Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Używanie technologii w klasie językowej

Szanowni Państwo
Jestem studentką Filologi Angielskiej z pedagogiką na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, wydziale Pedagogiczno-Artystycznym w Kaliszu. Zależy mi na poznaniu Państwa opinii oraz nastawienia w kierunku użytkowania technologii w klasie językowej. Ponadto, chciałabym zbadać czy wprowadzenie technologii na zajęcia może poprawić umiejętności językowe uczniów i ułatwić proces uczenia się.Zebrane w ten sposób dane pomogą mi w sformułowaniu wniosków, które zostaną zawarte w pracy licencjackiej. Kwestionariusz skierowany jest do nauczycieli języka angielskiego i ma charakter anonimowy.
Z góry bardzo dziękuję za czas poświęcony na wypełnienie kwestionariusza.
1. Płeć (Wybierz jedną z następujących odpowiedzi)
Kobieta Mężczyzna
2. Staż zawodowy (w latach)
1-5
6-10
11-15
16-20
21 lat i więcej
3. Ilość godzin nauczania języka angielskiego w tygodniu.
2-4
5-7
8-10
11-13
14+
4. Awans zawodowy
nauczyciel stażysta
nauczyciel kontraktowy
nauczyciel mianowany
nauczyciel dyplomowany
5. Jak ważne według Pani/Pana jest wprowadzanie technologii na zajęcia języka angielskiego?
1 (nie jest wcale ważne)
2
3
4
5 (jest bardzo ważne)
6. Jak często korzysta Pani/Pan z komputera podczas zajęć ?
Zawsze
Bardzo często
Często
Rzadko
Nigdy
7. Jak często korzysta Pani/Pan z tabletu podczas zajęć?
Zawsze
Bardzo często
Często
Rzadko
Nigdy
8. Jak często korzysta Pani/Pan z rzutnika podczas zajęć?
Zawsze
Bardzo często
Często
Rzadko
Nigdy
9. Jak często korzysta Pani/Pan z telefonu podczas zajęć? (albo prosi Pani/Pan uczniów o jego użycie)
Zawsze
Bardzo często
Często
Rzadko
Nigdy
10. Jak często korzysta Pani/Pan z tablicy interaktywnej podczas zajęć?
Zawsze
Bardzo często
Często
Rzadko
Nigdy
11. Jak często korzysta Pani/Pan z radia podczas zajęć?
Zawsze
Bardzo często
Często
Rzadko
Nigdy
12. Czy korzysta Pani/Pan z innych urządzeń niż te które zostały podane powyżej? Proszę o podanie przykładu
13. Uważam że wykorzystywanie na lekcjach technologii zwiększa zainteresowanie uczniów przedmiotem
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się
14. Uważam że wykorzystanie nowoczesnych technologii w nauce wpływa na lepsze przyswajanie wiedzy przez ucznia
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się
15. Uważam że wykorzystywanie na lekcjach technologii zwiększa motywację uczniów do nauki języka
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się
16. Uważam że uczniowie osiągają lepsze wyniki w nauce gdy nauka ta jest połączona z wykorzystywaniem technologii podczas zajęć
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się
17. Uważam że uczeń staje się bardziej autonomiczny gdy wprowadzam technologie na swoje zajęcia.
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się
18. Uważam że technologia w klasie może być używana do testowania uczniów.
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się
19. Uważam że poprzez użycie urządzeń elektrycznych w klasie takich jak tablica multimedialna czy telefon uczniowie są w stanie rozwinąć swoje umiejętności językowe w szybszy sposób niż przy użytku metod tradycyjnych
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się
20. Uważam że poprzez używanie technologii w klasie uczniowie są w stanie szybciej nauczyć się rozmawiać w języku obcym
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się
21. Uważam że poprzez używanie technologii w klasie uczniowie są w stanie szybciej nauczyć umiejętnego pisania w języku obcym
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się
22. Uważam że poprzez używanie technologii w klasie uczniowie są w stanie szybciej nabyć umiejętność czytania w języku obcym
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się
23. Uważam że poprzez używanie technologii w klasie uczniowie są w stanie szybciej nabyć umiejętność rozumienia wypowiedzi w języku obcym
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się
24. Uważam że poprzez używanie aplikacji multimedialnych oraz gier edukacyjnych uczniowie są w stanie przyswoić nowe słownictwo szybciej i sprawniej
zdecydowanie się zgadzam
raczej się zgadzam
nie mam zdania
raczej się nie zgadzam
zdecydowanie nie zgadzam się


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .