Promocja w radiu jest odpłatna, a zespoły takie jak nasz, nie dysponują wystarczającymi środkami aby się tam dostać. |
Wytwórnie i menadżerowie mają lepsze stosunki z rozgłośniami radiowymi, niż zespoły niezależne. Jako zespół samodzielnie, nie mamy szans przebić się do radia. |
Nie gramy muzyki, która w naszej opinii nie nadaje się do żadnej stacji radiowej. |
Wytwórnie mają większe katalogi (mają więcej artystów) i przez tą są dla rozgłośni atrakcyjniejsze, niż pojedynczy artysta. |
Dziennikarze oraz ten kanał promocji jest opłacany przez duże wytwórnie (tzw, majorsów), nie dając możliwości artystom oraz wytwórniom niezależnym. |
Artyści niezależni, tacy jak my, nie wiedzą jak się promować w radiu. |
Czujemy, że nasza wytwórnia nic nie robi, mimo to nie podejmowaliśmy nigdy samodzielnej próby wysłania swojego materiału do dziennikarzy radiowych. |