Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Charakterystyka rynku usług kurierskich w Polsce

* 1. Płeć?
Kobieta
Mężczyzna
* 2. Miejsce zamieszkania
Wieś
Miasto
* 3. Twój wiek?
Poniżej 18 lat
18 - 26 lat
27 - 40 lat
Powyżej 40 lat
* 4. Twoja sytuacja zawodowa?
Uczę się
Pracuję na etacie
Przedsiębiorca
Bezrobotny
* 5. Jak często korzystasz z usług kurierskich?
Codziennie
Raz w tygodniu
Raz w miesiącu
Kilka razy w miesiącu
Rzadziej niż raz w miesiącu
* 6. Częściej jesteś nadawcą, czy odbiorcą przesyłek?
Nadawcą
Odbiorcą
* 7. Czy podczas dokonywania zakupów zwracasz uwagę na dostawcę?
Tak
Nie
* 8. Z jakiej firmy kurierskiej korzystasz najczęściej? Dokonaj wyboru maksymalnie dwóch odpowiedzi.
DPD
DHL
InPost
Pocztex
GLS
UPS
Fedex
* 9. Preferujesz opcję dostawy "od drzwi do drzwi", czy punktu odbioru, paczkomaty?
Od drzwi do drzwi
Punkt odbioru, paczkomat
10. Jeśli najczęściej korzystasz z formy odbioru przesyłki w punkcie, zaznacz w jakim.
Paczkomat
Sklep np. żabka, dino, stacja paliw
Punkt odbioru np. DPD Pickup, Poczta Polska
11. Co zwykle stanowi zawartość Twoich przesyłek? Możesz wybrać maksymalnie dwie odpowiedzi.
Sprzęt RTV/AGD
Odzież
Artykuły domowe
Części motoryzacyjne
Artykuły spożywcze
12. Ile średnio płacisz za przesyłkę?
mniej niż 10 zł
10 - 15 zł
15 - 20 zł
20 - 30 zł
więcej niż 30 zł
13. Czym kierujesz się przy wyborze dostawcy? Wybierz maksymalnie 3 odpowiedzi.
Cena
Dostępność
Czas realizacji usługi
Dodatkowe usługi (powiadomienie o przesyłce, możliwość jej monitorowania, wniesienie)
Opinie znajomych
Niezawodność
Marka
Kompleksowość usług
Możliwość wysyłki za pobraniem
* 14. Z jakim problemem spotykasz się najczęściej? Wybierz 3 odpowiedzi.
Uszkodzenie przesyłki
Nigdy nie było problemów
Opóźnienie przesyłki
Zagubienie przesyłki
Brak lub utrudniony kontakt z kurierem
Niekorzystne godziny odbioru przesyłki
15. Co Twoim zdaniem wpływa najbardziej na jakość usług kurierskich?
(proszę ocenić w skali od 1 (nie ma wpływu) do 5 (znaczny wpływ))
12345
Konkurencyjne ceny
Atrakcyjność ofert
Czas realizacji usługi
Bezpieczeństwo przesyłki
Możliwość śledzenia przesyłki
Kultura osobista kuriera
Dostępność
Stan przesyłki
Możliwość wysyłki za pobraniem
16. 14. W skali od 1 do 10 jak obecnie oceniasz poziom swojego zadowolenia z jakości świadczonych usług przez firmy kurierskie?
1- Nie jestem zadowolony/a
10 - Jestem zadowolony/a
12345678910
Zaznacz skalę.
17. Czy chciałbyś coś poprawić w funkcjonowaniu usług kurierskich? Możesz zaproponować także nową, dodatkową usługę.
Chcę coś zmienić
Nie chcę niczego zmieniać
Nie mam zdania


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .