Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Badanie wizerunku marki Global D Poland Sp. z o.o.

1. Czy znana jest Pani/Panu marka Global D Poland ?
Tak
Nie
2. Jak postrzega Pani/Pan Global D ?
Mam pozytywne odczucia
Mam neutralny stosunek
Mam negatywne odczucia
3. Jaka linia produktów Global D są Pani/Panu znane? ( możliwość wielokrotnego wyboru)
InKone
Twinkon4
Implant3.0
Ancotek
Graftek
Ortrautek
Minitek Microtek
BioBank
4. Jak Pani/pan ocenia produkty Global D pod względem ?
Bardzo dobrzeDobrzeNaturalnieŹleBardzo ŹleNie mam zdania
Wyglądu/stylistyki
Łatwości użytkowania
Jakości
Ceny
Funkcjonalności
Innowacyjności
5. Jaka jest według Pani/Pana firma Global D? Proszę wskazać odpowiednie cechy na podstawie podanych niżej wartości.
Zdecydowanie takRaczej takNie mam zdaniaRaczej nieZdecydowanie nie
Innowacyjna
Nowoczesna
Dbająca o klienta
Stawiająca na rozwój
Przyjazna
Skoncentrowana na sukcesie
6. Czy kiedykolwiek spotkała się Pani/Pan z formami promocji Global D ?
Tak
Nie ( jeżeli nie proszę przejść do pytania nr 11)
7. Z jakimi formami promocji się Pani/Pan spotkała ?
Strona Internetowa
Media Społecznościowe
Konferencje Krajowe i Zagraniczne
Szkolenia/kursy
Artykuły w czasopismach branżowych
Artykuły na forach branżowych
Od innego lekarza
8. Które z poniższych działań promocyjnych według Pani/Pana opinii najkorzystniej wpływają na wizerunek Global D Poland ?
Bardzo korzystnieKorzystnieAni korzystnie, ani niekorzystnieNiekorzystnieNie mam zdania
Szkolenia dla lekarzy, np. Kurs dr Carole Laconte, Smiles Architekci Uśmiechu
Konferencje krajowe, np. Mikro Makro, Meat The Real Bone, KrakDent, PASE
Konferencje zagraniczne, np. CMF w Paryżu, Les Printanieres
Wspólne wyjazdy dla KOL's Global D, np. wyjazd w Alpy na narty po Les Printenieres
Działalność w mediach społecznościowych
9. CZy w ostatnim czasie brała Pani/Pan udział w wydarzeniach promocyjnych organizowanych przez Global D ?
Tak
Nie( jeśli nie proszę, przejść do pytania 11)
10. W jakich wydarzeniach brała Pani/Pan udział ? I jakie są Pani/Pana odczucia, opinie o tych wydarzeniach ?
11. Które z wymienionych aspektów według Pani/Pana w największy sposób kształtują wizerunek marki Global D ? (proszę wybrać nie więcej niż 3 odpowiedzi)
Innowacje wprowadzane przez markę
Opinie użytkowników produktów na temat marki
Sposoby promocji
Ceny produktów
Funkcjonalność produktów Global D
Stosunek Global D do klientów
12. Płeć
Kobieta
Mężczyzna
13. Wiek
18-35 lat
35-55
Powyżej 55 lat
14. Specjalizacja lekarska
Implantolog
Stomatolog
Ortodonta
Chirurg szczękowo-twarzowy
Periodontolog
Protetyka stomatologiczna


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .