Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Proces zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie branży medycznej. kopia

* 1. Czy czuje się Pan/Pani związany/a z firmą?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Nie mam zdania
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 2. Jak często ma Pan/Pani trudność w znalezieniu potrzebnych informacji?
Zawsze
Często
Sporadycznie
Rzadko
Nigdy
* 3. Czy znajduje Pan/Pani te informacje, których szuka? Jeżeli zaznaczył/a Pan/Pani odpowiedz „tak” proszę ustosunkować się do odpowiedzi w 1-2 zdaniach.
Nie
Tak
* 4. Z jakich źródeł najczęściej pozyskuje Pan/Pani informacje niezbędne do wykonywania pełnionych przez Pana/Panią funkcji w organizacji?
Proszę zaznaczyć maksymalnie 4 odpowiedzi.
Badania rynkowe
Ankiety satysfakcji
Bezpośrednie kontakty z współpracownikami
Szkolenia
Książki i czasopisma naukowe
Udział w projektach
Internet
Media
Konferencje, warsztaty naukowe
Komunikacja/informacje od przełożonych
* 5. Który sposób pozyskiwania wiedzy powinien być Pana/Pani zdaniem wprowadzony, usprawniony bądź częściej używany?
Proszę zaznaczyć maksymalnie 4 odpowiedzi.
Badania rynkowe
Ankiety satysfakcji
Bezpośrednie kontakty z współpracownikami
Szkolenia
Książki i czasopisma naukowe
Udział w projektach
Internet
Media
Konferencje, warsztaty naukowe
Komunikacja/informacje od przełożonych
* 6. Jakie przeszkody najczęściej utrudniają Panu/Pani tworzenie kreatywnych rozwiązań, innowacyjnych pomysłów oraz realizację niestandardowych i nowatorskich zadań?
Proszę zaznaczyć maksymalnie 4 odpowiedzi.
Występujące w firmie procedury
Nieprzyjazne narzędzia IT
Brak czasu
Przekonanie, że zgromadzone informacje będą mało przydatne
Brak wsparcia ze strony współpracowników
Brak wsparcia ze strony przełożonych
Brak motywacji
Brak zaufania
Obawa przed popełnieniem błędu
* 7. Czy zgadza się Pan/Pani ze stwierdzeniem, że ciągłe rozwijanie się to klucz do sukcesu?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Nie mam zdania
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 8. Jakie metody rozwoju wiedzy są stosowane na Pana/Pani stanowisku pracy?
Coaching (metody indywidualnego wspierania pracowników)
Mentoring (forma uczenia się od bardziej doświadczonego pracownika)
Udział w projektach
Rotacja na stanowiskach pracy
Specjalistyczny instruktaż
Samodzielne dokształcanie
Staże
Koła jakości
* 9. Jak ocenia Pan/Pani poniższe metody rozwoju wiedzy pod kątem ich znaczenia w pozyskiwaniu informacji potrzebnych w pracy?
Proszę zaznaczyć po jednej odpowiedzi w każdym wierszu.
Zdecydowanie dobreRaczej dobreNie mam zdaniaRaczej słabeZdecydowanie słabe
Coaching
Mentoring
Udział w projektach
Rotacja na stanowiskach pracy
Specjalistyczny instruktaż
Samodzielne dokształcanie
Staże
Koła jakości
* 10. Jakie formy gromadzenia wiedzy występują u Pana/Pani w organizacji?
Systemy informatyczne
Poczta elektroniczna
Foldery sieciowe - departamentowe/wydziałowe
Foldery sieciowe - publiczne
Własny komputer (foldery na stacji roboczej)
Własne notatki (na papierze)
Teczki wniosków/umów
"Własna głowa"
* 11. Które z form gromadzenia wiedzy najczęściej wykorzystuje Pan/Pani do przechowywania wiedzy związanej z pracą i wykonywanymi zadaniami?
Proszę zaznaczyć maksymalnie 4 odpowiedzi.
Systemy informatyczne
Poczta elektroniczna
Foldery sieciowe - departamentowe/wydziałowe
Foldery sieciowe - publiczne
Własny komputer (foldery na stacji roboczej)
Własne notatki (na papierze)
Teczki wniosków/umów
"Własna głowa"
* 12. Czy uważa Pan/Pani, że powyższe sposoby przechowywania wiedzy ułatwiają znalezienie informacji?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Nie mam zdania
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 13. Jak oceni Pan/Pani wymianę informacji w organizacji?
Zdecydowanie dobrze
Raczej dobrze
Nie mam zdania
Raczej źle
Zdecydowanie źle
* 14. Jakie formy dzielenia się wiedzą występują u Pana/Pani w firmie?
Intranet (sieć wewnętrzna)
Internet
Poczta elektroniczna
Telekonferencje, wideokonferencje
Bazy danych
System zarządzania dokumentami
System ekspercki
System wspomagania pracy grupowej
Forum, grupy dyskusyjne, chat
Komunikatory (Skype, gg)
* 15. Jak określi Pan/Pani częstotliwość dzielenia się wiedzą ze współpracownikami?
Nieustannie
Często
Sporadycznie
Rzadko
Wcale
* 16. Czy uważa Pan/Pani, że warto dzielić się wiedzą?
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Nie mam zdania
Raczej nie
Zdecydowanie nie
* 17. Który motywator uważa Pan/Pani za najbardziej skuteczny do dzielenia się wiedzą?
Pochwała
Premia
Podwyżka
Awans
Pewność zatrudnienia
* 18. Czy zgadza się Pan/Pani z poniższymi stwierdzeniami?
Proszę zaznaczyć po jednej odpowiedzi w każdym wierszu.
Zdecydowanie się zgadzamRaczej się zgadzamNie mam zdaniaRaczej się nie zgadzamZdecydowanie się nie zgadzam
Szybki sposób lokalizowania wiedzy ułatwia znalezienie niezbędnych informacji do wykonywania obowiązków służbowych.
Źródło pozyskiwania wiedzy powinno być rzetelne i wiarygodne, dzięki czemu pracownik ma pewność co do pozyskanych zasobów i nie musi poświęcać dodatkowego czasu na ich sprawdzenie.
Nieustanne rozwijanie wiedzy pomaga w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych.
Sposób przechowywania wiedzy ma wpływ na szybkość znalezienia potrzebnych informacji.
Dzielenie się wiedzą między pracownikami pomaga w budowaniu długotrwałych relacji.


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .