Nazywam się Olaf, jestem studentem III roku na kierunku Informatyka i Ekonometria na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.
Badanie ma na celu zidentyfikowanie sił marek na rynku i analizę preferencji konsumentów w zakresie soków jabłkowych w kartonie. Kwestionariusz jest skierowany do studentów Wydziału Zarządzania UG.
Kwestionariusz jest anonimowy, a zebrane dane zostaną wykorzystane w ramach ćwiczeń z badań marketingowych. Proszę o rzetelne odpowiedzi na pytania.
Dziękuje za poświęcony czas!
(Podaj maksymalnie 3 marki.)
0 – najmniej preferowana marka, 14 – najbardziej preferowana marka
0 – marka najmniej rozpoznawalna, 5 – marka najbardziej rozpoznawalna
0 – marka w ogóle nie przychodzi mi na myśl, 5 – marka przychodzi mi na myśl jako pierwsza
0 – marka w ogóle nieistotna 15 – marka najbardziej istotna.
0 – marka najrzadziej wybierana, 15 – marka najczęściej wybierana.
0 – marka niegodna polecenia, 8 – marka godna polecenia
0 – marka najmniej prestiżowa, 12 – marka najbardziej prestiżowa.
0 – najniższa jakość, 10 – najwyższa jakość
0 – najgorszy stosunek jakości do ceny, 6 – najlepszy stosunek jakości do ceny