Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Wpływ reklamy na podejmowanie decyzji zakupowych przez pokolenie Y kopia

Nazywam się Świniarska Mariola, jestem studentką II roku kierunku Zarządzanie o specjalności Marketing na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Prowadzę badania dla potrzeb mojej pracy magisterskiej na temat „Wpływu reklamy na podejmowanie decyzji zakupowych przez pokolenie Y”. W związku z tym zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie szczerych odpowiedzi na pytania zawarte w kwestionariuszu. Ankieta ma charakter anonimowy, a jej wyniki będą służyć wyłącznie celom naukowym.
* 1. Z jaką częstotliwością natrafia Pan/i na przekaz reklamowy?

(możliwość zaznaczenia jednej odpowiedzi)
Rzadziej niż raz w tygodniu
Raz w tygodniu
1 raz w ciągu dnia
Kilka razy dziennie
Raz na godzinę
Więcej niż raz na godzinę
* 2. Na jaki rodzaj reklam natrafia Pan/i zazwyczaj?
(możliwość zaznaczenia jednej odpowiedzi)
Radiowa
Kinowa
Prasowa (gazety,czasopisma)
Zewnętrzna (bilbordy, szyldy, słupy ogłoszeniowe)
Telewizyjna
Internetowa
Pocztowa (listy,katalogi)
Mobilna
Inne
* 3. Proszę określić stopień w jakim dany rodzaj reklamy jest dla Pana/i pomocny w podejmowaniu decyzji o zakupie w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza niepomocna, a 5 bardzo pomocna.
(możliwość zaznaczenia jednej odpowiedzi w każdym wierszu)
12345
Radiowa
Kinowa
gazety
Czasopisma
Bilbordy
Słupy ogłoszeniowe
Telewizyjna
Internetowa
Pocztowa
Mobilna
Inne(jeśli udzielono odpowiedzi własnej poniżej)
* 4. Czy zdarzyło się Panu/i dokonać zakupu produktu po zetknięciu się reklamą o nim?
(możliwość zaznaczenia jednej odpowiedzi)
Tak
Nie
Nie pamiętam


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .