Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Badania Magisterskie

Dzień dobry, jestem studentką 4 roku psychologii. Dziękuje za zainteresowanie i pomoc. Badanie dotyczy graczy gier wideo oraz ich pozytywnych doświadczeń. Badanie jest anonimowe i składa się z trzech kwestionariuszy. Proszę pamiętać o tym, że nie ma dobrych czy złych odpowiedzi, więc proszę o odpowiadanie zgodnie z prawdą. Wyniki tych badań wykorzystam do pracy magisterskiej. W ramach pytań i wątpliwości proszę o kontakt.
Miłego wypełniania :)
* 1. Jakiej płci ?
Kobieta
Mężczyzna
* 2. Ile masz lat?
* 3. Ile czasu średnio tygodniowo spędzasz grając w gry wideo?
a. Mniej niż 10 godzin
b. Między 11 a 25 godzin
c. Więcej niż 26 godzin
* 4. Zaznacz gatunki gier, w które grasz.
Gry z grupy RPG i sandbox
Gry z grupy akcji, wyścigi, bijatyki i strzelanki
Gry sportowe, taneczne i muzyczne
Gry logiczne, ekonomiczna i strategiczne
Gry edukacyjne i symulatory
Gry przygodowe, point and click i hopa
Gry multiplayer, mmo i MOBA
Gry zręcznościowe, hack and slash, przygodowe akcji i platformowe
Gry typu survival
Indie
Inne
* 5. Podaj maksymalnie pięć tytułów gier, które są Twoimi ulubionymi, najlepiej je pamiętasz lub w jakie ostatnio grałeś/łaś.
1
2
3
4
5
* 6. Jakich urządzeń używasz do grania?
Komputer PC
Konsola PS
Konsola XBOX
Konsole przenośne
Telefon
Tablet
Inne
* 7. Czy interesujesz się doniesieniami medialnymi na temat gier wideo? (możesz wybrać więcej niż jedną odpowiedź)
Tak, czytam gazety tematyczne.
Tak, śledzę strony internetowe związane z tematem.
Tak, oglądam materiały wideo o grach.
Nie.
* 8. Czy jesteś użytkownikiem forów internetowych dotyczących tematyki gier wideo?
Tak
Nie
* 9. Czy angażujesz się w działalność fanowską na rzecz jakiejś gry (mody, porady, fan arty itp)?
Tak
Nie
* 10. Czy brałeś/brałaś udział w zlotach fanów gier wideo?
Tak
Nie
* 11. Czy brałeś/łaś udział w konwentach gdzie obecna była tematyka gier wideo?
Tak
Nie
12. Czy jesteś zaangażowany w e-sport?
Tak
Nie
* 13. Czy brałeś udział przy tworzeniu gier wideo/
Tak
Nie
* 14. Czy testowałeś gry, które dopiero miały wyjść na rynek?
Tak
Nie
15. Czy dotyczą Cię inne, niewymienione tutaj formy angażowania się w tematykę gier wideo?