Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%
Jesteśmy studentami ostatniego roku Wydziału Finansów i Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy. W ramach pracy licencjackiej prowadzimy badanie dotyczące wpływu reklamy na proces decyzyjny konsumentów. Ankieta ma charakter anonimowy i będzie służyła tylko i wyłącznie celom naukowym. Proszę o zakreślenie kwadratu znajdującego się przy wybranej odpowiedzi.

Sterowanie emocjami w procesie sprzedaży

* 1. Jak często na co dzień spotyka się Pan / Pani z procesem sprzedaży
zawsze,
rzadko,
bardzo rzadko,
nigdy.
2. Jaki rodzaj sprzedaży Panu / Pani najbardziej odpowiada
sprzedaż bezpośrednia,
sprzedaż przez przedstawiciela handlowego,
sprzedaż internetowa,
* 3. Czy wg Pana / Pani reklamy są dobrym dopełnieniem procesu sprzedaży
zdecydowanie tak,
raczej tak,
ani tak, ani nie,
raczej nie,
zdecydowanie nie,
nie mam zdania.
* 4. Czy wg Pana / Pani prezentowane reklamy bądź informacje prezentowane przez sprzedawcę, odnoszące się do danej grupy produktowej są:
wiarygodnym źródłem informacji,
raczej wiarygodnym źródłem informacji,
ani tak, ani nie,
raczej niewiarygodnym źródłem informacji,
zdecydowanie niewiarygodnym źródłem informacji,
nie mam zdania.
5. Co wg Pana / Pani ma największy wpływ na chęć zakupu sprzedawanego produktu
odniesienia do produktów konkurencji,
prezentowanie wiarygodnych informacji dotyczących produktu,
odpowiednia atmosfera w miejscu zakupu,
miła i sympatyczna obsługa,
* 6. Czy reklama, informacja przekazana przez sprzedawcę, ma wpływ na Pana / Pani decyzję przy zakupie produktów
zdecydowanie tak,
raczej tak,
ani tak, ani nie,
to zależy od konkretnego przypadku,
nie, reklama dostarcza mi informacji o produkcie,
nie ma zdania.
* 7. Czy w trakcie zakupów produkty z reklam bądź te zachwalane przez sprzedawcę są wg Pana / Pani bardziej atrakcyjniejsze
zdecydowanie tak,
raczej tak,
ani tak, ani nie,
raczej nie,
zdecydowanie nie,
nie mam zdania.
8. Czy zna Pan / Pani któreś z poniższych marek:
merci,
toffiee,
knoppers,
nim 2,
mamba,
werther’s original,
ice fresh.
9. Czy z którymkolwiek z powyższych produktów kojarzy Ci się reklama
tak,
nie,
nie mam zdania,
10. Czy zdarza się Panu / Pani, że po skończonych zakupach zmienia się samopoczucie na:
tak czuje się lepiej, odczuwam duże zadowolenie,
nie dostrzegam znaczącej różnicy,
tak czuję się gorzej,
* 11. Czy zdarza się, że po upływie czasu odczuwa Pan / Pani złość z powodu dokonania zakupu
zawsze,
rzadko,
bardzo rzadko,
nigdy.
12. Z jakiego powodu, w swojej ocenie, boryka się Pan / Pani z narastającą złością:
nie mam z tym problemu,
została podjęta pochopna decyzja,
zostały zaprezentowane błędne informacje w reklamie,
zostały zaprezentowane błędne informacje przez sprzedawcę,
została wykorzystana manipulacja w trakcie sprzedaży,
* 13. Proszę o podanie płci
mężczyzna,
kobieta,
* 14. Proszę o podanie przedziału wiekowego (lata)
18 – 29,
30 – 39,
40 – 49,
50 – 59,
60 – <.
* 15. Proszę o podanie wykształcenia
podstawowe,
zawodowe,
średnie,
wyższe,
w trakcie studiów.
* 16. Proszę o podanie zaludnienia miejsca zamieszkania
do 5 tys.
5 – 20 tyś.
20 – 100 tyś.
100 – 400 tyś.
powyżej 400 tyś.
Dziękujemy za zaangażowanie


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .