Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Ankieta

* 1. Proszę uporządkować od najważniejszego (1) dla Pani/ Pana celu komunikacji do najmniej istotnego (4):
Twój ranking (tutaj upuść) Lista elementów (stąd przeciągnij)
  •   Przekazywanie niezbędnych do pracy informacji
  •   Motywowanie pracowników
  •   Przełamywanie niechęci pracowników do planowanych zmian
  •   Tworzenie pozytywnej atmosfery
* 2. Czynniki, które mają wpływ na skuteczność komunikacji w organizacji to
Można wybrać kilka
Sposoby przekazywania informacji
Postawy
Uczucia wobec: odbiorcy/ nadawcy/ informacji
Ocena nadawcy
Kultura organizacyjna
Struktura organizacyjna
* 3. Najczęstsze bariery komunikacyjne pojawiające się w Pani/ Pana organizacji (można wybrać kilka
Można wybrać kilka
Nieostrożność podczas wypowiedzi
Zniekształcenie motywu (np. wybiórcze słuchanie przekazywanych informacji)
Przejawianie zachowań obronnych (przesadna troska o to, by sobie nie zaszkodzić)
Brak zaufania
Nastawienie do nadawcy
Emocje wyrażone przez nadawcę
Utrudnienia w przepływie informacji z dołu do góry
Ograniczenia w komunikacji między działami
Niestaranny przekaz informacji pracownikom, które są niezbędne do wykonywania codziennej pracy
Różnice językowe
* 4. Najbardziej według Pani/ Pana efektywne narzędzia komunikacji (można wybrać kilka):
Można wybrać kilka
Rozmowa twarzą w twarz
Zebrania
E-mail
Telefon
SMS/MMS
Intranet
Media społecznościowe
Tablice ogłoszeń
Plotki, pogłoski
* 5. Komunikacja w Pani/ Pana pracy jest:
Bardzo dobra
Dobra
Słaba
Bardzo słaba
* 6. Kontakt z przełożonym ocenia Pani/ Pan jako:
Bardzo dobry
Dobry
Słaby


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .