Kontakt
Ukończono 0%
<p><strong>Szanowna Respondentko</strong>,</p><p>Jestem studentką III roku, I stopnia na Wydziale Ekonomicznym, kierunku Zarządzania na UMCSie. <strong>W ramach pracy licencjackiej realizuje badania dotyczące wpływu reklamy na decyzje zakupowe kobiet.</strong> Zwracam się do Pani z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Wyniki będą w pełni anonimowe i posłużą wyłącznie celom naukowym. Wypełnienie ankiety powinno zająć parę minut. </p><p><strong>Z góry dziękuję za poświęcony czas!</strong></p>
Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet
*
1. Co Pani myślę o reklamie?
Pozytywnie
Neutralne
Negatywnie
*
2. Czy ufa Pani reklamom?
Ufam
Częściowo
Nie ufam
*
3. Jakie emocję odczuwasz gdy widzisz reklamę?
Nuda
Radość
Podrażnienie
*
4. Czy odczuwa Pani manipulację pod czas reklamy?
Tak, zawsze
Często
Rzadko
Nie, nigdy
*
5. Na jakie elementy reklamowe Pani zwraca uwagę?
(1 - najrzadziej, 5 - najczęściej)
1
2
3
4
5
Kolory
Muzykę
Obrazy
Grafikę
Treść reklamy
*
6. Na jaką reklamę Pani zwróciła uwagę w ciągu ostatniego miesiąca?
(Wpisz typ reklamy, markę i produkt)
*
7. W jaki sposób Pani wybiera sobie produkcję kosmetyczną?
Najczęściej
Często
Rzadko
Najrzadziej
Nigdy
Marketing
Opakowania
Skład produkcji
Testowanie na zwierzętach
Poszukiwanie nowej produkcji
*
8. Czy zadowolona Pani z zakupów dokonywanych pod wpływem reklamy?
Tak
Nie zawsze
Nie
*
9. Jak często Pani korzysta z produktów kosmetycznych? (pielęgnacyjnych i dekoracyjnych)
Codziennie
2-3 razy na tydzień
Raz na miesiąc
Na święta
Nigdy
*
10. Z jakich marek kosmetycznych Pani korzysta najczęściej?
*
11. Jak Pani dowiedziała się o konkretnych markach?
*
12. Czy osobiście dla Pani reklama ma wpływ na decyzję zakupowe?
Tak, oczywiście
Nie, w żadnym razie
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.