Szanowni Państwo,
Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Zebrane informacje zostaną wykorzystane w pracy magisterskiej dotyczącej satysfakcji i lojalności klienta na rynku usług turystycznych.
Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie Państwu kilka minut.
Dziękuję za poświęcony czas!
1. Jakie są Pana/i preferencje odnośnie form turystyki i wypoczynku?
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi.
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi.
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi.
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi.
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi.
2. Z jakich Pan/i najczęściej korzysta usług turystycznych?
3. Jakie czynniki i w jakim stopniu determinują u Pana/i satysfakcję z usług turystycznych?
Jeśli nie, proszę o przejście do pytania nr 20. 5.
4*. Jakie czynniki i w jakim stopniu zadecydowały o ponownym wyborze danego obiektu turystycznego?
Jeśli nie, proszę o przejście do pytania nr 22. 6.
Proszę o zaznaczenie maksymalnie trzech odpowiedzi.
Jeśli nie, proszę o przejście do pytania nr 24. 7.
Proszę o wybranie maksymalnie trzech odpowiedzi.
8. Jakie działania według Pana/i podejmują przedsiębiorstwa turystyczne doskonalące jakość usług podczas obsługi klienta?
Jeśli nie, proszę o przejście do pytania nr 31. 12.
15. Jakimi standardami obsługi klienta według Pana/i cechują się pracownicy przedsiębiorstw turystycznych?