Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Ocena znaczenia mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej branży kosmetycznej

* 1. Czy posiada Pani profil w takich mediach społecznościowych jak:
InstagramYoutubeFacebook
Tak
Nie
Nie wiem
* 2. W jakim stopniu Pani ocenia popularność poszczególnych portali społecznościowych?(1-wcace,5-bardzo popularny)
12345
Instagram
Youtube
Facebook
* 3. Ile czasu dziennie Pani spędza na przeglądaniu portali społecznościowych?
InstagramYoutubeFacebook
0-20 minut
41-60 minut
Powyżej 60 minut
* 4. W jakim celu Pani korzysta z mediów społecznościowych?
InstagramYoutubeFacebook
Kontakt z rodziną,znajomymi
Jako forma spędzania wolnego czas
Promowaniu swoich produktów lub usług
Pozyskanie najnowszych wiadomości - polityka, ekonomia, kultura,moda,kulinaria
Pozyskanie informacji o produktach
* 5. Jakie blogi według Pani są najczęściej czytane?
LifestyleBeauty blogModowyBlog fotograficzny ze zdjęciamiNauka języka obcego
Tak
Nie
Nie wiem
* 6. Jakie korzyści dla Pani wiążą się z obserwowaniem marki/produktu na portalach społecznościowych?
InstagramYoutubeFacebook
Bieżące śledzenie za nowościami
Możliwość zadania dodatkowych pytań
Możliwość otrzymania nagród za wzięcia udziału w konkursach
Poznanie osób skupionych wokół danego produktu/marki
Szybsze i bardziej zdecydowane rozwiązanie problemu
Możliwość zaznajomienia z aplikacjami związanych z produktem/marką
Możliwość otrzymania kupony rabatowego
Inne
7. Czy ma Pani zaufanie do reklam kosmetyków w mediach społecznościowych?
InstagramYoutubeFacebook
Pełne zaufanie
Obojętność
Raczej nieufność
Kompletna nieufność
* 8. Jakie według Pani reklamy kosmetyków wzbudzają największe zainteresowanie?
InstagramYoutubeFacebook
Reklamy w których występuje ambasador
Z informacjami o nowych produktach
Z informacjami o promocjach
Z informacjami o korzyściach które spełnia produkt
* 9. Dlaczego Pani jest zainteresowana reklamami kosmetyków w mediach społecznościowych?(Proszę wybrać maksymalnie 3 odpowiedzi)
Są podstawą podejmowanych decyzji zakupowych
Chęć być na bieżąco z najnowszymi produktami
Chęć porównywania produktów i wybranie takich, które najbardziej odpowiadające
Chęć poznania przybliżonej ceny danego produktu
Chęć zdobycia informacji o aktualnych rabatach, promocjach
Chęć poznania opinii o konkretnym produkcie
* 10. Сzy kiedykolwiek Pani kupowała kosmetyki pod wpływem reklam w mediach społecznościowych?
InstagramYoutubeFacebook
Tak
Rzadko
Bardzo rzadko
Nie
* 11. Jak ocenia Pani działania prowadzone przez najpopularniejsze marki kosmetyczne w mediach społecznościowych? (1 — bardzo nieinteresujące, a 5 — bardzo interesujące)
12345Nie dotyczy
L`0real
Maybelline
Max Factor
* 12. Co spowodowało Pani do obserwowania marki/produktu na portalu społecznościowym?
Rekomendacja znajomychReklama w InternecieReklama w innych mediach społecznościowychOgólna popularnośćKorzystanie z danego produktuZainteresowanie tematykąNie dotyczy
L`Oreal
Maybelline
Max Factor
* 13. Czy kiedykolwiek Pani kupowała kosmetyki danych marek po obejrzaniu ich przez media społecznościowe?
TakRzadkoBardzo rzadkoNieNie dotyczy
L`Oreal
Maybelline
Max Factor
* 14. Jakie cechy charakterystyczne według Pani posiadają wybrane marki w promowaniu produktu w mediach społecznościowych?
Dramatyzowanie najważniejszych zalet marki/produktuNacisk na prostotę i szybkość uzyskania efektuWykorzystanie autorytetów (grup wpływu)Intensyfikacja stylu życia (jak produkt wpisuje się w pewien styl życia)Używanie sloganów dla lepszego zapamiętywania marki/produktuŚwiadczenie w reklamach przydatnych informacji.( np.osobliwości skóry ludzkiej)
L`Oreal
Maybelline
Max Factor
Nie dotyczy
* 15. Wiek:
18-25
26-35
36-45
46 i powyżej
* 16. Wykształcenie:
Podstawowe
Zasadnicze zawodowe
Średnie
Wyższe
* 17. Status badanego:
Uczeń/student
Pracujący
Bezrobotny
Emeryt/rencista


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .