Kontakt
Ukończono 0%
Ocena pracy recepcji oraz serwisu sprzątającego w budynku myhive Nimbus
*
1. Jak ocenia Pan/Pani podejście do obsługi klienta Pani Izabeli (recepcjonistki)?
Przyjazna i pomocna
Arogancka i niechętna do pomocy
Pomocna, lecz nieprzyjemna
Zależy od nastroju
*
2. Czy wchodząc do budynku czuje się Pan/Pani mile widziany/a?
Tak, zawsze
Czasam tak, czasami nie
Nie
3. Co jest powodem, dla którego nie zawsze czuje się Pan/Pani mile widziany/a? Proszę zaznaczyć wszystkie zdania zgodne z prawdą
Nikt nie mówi mi dzień dobry
Recepcjonistka jest ponura, nie uśmiecha się
Recepcjonistka jest zajęta prywatnymi rozmowami
Recepcjonistka korzysta ze smartfona, nie zwraca uwagi na wchodzących
*
4. Jak ogólnie ocenia Pan/Pani pracę i podejście do klienta Pani Izabeli z recepcji? (1-bardzo źle, 5-bardzo dobrze)
1
2
3
4
5
1
2
3
4
5
Ocena
5. Co jest do poprawy w pracy recepcji?
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.