Kontakt
Ukończono 0%
ankieta mpk
*
1. Jak ważna według Pana/Pani jest kwestia zarządzania w przedsiębiorstwie?
Bardzo ważna
Ważna
Średnio ważna
Nieważna
Bardzo nieważna
2. Czy w ciągu ostatnich kilku lat Pana/Pani zdaniem system zarządzania przedsiębiorstwem uległ istotnej modyfikacji?
Tak
Nie
Trudno powiedzieć
3. Jeśli "tak", to jakie to były zmiany?
Nastąpiła znaczna poprawa i udoskonalenie systemu
Nastąpiła nieznaczna poprawa
Nie nastąpiła zauważalna poprawa
*
4. Które z poniższych narzędzi marketingu- mix jest według Pana/Pani najbardziej rozwiniętym instrumentem w przedsiębiorstwie?
Produkt (usługa)
Cena
Promocja
Dystrybucja
5. Pana/Pani zdaniem działania promocyjne na stronie internetowej są wystarczającą formą promocji prowadzoną przez przedsiębiorstwo?
Tak
Nie
6. Jeśli "tak", to dlaczego? (możliwość zaznaczenia więcej niż jednej odpowiedzi)
Przedsiębiorstwo nie posiada bezpośredniej konkurencji, w związku z czym dodatkowa promocja nie jest potrzebna
Przedsiębiorstwo nie posiada środków finansowych, które mogłyby zostać przeznaczone na dodatkową promocję
Przedsiębiorstwo nie ma potrzeby prowadzenia działań skoncentrowanych, ponieważ cały rynek traktowany jest jako jeden segment docelowy
Inne (jakie?)
7. Które z poniższych instrumentów promocji Pana/Pani zdaniem przedsiębiorstwo mogłoby wykorzystać do komunikacji z rynkiem?
Reklama
Sponsoring
Sprzedaż osobista
Promocja sprzedaży
Public relations
Żadne z powyższych
8. Czy uważa Pan/Pani, że usługa przejazdu autobusem to podstawowa korzyść oferowana klientowi przez przedsiębiorstwo, określana jako rdzeń produktu?
Tak
Nie
Nie wiem
*
9. Produkt potencjalny to ulepszenia i modyfikacje, którym produkt/ usługa może zostać poddany w przyszłości. Które z poniższych propozycji według Pana/Pani mogłyby zostać wprowadzone przez przedsiębiorstwo? (możliwość zaznaczenia więcej niż jednej odpowiedzi)
Eco-driving (w celu redukcji ilości zużywanego paliwa)
Ekologiczne autobusy
Możliwość przewożenia zwierząt
Możliwość przewożenia roweru
Buspasy
Automaty biletowe w autobusach
Mapa trasy danej linii autobusowej umieszczona na przystanku/w autobusie
Inne (jakie?)
*
10. Pana/Pani zdaniem zarządzanie flotą (dysponowanie pojazdami do zadań przewozowych) to działania związane z dystrybucja, czy logistyką?
Dystrybucją
Logistyką
*
11. Która z poniżej wymienionych funkcji zarządzania logistycznego jest według Pana/Pani najważniejsza w przedsiębiorstwie?
Finansowa
Operacyjna
Marketingowa
Inna
*
12. 12. Czy uważa Pan/Pani, że system zarządzania logistycznego w przedsiębiorstwie jest skuteczny?
Zdecydowanie tak
Tak
Ani tak ani nie
Nie
Zdecydowanie nie
13. Jeśli „nie” lub „zdecydowanie nie” to dlaczego?
Jest za mało rozwinięty
Wymaga aktualizacji i unowocześnienia
Zawiera istotne błędy
Inne (jakie?)
*
14. Czy uważa Pan/Pani, że marketing i logistyka posiadają wiele wspólnych podobieństw i mogą się wzajemnie uzupełniać?
Zdecydowanie tak
Tak
Ani tak ani nie
Nie
Zdecydowanie nie
15. Proszę wskazać, które z poniższych celów Pana/Pani zdaniem są celami strategii marketingowej lub logistycznej, a które celami strategii marketingowo- logistycznej.
Strategia marketingowa
Strategia logistyczna
Strategia marketingowo- logistyczna
Osiągnięcie zadowolenia klienta w wymiarze długofalowym
Wzmacnianie pozycji na rynku
Kształtowanie i osiąganie zysku w wymiarze strategicznym
Koordynacja oraz realizacja celów przedsiębiorstwa
Tworzenie systemów kooperacji, które zapewniają długofalową współpracę z poszczególnymi uczestnikami rynku
*
16. Czy według Pana/Pani wprowadzenie zarządzania marketingowo- logistycznego sprawdziłoby się w przedsiębiorstwie, w którym Pan/Pani pracuje?
Tak
Nie
Trudno powiedzieć
*
17. Płeć:
Kobieta
Mężczyzna
*
18. Wiek:
Poniżej 25
26-30
31-40
41-49
Powyżej 50
*
19. Miejsce zamieszkania:
Wieś
Miasto Nowy Sącz
Inne miasto
*
20. Wykształcenie:
Podstawowe
Średnie
Wyższe
*
21. Staż pracy w firmie:
Poniżej 6 mies.
6-12 mies.
1- 3 lata
4- 10 lat
Powyżej 10 lat
Gotowe
Ankieta
Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund
i twórz własne ankiety online - za darmo!
.