JAK WYPEŁNIĆ ANKIETĘ?
Witamy w formularzu ankiety internetowej służącej do „Oceny komunikacji wewnętrznej Banku Pocztowego”.
Celem badania jest zdobycie bezcennej wiedzy potrzebnej do projektowania sprawnego i nowoczesnego systemu komunikacji wewnętrznej dostarczającego czytelnej i łatwo dostępnych informacji, których potrzebuje Zespół Banku Pocztowego.
Ankieta składa się z 3 części widocznych na 3 kolejnych stronach internetowych. Po ukończeniu danej części należy kliknąć przycisk „Dalej” znajdujący się u dołu strony, by przejść do kolejnej części lub przycisk „Gotowe” znajdujący się na ostatniej stronie, służący do zakończenia ankiety. W przypadku chęci cofnięcia się do poprzedniej części można skorzystać z przycisku „Wstecz”.
Kolejne części dotyczą:
• Ogólnej oceny prowadzonych działań komunikacji wewnętrznej w Banku Pocztowym,
• Oceny narzędzi wykorzystywanych obecnie w komunikacji Banku Pocztowego z pracownikami,
• Danych demograficznych.
W przypadku większości pytań udzielenie odpowiedzi następuje przez zaznaczenie wybranej pozycji. W kilku pytaniach otwartych odpowiedź należy wpisać w okienko widoczne pod pytaniem.
Wypełnienie ankiety powinno zająć max. 10-15 minut.
Dziękujemy za udział w ankiecie.