm i logika - uczymy się bawiąc.
Radzenie sobie z zakłóceniami w trakcie prowadzenia lekcji.
Modyfikacja trudnych zachowań uczniów metodami terapii behawioralnej.
Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Roztańczone 4 pory roku ( Tańce o tematyce 4 pór roku: wiosenne pobudki, letnie wesołe pląsy, jesienne walczyki , zimowe szaleństwo i wiele innych inspiracji, które można wykorzystać podczas pracy z dziećmi oraz różnych występów w ciągu całego roku) .
Taneczne wariacje (Zajęcia sportowo-taneczne w formie Zumby dla dzieci. Propozycje muzycznych rozgrzewek w formie zabaw ogólnorozwojowych i tańców)
Programowanie nie tylko na ekranie.
Roboty w szkole- czy to jest możliwe?
Stres i wypalenie zawodowe w pracy nauczyciela, czyli jak nie stracić motywacji do pracy.
12. Jakie są Pani/ Pana propozycje dotyczące tematyki szkoleń, proszę o wpisanie swoich propozycji :
13. Proszę wykazać jakie działania Pana/Pani zdaniem mógłby dodatkowo podjąć doradca metodyczny. W celu poszerzenia współpracy i spełnienia Pana/Pani oczekiwań?
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.