Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Satysfakcja i lojalność klienta na rynku usług turystycznych kopia

Szanowni Państwo,
Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Zebrane informacje zostaną wykorzystane w pracy magisterskiej dotyczącej satysfakcji i lojalności klienta na rynku usług turystycznych.
Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie Państwu kilka minut.
Dziękuję za poświęcony czas!
1. Jakie są Pana/i preferencje odnośnie form turystyki i wypoczynku?
* 1. 1. 1. Pan/i preferuje wypoczynek:
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi.
bierny aktywny
* 2. 1. 2. Pan/i preferuje wypoczynek:
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi.
indywidualny lub w wąskim gronie grupowy lub w większym gronie
* 3. 1. 3. Pan/i preferuje wypoczynek trwający:
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi
do tygodnia powyżej tygodnia
* 4. 1. 4. Pan/i preferuje wypoczynek trwający:
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi.
w sezonie urlopowym poza sezonem urlopowym
* 5. 1. 5. Pan/i preferuje wypoczynek do:
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi.
dobrze znanych, sprawdzonych miejsc nieznanych, nowych miejsc
* 6. 1. 6. Pan/i preferuje wyjazd zorganizowany przez:
Proszę o zaznaczenie jednej odpowiedzi.
siebie lub bliskich biuro podróży
2. Z jakich Pan/i najczęściej korzysta usług turystycznych?
* 7. 2. 1. Usługi noclegowe:
Nie korzystamBardzo rzadkoRzadkoCzęstoBardzo często
Hotele
Motele
Kempingi
Pensjonaty
Pola biwakowe
Schroniska młodzieżowe
* 8. 2. 2. Usługi gastronomiczne
Nie korzystamBardzo rzadkoRzadkoCzęstoBardzo często
Restauracje
Bary
Bistra
Kawiarnie
Cukiernie
Lodziarnie
* 9. 2. 3. Usługi transportowe:
Nie korzystamBardzo rzadkoRzadkoCzęstoBardzo często
Samochodowy o autokarowy
Lotniczy
Kolejowy
Żeglugi pasażerskiej
* 10. 2. 4. Usługi pośrednictwa i organizacji świadczone przez biura podróży i agencje turystyczne:
Nie korzystamBardzo rzadkoRzadkoCzęstoBardzo często
Sprzedaż i rezerwacja usług noclegowych
Sprzedaż i rezerwacja biletów środków transportu
Kompleksowa sprzedaż/zakup usług wypoczynkowych i ubezpieczeniowych
Informacja turystyczna
3. Jakie czynniki i w jakim stopniu determinują u Pana/i satysfakcję z usług turystycznych?
* 11. 3. 1. Usługi noclegowe:
W bardzo małym stopniuW małym stopniuW średnim stopniuW dużym stopniuW bardzo dużym stopniu
Lokalizacja obiektu
Usługi gastronomiczne w obiekcie
Cena usług
Oferta usług dodatkowych
Kategoria obiektu
Profesjonalizm obsługi
Znajomość języków obcych u obsługi
Programy lojalnościowe
* 12. 3. 2. Usługi gastronomiczne:
W bardzo małym stopniuW małym stopniuW średnim stopniuW dużym stopniuW bardzo dużym stopniu
Różnorodność potraw
Klimat obiektu
Smak potraw
Cena usług
Dostępność lokalu
Szybkość obsługi
Profesjonalizm obsługi
Czystość i higiena
* 13. 3. 3. Usługi transportowe:
W bardzo małym stopniuW małym stopniuW średnim stopniuW dużym stopniuW bardzo dużym stopniu
Szybkość przewozu
Bezpieczeństwo
Bezpośredniość połączeń
Komfort podróży
Cena usług
Wiarygodność przewoźnika
Ograniczenia ilości bagażu
Elektroniczne systemy rezerwacji
* 14. 3. 4. Usługi pośrednictwa i organizacji świadczone przez biura podróży i agencje turystyczne:
W bardzo małym stopniuW małym stopniuW średnim stopniuW dużym stopniuW bardzo dużym stopniu
Kompleksowość usług
Różnorodność ofert
Elektroniczne systemy rezerwacji
Dostępność placówek
Wiarygodność
Rzetelność
Aktualność
Znajomość języków obcych u obsługi
Godziny otwarcia placówek
* 15. 4. Czy Pan/i ponownie korzysta z usług?
Jeśli nie, proszę o przejście do pytania nr 20. 5.
Tak Nie
4*. Jakie czynniki i w jakim stopniu zadecydowały o ponownym wyborze danego obiektu turystycznego?
16. 4. 1. Usługi noclegowe:
W bardzo małym stopniuW małym stopniuW średnim stopniuW dużym stopniuW bardzo dużym stopniu
Lokalizacja obiektu
Usługi gastronomiczne w obiekcie
Cena usług
Oferta usług dodatkowych
Kategoria obiektu
Profesjonalizm obsługi
Znajomość języków obcych u obsługi
Programy lojalnościowe
17. 4. 2. Usługi gastronomiczne:
W bardzo małym stopniuW małym stopniuW średnim stopniuW dużym stopniuW bardzo dużym stopniu
Różnorodność potraw
Klimat obiektu
Smak potraw
Cena usług
Dostępność lokalu
Szybkość obsługi
Profesjonalizm obsługi
Czystość i higiena
18. 4. 3. Usługi transportowe:
W bardzo małym stopniuW małym stopniuW średnim stopniuW dużym stopniuW bardzo dużym stopniu
Szybkość przewozu
Bezpieczeństwo
Bezpośredniość połączeń
Komfort podróży
Cena usług
Wiarygodność przewoźnika
Ograniczenia ilości bagażu
Elektroniczne systemy rezerwacji
19. 4. 4. Usługi pośrednictwa i organizacji świadczone przez biura podróży i agencje turystyczne:
W bardzo małym stopniuW małym stopniuW średnim stopniuW dużym stopniuW bardzo dużym stopniu
Kompleksowość usług
Różnorodność ofert
Elektroniczne systemy rezerwacji
Dostępność placówek
Wiarygodność
Rzetelność
Aktualność
Znajomość języków obcych u obsługi
Godziny otwarcia placówek
* 20. 5. Czy Pan/i poleca określone usługi bliskim?
Jeśli nie, proszę o przejście do pytania nr 22. 6.
Tak Nie
21. 5*. Jeśli tak, to, z jakiego powodu?
Proszę o zaznaczenie maksymalnie trzech odpowiedzi.
Jestem lojalny wobec marki danego obiektu turystycznego Konkurencyjne ceny
Poziom obsługi danego obiektu był satysfakcjonujący Dogodna lokalizacja
Jakość świadczonych usług była satysfakcjonująca Obiekt był czysty, zadbany
Panowała przyjazna atmosfera w obiekcie Obiekt oferuje programy lojalnościowe dla klientów
* 22. 6. Czy Pan/i odradza swoim bliskim korzystanie z usług danego obiektu turystycznego?
Jeśli nie, proszę o przejście do pytania nr 24. 7.
Tak Nie
23. 6*. Jeśli tak, to, z jakiego powodu?
Niekompetentna obsługa obiektu Obiekt był zaniedbany
Jakość świadczonych usług pozostawiała wiele do życzenia Usługa niezgodna z opisem
Nieodpowiedni stosunek ceny do jakości usług
* 24. 7. Skąd Pan/i czerpie wiedzę na temat ofert usług turystycznych?
Proszę o wybranie maksymalnie trzech odpowiedzi.
Katalogi, foldery reklamowe, ulotki Z biur podróży
Opinia bliskich osób Portale typu Trivago, HRS
Portale społecznościowe Strony internetowe przedsiębiorstw turystycznych
Oferta specjalna przesłana przez pocztę elektroniczną Własne doświadczenia związane z danym przedsiębiorstwem turystycznym
8. Jakie działania według Pana/i podejmują przedsiębiorstwa turystyczne doskonalące jakość usług podczas obsługi klienta?
25. 8. 1. Przed przybyciem klienta:
Udzielenie klientowi niezbędnych informacji dotyczących zakresu usług
Powiadomienie o warunkach i konsekwencjach odwołania rezerwacji, a także o możliwości rezygnacji
Przesłanie potwierdzenia rezerwacji
Przypomnienie o pobycie
26. 8. 2. W czasie pobytu klienta
Przekazanie informacji o przedsiębiorstwie turystycznym
Przekazanie informacji o możliwości skorzystania z usług dodatkowych
Poinformowanie o sposobie kontaktu z personelem obiektu
27. 8. 3. Po skorzystaniu z usługi:
Zaproponowanie transportu powrotnego
Prośba o opinię na temat obiektu
Zachęcenie do ponownego skorzystania z usług przedsiębiorstwa turystycznego
Informowanie o promocjach lub ofertach specjalnych
* 28. 9. Czy Pan/i został/a poddany/a badaniom satysfakcji klienta przez przedsiębiorstwa świadczące usługi turystyczne?
Jeśli nie, proszę o przejście do pytania nr 31. 12.
Tak Nie
29. 10. Jakim metodom pomiaru satysfakcji klienta Pan/i był/a poddany/a w przedsiębiorstwach turystycznych?
Ankieta badająca satysfakcję klienta
Wywiady z pracownikami, mającymi bezpośredni kontakt z klientami
Rozmowy bezpośrednie z klientami
Kontakt telefoniczny z wybranymi klientami
30. 11. Przez kogo były przeprowadzanie badania satysfakcji klienta?
Wyznaczony pracownik
Kierownictwo przedsiębiorstwa
Wyspecjalizowana firma zewnętrzna
* 31. 12. Z jakiego powodu Pana/i zdaniem przedsiębiorstwa turystyczne przeprowadzają badania satysfakcji klientów?
Podniesienie jakości świadczonych usług turystycznych
Określenie mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
Zapobieganie popełnianiu tych samych błędów w przyszłości
Określenie osób odpowiedzialnych za błędy i wyciągnięcie konsekwencji z zaistniałych sytuacji
Doskonalenie systemu motywacyjnego pracowników, którzy dobrze realizują swoje zadania
* 32. 13. Z jakimi działaniami promocji usług turystycznych Pan/i się spotkał/a?
Reklamy w telewizji Reklamy w prasie Reklamy w prasie
Reklamy w radio Telemarketing Reklamy w internecie
Poczta bezpośrednia Kupony Konkursy, loterie
Ekspozycja w punkcie usługowym Finansowanie akcji o charakterze dobroczynnym Reklamy na billboardach/tablicach informacyjnych
Bezpośrednie przekonywanie klienta o wartości usługi
* 33. 14. W jaki sposób Pan/i zakupuje usługę turystyczną?
W przedsiębiorstwie turystycznym, gdzie jest świadczona usługa turystyczna
Poprzez stronę internetową przedsiębiorstwa turystycznego
Telefonicznie, poprzez kontakt z obiektem turystycznym
W biurze podróży, poprzez złożenie zamówienia na usługę
W agencjach turystycznych
W lokalnych ośrodkach informacji turystycznej
15. Jakimi standardami obsługi klienta według Pana/i cechują się pracownicy przedsiębiorstw turystycznych?
34. 15. 1. Kwalifikacje:
Posiadają wiedzę teoretyczną dotyczącą branży turystycznej
Posiadają praktyczną wiedzę dotyczącą branży turystycznej
Posiadają praktyczne umiejętności w zakresie obsługi klientów
Dobrze znają języki obce
Obsługują konkretne programy komputerowe
35. 15. 2. Cechy charakteru
Cierpliwość Umiejętność słuchania klienta
Komunikatywność Dobra organizacja pracy na stanowisku
Zdecydowanie, charakteryzujące się szybkim podejmowaniem decyzji
36. 15. 3. Dress Code:
Ubiór służbowy Identyfikator z imieniem Odpowiedni makijaż i biżuteria


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .