Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Szanowni Państwo, poniższa ankieta jest anonimowa i dotyczy zakupów przez Internet. Wszelkie zdobyte drogą badań informacje są poufne, tzn. posłużą jedynie do analizy zbiorczych zestawień pracy dyplomowej. Dziękuję Jakub Szewczyk kopia

1. Płeć
Można udzielić jednej odpowiedzi
Kobieta
Mężczyzna
2. Wiek
Można udzielić jednej odpowiedzi
>18
18-24
25-34
35-44
45-54
55-64
65+
3. Miejsce zamieszkania
Można udzielić jednej odpowiedzi
W mieście powyżej 1 mln mieszkańców
W mieście liczącym 500 000 mieszkańców – 1 000 000
W mieście liczącym 100 000 - 500 000
W mieście liczącym 10 00 -100 000
Na wsi
4. Czy dokonuje Pan/i zakupów za pomocą Internetu?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
TAK
NIE
5. Jak często korzysta Pan/i z poszczególnych portal aukcyjny, robiąc zakupy przez Internet?
Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
codzienniekilka razy w tygodniuraz w tygodniuraz w miesiącurzadziej niż raz w miesiącuraz w rokuwcale
Allegro
eBay
Amazon,
Ceneo
Empik
OLX
sprzedajemy
Marketplace
Lekki Koszyk
AliExpress
Świstak
Aukcjusz
Aukcje FM
6. Jak często korzysta Pan/i z poszczególnych sklepów Internetowych, robiąc zakupy przez Internet?
Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
codzienniekilka razy w tygodniuraz w tygodniuraz w miesiącurzadziej niż raz w miesiącuraz w rokuwcale
Zalando.pl
Empik.pl
Rossmann.pl
Aliexpress.com
North.pl
Eobuwie.com.pl
ebags.com
jansport.com
perfumy.pl
cb2.com
lids.com
sklep.sfd.pl
Taniaksiazka.pl
4kom.pl
abc-toys.pl
Specjalistyczne sklepy internetowe
Uniwersalne sklepy internetowe
7. Od ilu lat robi Pan/i zakupy w Internecie?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
Nie dokonuję zakupów w Internecie
mniej niż rok
od roku
od 2 lat
od 3 lat
od 4 lat
więcej niż 4 lata
8. Jak często dokonuje Pan/i zakupów w Internecie?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
Co najmniej raz w tygodniu
Kilka razy w miesiącu
Raz na 2-3 miesiące
Kilka razy w roku
Raz na rok
Kupiłem/kupiłam raz z ciekawości
Nigdy
9. Biorąc pod uwagę wszystkie towary, które kupił/a Pan/i w Internecie, proszę wybrać towary kupowane najczęściej.
Można zaznaczyć co najwyżej 5 odpowiedzi.
Sprzęt komputerowy
Bilety lotnicze
Oprogramowanie komputerowe
Kosmetyki
Płyty CD i DVD
Sprzęt RTV/ AGD
Odzież/obuwie
Artykuły ogrodnicze
Meble
Usługi bankowe
Sprzęt turystyczny
Porady i usługi medyczne
Kwiaty
Ubezpieczenia
Żywność
Usługi turystyczne (rezerwacja, zakup wycieczki)
Książki
10. Jakie znaczenie mają poniższe czynniki skłaniające Pana/Panią do zakupów w Internecie?
Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
Decyzyjne w wyborzeBardzo duży wpływ na wybórIstotne ale nie kluczoweMały wpływ na wybórNieistotne w wyborze
Oszczędność czasu
Szeroki wybór produktów
Dostęp do produktów niszowych
Dostęp do pełnej informacji o produktach
Konkurencyjna cena
Reklama w sieci
Ciekawość
Dostępność całodobowa
Produkty z całego świata
11. Jaką mniej więcej kwotę przeznaczył/a Pan/i na zakupy za pomocą Internetu w przeciągu ostatniego roku?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
Nic
Do 200zł
200-500zł
500-1000zł
1000-2000zł
2000-5000zł
Powyżej 5000zł
12. Ile mniej więcej transakcji zakupów Pan/i wykonała w ciągu ostatniego roku za pomocą Internetu?
Można udzielić jednej odpowiedzi
Zero
Do 2
3-5
6-10
11-20
Powyżej 20
13. W jakich najczęściej kategoriach dokonuje Pan/i zakupów w Internecie?
Można zaznaczyć co najwyżej 5 odpowiedzi.
Antyki i sztuka
Biżuteria i zegarki
Artykuły spożywcze
Produkty dla dzieci
Dom, wyposażenie wnętrz i ogród
Fotografia i akcesoria fotograficzne
Gry, Komputery
Książki i komiksy Motoryzacja
Muzyka i instrumenty
Rękodzieło
Odzież, obuwie, dodatki Przemysł
RTV i AGD
Sport i turystyka
Telefony GSM i akcesoria
Usługi
Wakacje
Zdrowie i uroda
14. Co dla Pana/Pani ma najważniejsze znaczenie podczas wyboru miejsca dokonania zakupu produktu lub usługi w Internecie?
Można zaznaczyć co najwyżej 5 odpowiedzi.
Cena produktu
Koszt wysyłki
Szerokość asortymentu
Łatwość złożenia zamówienia
Szczegółowy opis produktu / usługi
Zdjęcie produktu
Dostępne metody płatności
Łatwość dokonywania płatności
Terminowość realizacji zamówienia
Łatwość rezygnacji z zamówienia
Obsługa klienta
Łatwość dokonania zwrotu, reklamacji
Bezpieczeństwo transakcji
Opinia o sklepie
15. Czy ufa Pan/Pani zakupom on-line?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
Nie mam zdania
16. Jak ocenia Pan/Pani swoje dotychczasowe zakupy przez Internet?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
Bardzo dobrze
Zadowalająco
Satysfakcjonująco
Przyzwoicie
Dopuszczalnie
Źle
17. Czy towar na prezentowanych zdjęciach zgadzał się z tym, który przysłano?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
Zawsze
Zazwyczaj
Często
Czasami
Rzadko
Nigdy
18. Czy towar z opisu zgadzał się z tym, który przysłano?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
Zawsze
Zazwyczaj
Często
Czasami
Rzadko
Nigdy
19. Jakie informacje wyświetlone na stronie internetowej są według Pana/Pani ważne, aby pozyskać zaufanie?
Można zaznaczyć co najwyżej 4 odpowiedzi.
sekcja komentarzy
polityka prywatności
FAQ ( często zadawane pytania)
dane sprzedającego
20. Jak często dokonuje Pan/Pani zwrotu zamówionych towarów?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
Zawsze
Często
Czasami
Rzadko
Wcale
21. Czy kiedykolwiek zamówione przesyłki nie dotarły pod wskazany adres?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
Zawsze
Bardzo często
Czasami
Bardzo rzadko
Nigdy
22. Czy napotyka Pan/Pani utrudnienia związane z wymianą zakupionych towarów?
Przy wyborze odpowiedzi TAK, w okienku na odpowiedź własną proszę wpisać własny przykład zdarzenia. Można udzielić dowolną ilość odpowiedzi
Tak
Nie
23. Jaki wpływ mają poniższe czynniki na rezygnację z dokonania zakupu ?
Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
DecydującyDużyZnaczącyMałyŻaden
Konieczność rejestracji
Ukryte opłaty w sklepie
Brak danych i numeru kontaktowego do sprzedawcy
Długi czas dostawy
Przesyłka z zagranicy
Droga dostawa
Brak zdjęć produktu
Złe oceny i opinie innych konsumentów
Brak ocen i opinii innych konsumentów
Brak możliwości kupna "za pobraniem"
24. Czy pandemia wpłynęła na Pana/Pani dokonywanie zakupów przez Internet ?
Można udzielić jednej odpowiedzi
Tak
Nie
Nie kupuję przez Internet
25.
UDZIEL ODPOWIEDZI, JEŻELI W PYTANIU 24 ODPOWIEDZIAŁ PAN/PANI "TAK".

Jak ilość Pana/Pani dokonywanych zakupów zdalnych zmieniła się w okresie pandemii ?
Można udzielić jednej odpowiedzi
Kupuję mniej przez Internet
Kupuję tyle samo, co wcześniej
Zaczęłam kupować przez Internet
Kupuję więcej przez Internet
Kupuję głównie przez Internet
26. Czy Pana/Pani zdaniem sklepy internetowe całkowicie zastąpią sklepy stacjonarne ?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
27. Czy Pana/Pani zdaniem każda działalność gospodarcza powinna posiadać swoją stronę internetową?
Można udzielić jednej odpowiedzi.
Tak
Nie
28. Czy Pana/Pani zdaniem rozwój zdalnej działalności wielu branży w czasie pandemii pozwolił na ich przetrwanie?
Można udzielić jednej odpowiedzi
Tak
Nie
29. Czy zaobserwował Pan/Pani zjawisko rozszerzenia działalności o sprzedaż zdalną którejś z branży lub konkretnego przedsiębiorstwa ?
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi Tak proszę podać jakie to branże lub konkretne przedsiębiorstwa. Można udzielić dowolnej liczby odpowiedzi.
Tak
Nie
30. Czy Pana/Pani zdaniem wszyscy mają równy dostęp do przestrzeni Internetowej ?
W przypadku zaznaczenia odpowiedzi NIE proszę wpisać w przeznaczonym miejscu, kto Pana/Pani zdaniem nie ma ?
Tak
Nie mam zdania
Nie
31. Jak poniższe czynniki wpływają na brak równego dostępu do zakupów przez Internet ?
Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
DecydującoW dużym stopniuZnaczącoW małym stopniuNie wypływa
Różnice w kompetencjach cyfrowych (np. brak umiejętności, a swobodne funkcjonowanie w Internecie)
Różnice pokoleniowe (np. osoby starsze, a młodzież)
Różnice w statusie społecznym (np. bogaci, a biedni)
Różnice w miejscu zamieszkania (np. mała wieś, a duże miasto)


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .