Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Badanie wpływu produktu na proces decyzyjny konsumentów koncernu odzieżowego LPP S.A. kopia

1. Czy znasz markę koncernu odzieżowego LPP S.A.
tak
nie
2. Którą z marek odzieżowych rozpoznajesz
Reserved
Croop
House
Mohito
Sinsay
3. Czy kiedykolwiek kupowałaś/eś odzież tych marek
TakNie
Reserved
Croop
House
Mohito
SINSAY
4. Jakie cechy według Ciebie wyróżniają produkty tych marek?
ReservedCroopHouseMohitoSinsay
są modne
są doskonale uszyte
są z bardzo dobrych materiałów
są trwałe
są dostępne w różnych kolorach
są dostępne w różnych rozmiarach
są łatwo dostępne
wyróżniają mnie w tłumie
podkreślają moja osobowość
5. Czy kiedykolwiek byłaś niezadowolona/y z zakupu produktów danej marki
ReservedCroopHouseMohitoSinsay
Tak
Nie
6. Jakie masz skojarzenia z odzieżą tych marek
ReservedCroopHouseMohitoSinsay
wysoka jakość
moda
trwałość
elegancja i styl
prestiż
dobry smak
przyjemność
luksus
wygoda
pewność wyboru
rozsądne zakupy
rozrzutność
bogactwo
7. Jaki się czułaś/eś po zakupie odzieży wymienionych marek
ReservedCroopHouseMohitoSinsay
elegancko
modnie
zadowolona/y z siebie
pewniej
atrakcyjnie
dowartościowana/y
sobą
młodziej
sexy
kimś bogatszym
modowym ekspertem
8. Jakimi motywami kierujesz się przy zakupie odzieży?
ZawszeCzęstoCzasamiRzadkoNigdy
wyprzedaże
chęć posiadania nowej odzieży
nowy sezon
specjalne oferty cenowe
przyjemność kupowania
zużycie się starej odzieży
przypływ gotówki
nowe trendy w modzie
ekspozycja na wystawie
zły humor, chandra
reklama w internecie
programy modowe w tv
sugestie przyjaciół
marketing bezpośredni
9. Jakie czynniki są dla Ciebie istotne przy podejmowaniu decyzji o zakupie odzieży?
bardzo istotnyraczej istotnyani istotny ani nieistotnyraczej nieistotnyw ogóle nieistotny
obsługa
wygoda odzieży
satysfakcja z nabycia produktu
elegancja produktu
styl produktu
jakość produktu
łatwa dostępność produktu
promocje cenowe
marka
moda
oryginalność produktu
wystrój sklepu/salonu
opinia rodziny lub przyjaciół
przecena produktu
reklama produktu
10. Jaka jest Twoja postawa wobec towarów oferowanych przez marki odzieżowe
Absolutnie się nie zgadzamRaczej się nie zgadzamAni się zgadzam ani nie zgadzamRaczej się zgadzamCałkowicie się zgadzam
Jeśli jestem zadowolona/y z odzieży, którą kupiłam/em, chętnie polecam tę markę przyjaciołom i rodzinie
Mam swoją ulubioną markę odzieży, ale interesuje mnie również oferta innych marek
Planując zakup odzieży wybieram spośród kilku dobrze mi znanych, ulubionych marek,
Nie jest dla mnieistotne, czy odzież jest markowa czy nie. Ważne, by odpowiadała mnie
Za odzież markową mogę zapłacić więcej, niż za odzież niemarkową
Odzież markowa jest droższa, ale nie zawsze lepsza, że lepsza niż niemarkowa
Mam swoje preferencje co do marek, ale czasami daję się skusić innej marce
Mam swoją ulubioną markę i jestem jej wierna/y
Kiedy odzież mojej marki jest w promocji, kupuję ją nawet jeśli niczego nie potrzebuję
Kiedy planuję zakup odzieży, wiem dokładnie jakiej marki ma to być produkt
Kupuję zawsze odzież tej samej marki, ponieważ pasuje ona do mojego wizerunku
Przywiązuję się do marek
Nie dostrzegam zbytniej różnicy pomiędzy markami odzieżowymi dostępnymi na rynku, dlatego nie ma dla mnie wielkiego znaczenia, jakiej marki odzież kupuję
Kupuję zawsze odzież tej samej marki, ponieważ oszczędza mi to wielu rozterek - czy dokonałam/em dobrego wyboru, czy będę odczuwać zadowolenie
Kupuję zawsze odzież tej samej marki, ponieważ dzięki niej mogę zademonstrować światu swoje poglądy i pokazać swą osobowość
11. Wiek
12. Płeć
kobieta
mężczyzna
13. Miejsce zamieszkania
Wieś
Miasto do 50 tysięcy mieszkańców
Miasto do 100 tysięcy mieszkańców
Miasto powyżej 100 tysięcy mieszkańców
14. Wykształcenie
średnie
wyższe licencjackie
wyższe magisterskie
inne


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .