Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%
<h1 style="padding-bottom: 0px; font-size: 18px; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, sans-serif;"><strong>Badanie satysfakcji użytkowników</strong></h1>

Badanie satysfakcji użytkowników kopia

1. W jakim celu odwiedza Pan/Pani zazwyczaj bibliotekę? Proszę uwzględnić zarówno osobistą obecność w bibliotece, jak i odwiedzanie strony internetowej.

(Proszę zaznaczyć wszystkie właściwe odpowiedzi).
korzystam z informacji zamieszczonych na witrynie internetowej biblioteki, której dotyczy ankieta. korzystam z komputerów i Internetu dostępnych w bibliotece.
korzystam z urządzeń kopiujących (np. ksero, drukarki, skanera). korzystam z zasobów elektronicznych (katalogi, bazy danych, czasopisma elektroniczne, książki elektroniczne, itp.).
korzystam ze zbiorów biblioteki na miejscu. poszukuję potrzebnych informacji (związanych np. z nauką, pracą zawodową, życiem codziennym, itp.).
spędzam wolny czas. uczestniczę w szkoleniach organizowanych przez bibliotekę (dotyczących np. korzystania z biblioteki, obsługi komputerów, finansów, itp.)
uczestniczę w wydarzeniach kulturalnych organizowanych przez bibliotekę uczę się / pracuję
wypożyczam zbiory do domu (książki, audiobooki, czasopisma i inne)
* 2. Jak Pan/Pani ocenia całość usług bibliotecznych?
(wg skali od 1 do 5, gdzie: 1 oznacza „bardzo źle” a 5 oznacza „bardzo dobrze”).
1
2
3
4
5
* 3. Jak Pan/Pani ocenia:
(wg skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza „bardzo źle” a 5 oznacza „bardzo dobrze”.
W przypadku, kiedy Pan/Pani nie korzysta z danej usługi lub biblioteka jej nie oferuje proszę wybrać opcję „ND - Nie dotyczy”).
12345ND
warunki lokalowe i czytelność oznakowania w bibliotece
wyposażenie biblioteki (umeblowanie, dostępność i jakość sprzętu)
godziny otwarcia
pracowników biblioteki
kultura obsługi (życzliwość, nastawienie, pomoc)
kompetencje
dyspozycyjność
zbiory drukowane, np. książki, czasopisma (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)
zbiory audiowizualne, np. audiobooki, filmy, nagrania (kompletność, przydatność, liczba egzemplarzy, aktualność, itp. w stosunku do oczekiwań)
zasoby elektroniczne (kompletność, aktualność baz danych, czasopism, książek, itp. w stosunku do oczekiwań)
zasady wypożyczeń
czas realizacji zamówienia
dopuszczalna liczba egzemplarzy
dopuszczalny okres wypożyczeń
usługi informacyjne (informowanie o zbiorach, wyszukiwanie zbiorów i informacji)
wydarzenia kulturalne organizowane przez bibliotekę
ofertę edukacyjną (szkolenia, kursy, warsztaty, seminaria, itp. organizowane przez bibliotekę)
witrynę internetową biblioteki (przydatność, zakres, aktualność i czytelność zamieszczonych informacji)
możliwości korzystania z komputerów i Internetu dostępnych w bibliotece
12345ND
możliwości korzystania z urządzeń kopiujących (np. ksero, drukarki, skanera)
* 4. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
* 5. Wiek
13-15
16-19
20-24
25-44
45-60
powyżej 60 lat
* 6. Status użytkownika:
(proszę zaznaczyć wyłącznie jedną, dominującą możliwość)
student
doktorant
nauczyciel akademicki
inny
* 7. Jak często korzysta Pan/Pani z usług biblioteki?
kilka razy w tygodniu
kilka razy w miesiącu
przynajmniej raz w miesiącu
rzadziej niż raz w miesiącu
przynajmniej raz w roku
korzystam sporadycznie (rzadziej niż raz w roku)


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .