Kontakt
Ukończono 0%
Szanowni Państwo! Informacje, które zostaną podane w niniejszej ankiecie, posłużą jako wskazówki do tego, aby podnieść poziom świadczenia naszych usług oraz poziom naszych produktów. Uprzejmie prosimy o wypełnienie wszystkich rubryk i wpisanie wszelkich uwag.
Ankieta satysfakcji klienta
1. Dane osobowe osoby wypełniającej ankietę:
Imię i nazwisko
Firma
2. OBSŁUGA KLIENTA
1 - bardzo źle
2 - źle
3 - szału nie ma
4 - dobrze
5 - bardzo dobrze
Jak oceniają Państwo czas reakcji naszych pracowników na Państwa potrzeby?
Jaką jakość miał nasz dział obsługi klienta?
Jak dobrze był nasz personel poinformowany?
W jakim stopniu oferta naszej firmy spełniła Państwa oczekiwania?
Jaka była, w Państwa ocenie, współpraca z naszym działem obsługi klienta?
Jeżeli odpowiedziałeś/aś na któreś pytanie przecząco, powiedz nam dlaczego:
3. SPRZEDAŻ
1 - bardzo źle
2 - źle
3 - szału nie ma
4 - dobrze
5 - bardzo dobrze
Czy są Państwo zadowoleni z produktów oferowanych przez naszą firmę?
Jak oceniają Państwo komunikację z naszą firmą przy realizacji zamówień?
Jak oceniają Państwo terminowość realizacji zamówień?
Jak oceniają Państwo ceny oferowanych przez nas artykułów w porównaniu z firmami konkurencyjnymi
Co według Ciebie powinniśmy robić lepiej?
4. PRODUKCJA
1 - bardzo źle
2 - źle
3 - szału nie ma
4 - dobrze
5 - bardzo dobrze
Czy produkty naszej firmy spełniły Państwa oczekiwania?
W jakim stopniu używanie produktów naszej firmy jest dla Państwa korzystne?
Jak oceniają Państwo stosunek jakości do ceny naszych produktów?
Jak przebiegała instalacja lub pierwsze użycie naszych produktów?
Co się Państwu w naszym produkcie podobało, a co nie?
5. SERWIS
1 - bardzo źle
2 - źle
3 - szału nie ma
4 - dobrze
5 - bardzo dobrze
Jak oceniacie Państwo przygotowanie do pracy naszych specjalistów i ich chęć pomocy Państwu w rozwiązywaniu problemów wynikających z użytkowania naszych wyrobów?
Na ile zrozumiała była informacja, której udzielił Państwu nasz dział serwisu?
Na ile pytań, które zadali Państwo pracownikom działu, otrzymali Państwo odpowiedzi?
Jaki jest poziom Państwa zadowolenia ze skuteczności działu serwisu w rozwiązaniu problemu?
SERWIS 5
Jeżeli odpowiedziałeś/aś na któreś pytanie przecząco, powiedz nam dlaczego:
6. PYTANIA OGÓLNE
1 - Zdecydowanie nie
2 - Raczej nie
3 - Trudno powiedzieć
4 - Raczej tak
5 - Zdecydowanie tak
W jakim stopniu korzystanie z usług naszej firmy jest dla Państwa satysfakcjonujące?
Czy produkty naszej firmy spełniły Państwa oczekiwania?
Czy według Państwa nasza firma cechuje się profesjonalizmem?
W jakim stopniu polecilibyście Państwo naszą firmę innym?
Jaką ogólną ocenę wystawilibyście Państwo naszej firmie?
Miejsce na dodatkowe uwagi:
Dalej
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.