Kontakt
Ukończono 0%
System Zarządzania Jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym ProfiLine Ruben Skrzypiec
*
1. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
*
2. WIek
18-25
26-33
34-41
42-49
Powyżej 50
*
3. Zajmowane przez Pana/Panią stanowisko obejmuje działania:
Zarządcze
Administracyjne
Produkcyjne
Usługowe (montaż, serwis, transport)
*
4. Czym według Pana/Pani jest jakość?
Satysfakcja i zadowolenie
Niczym - ilość się liczy
Wartość, której nie da się zmierzyć
*
5. Co według Pana/Pani świadczy o podejściu zorientowanym na jakość?
Zaznacz max. 2 możliwości
Wdrożone procedury postępowania
Efektywna komunikacja wewnątrz i na zewnątrz organizacji
Jasno określona polityka i cele jakościowe
Analiza ryzyka i szans
Podejście procesowe w organizacji
Kreowanie produktu na podstawie potrzeb i oczekiwań klientów
*
6. Co według Pana/Pani jest ważniejsze?
Potrzeby i zadowolenie klientów
Zysk
Renoma i rozpoznawalność marki
*
7. Jeśli miał/a by Pan/i wskazać obszary (czynniki) negatywne wpływające bezpośrednio na jakość produktów/usług w ramach pełnionych przez Pana/Panią obowiązków. Co by to było?
Czynniki ode mnie niezależne (np. brak prądu, brak internetu, zbędny ruch - marnotrawstwo
Czynniki ode mnie zależne (np. zbita szyba, krzywo wkręcony zawias, brak wiedzy/umiejętności)
*
8. Jeśli miał/a by Pan/i wskazać obszary (czynniki) pozytywne wpływające bezpośrednio na jakość produktów/usług w ramach pełnionych przez Pana/Panią obowiązków. Co by to było?
Czynniki ode mnie niezależne (np. przepisy i normy prawne, rozwój technologii)
Czynniki ode mnie zależne (np. materiały wykorzystywane do produkcji, szkolenia pracowników, kultura pracowników)
*
9. Według Pana/Pani Zintegrowany System Zarządzania Jakością wpływa na jakość oferowanych wyrobów i usług?
Tak, zaobserwowano znaczący wzrost zadowolenia wśród stron zainteresowanych, a także wzrost świadomości pracowniczej.
Nie mam zdania.
Nie, Zintegrowany system zarządzania jakością nie przyniósł oczekiwanej poprawy,
Dlaczego?
*
10. Który czynnik, dzięki wdrożeniu zintegrowanego systemu zarządzania jakością według Pana/Pani przyniósł organizacji najwięcej korzyści? Proszę o wskazanie max. dwóch czynników.
Analiza reklamacji i działań korygujących
Audity procesów wewnątrz organizacji
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna organizacji
Odpowiedzialność procesowa
Ocena efektów działania
Doskonalenie
Wiedza i kompetencje
*
11. Uważa Pan/Pani że posiadanie certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 wpływa na budowanie przewagi konkurencyjnej?
Tak
Nie,
Dlaczego?
*
12. Podsumowując, ocenia Pan/Pani System Zarządzania Jakością, jako:
Element niezbędny w każdej organizacji.
Element dodatkowy, dodający wartości przedsiębiorstwu.
Element zbędny, nie przynoszący jakichkolwiek korzyści dla firmy.
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.