Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Wzorce korzystania z portali społecznościowych

Dzień dobry!

Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o udział w badaniach i wypełnienie poniższej ankiety, która pozwoli zdefiniować sposoby korzystania przez użytkowników z portali społecznościowych. Udział w badaniach jest anonimowy, a otrzymane wyniki posłużą mi do opracowania pracy dyplomowej.

Dziękuję za udział w badaniach!
* 1. Czy jest Pan/Pani użytkownikiem portali społecznościowych? (Jeśli Nie, proszę przejść do wypełnienia Metryczki)
Tak
Nie
2. Z jakich portali oraz z jaką częstotliwością Pan/Pani korzysta?
NigdyRaz w miesiącu lub rzadziejKilka razy w miesiącuCzęściej niż raz w tygodniuCodziennieKilka razy dziennie
nk.pl
YouTube
Twitter
Google+
Facebook
3. Czy ma Pan/Pani konto na portalu Facebook? (Jeśli Nie, proszę przejść do wypełnienia Metryczki)
Tak
Nie
4. Jak często korzysta Pan/Pani z poszczególnych społecznościowych funkcji Facebooka?
NigdyRaz w miesiącu lub rzadziejKilka razy w miesiącuCzęściej niż raz w tygodniuCodziennieKilka razy dziennie
Publikacja postów
Dodawanie zdjęć/filmów
Udostępnianie linków
Śledzenie wpisów
Oglądanie zdjęć znajomych
Czat z innymi
Komentowanie postów
Komentowanie zdjęć
Klikanie linków
Facebookowe gry
Zapraszanie na wydarzenia
Polecanie innym dobrych firm i marek
Polecanie innym książek, filmów itd.
5. Które z funkcji Facebooka są dla Pana/Pani najważniejsze? (1 - nie ma żadnego znaczenia, 10 – ma bardzo ważne znaczenie)
12345678910
Publikacja postów
Dodawanie zdjęć/filmów
Udostępnianie linków
Śledzenie wpisów
Oglądanie zdjęć znajomych
Czat z innymi
Komentowanie postów
Komentowanie zdjęć
Klikanie linków
Facebookowe gry
Zapraszanie na wydarzenia
Polecanie innym dobrych firm i marek
Polecanie innym książek, filmów itd.
6. Jak często korzysta Pan/Pani z pozostałych funkcji Facebooka?
NigdyRaz w miesiącu lub rzadziejKilka razy w miesiącuCzęściej niż raz w tygodniuCodziennieKilka razy dziennie
Śledzenie Fanpage’y firm
Udzielanie się na Fanpage’ach firm
Szukanie informacji o produktach
Udział w konkursach
Klikanie linków reklamowych
Udostępnianie postów z Fanpage’y firm
Subskrypcja profilów firm
7. Które z pozostałych funkcji Facebooka są dla Pana/Pani najważniejsze? (1 – nie ma żadnego znaczenia, 10 – ma bardzo ważne znaczenie)
12345678910
Śledzenie Fanpage’y firm
Udzielanie się na Fanpage’ach firm
Szukanie informacji o produktach
Udział w konkursach
Klikanie linków reklamowych
Udostępnianie postów z Fanpage’y firm
Subskrypcja profilów firm
8. Ile czasu jednorazowo spędza Pan/Pani na Facebooku?
mniej niż 20 minut
od 20 do 40 minut
od 40 minut do 1 godziny
więcej niż 1 godzinę
9. Jak długo mógłby/mogłaby Pan/Pani nie korzystać z Facebooka?
wcale
dzień
kilka dni
tydzień
miesiąc
dowolny czas
nie wiem
10. Jak postrzega Pan/Pani firmy, które posiadają konto na Facebooku?
Zdecydowanie pozytywnie
Pozytywnie
Nie mam zdania
Negatywnie
Zdecydowanie negatywnie
11. Jak ocenia Pan/Pani działania prowadzone przez przedsiębiorstwa na swoich kontach? (1 – negatywnie, 10 – pozytywnie)
12345678910
Kampanie reklamowe
Konkursy
Kliknięcia „Lubię to”
Możliwość wyrażenia opinii
Aktualizacje dotyczące produktów
Organizowanie happeningów/eventów
Subskrypcja profilów firm
12. Jak wiele profili przedsiębiorstw polubił(a) Pan/Pani na Facebooku?
Żadnego
Od 1 do 4
Od 5 do 9
10 lub więcej
Nie pamiętam
13. Które z zamieszczanych na profilach przedsiębiorstw informacji są dla Pana/Pani ważne? (1 – bardzo nieważne, 10 – bardzo ważne)
12345678910
Informacje nt. konkursów
Informacje nt. promocji
Informacje nt. nowej oferty
Informacje nt. organizowanych eventów
14. W jakim stopniu następujące czynniki zachęcają Pana/Panią do zostania fanem profilu przedsiębiorstwa? (1 – nie ma znaczenia, 10 – ma bardzo duże znaczenie)
12345678910
Konkursy
Interesująca reklama
Informacje nt. nowej oferty
Udział w eventach
Możliwość wyrażenia opinii
Gratisy i upominki
Ciekawe wpisy
Udział firmy w dyskusjach na profilu
Interesujące treści multimedialne (zdjęcia, obrazki, filmiki)
Możliwość otrzymania zniżki
Informacje o oferowanych promocjach
Możliwość otrzymania produktu
Możliwość komunikacji z innymi użytkownikami
Interesująca, fajna społeczność na profilu
Przywiązanie do marki
Informacje z życia firmy
15. W jakim stopniu następujące czynniki zniechęcają Pana/Panią do profilu przedsiębiorstwa? (1 – nie ma żadnego znaczenia, 10 – ma bardzo duże znaczenie)
12345678910
Agresywna i nachalna reklama
Brak reklam
Niepopularność wśród znajomych
Negatywne opinie innych użytkowników
Nieinteresujący Fanpage
Przykre doświadczenie z produktami firmy
Nieciekawa zawartość profilu (wpisy, obrazki, zdjęcia)
Sztuczność prowadzonej działalności na profilu
Nakłanianie do zakupu
Rzadkie publikowanie nowych treści
Brak reakcji na wypowiedzi klientów
Nieprzyjemna społeczność
Nieuprzejmość pracowników obsługujących profil
METRYCZKA
* 16. Płeć
Mężczyzna
Kobieta
* 17. Wiek
mniej niż 18 lat
18-25 lat
26-35 lat
36 lub więcej
* 18. Wykształcenie
podstawowe
zawodowe
średnie
wyższe
* 19. Miejsce zamieszkania
wieś
miasto do 50 tys.
miasto 50-100 tys.
miasto powyżej 100 tys.


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .