Informacja ta umożliwi nam dostosowanie języka komunikatów.
Informacja o płci umożliwi nam dostosowanie nagród w konkursach.
Odpowiedź na to pytanie pomoże nam w wyznaczeniu sposobu motywowania do sprzedaży, dostosowanie nagród oraz charakter i przedział czasowy komunikacji.
Odpowiedź na to pytanie pomoże nam oszacować potrzebę stabilizacji partnera, a także nagrody przeznaczone do rodziców i dzieci.
Odpowiedź na to pytanie umożliwi nam dostosowanie komunikacji, nagród oraz sposobu motywacji do sprzedaży naszych produktów.
Odpowiedź na to pytanie pomoże nam dostosować dodatkowe benefity oraz rodzaj nagród w konkursach.
Odpowiedź na te pytania pomoże nam dostosować dodatkowe benefity oraz rodzaj nagród w konkursach.
Zakres zainteresowań pomoże nam uatrakcyjnić i urozmaicić nagrody w konkursach.
Umożliwi nam dostosowanie benefitów do potrzeb partnera.
Odpowiedz na to pytanie umożliwi nam dostosowanie benefitów do potrzeb.
Możesz zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.
Informacja ta pomoże nam oszacować miesięczny wolumen sprzedaży partnera dla innych firm.
Umożliwi nam dostosowanie języka komunikacji oraz zakresu wsparcia, które jest potrzebne.
Umożliwi nam dostosowanie języka komunikacji oraz zakresu wsparcia, które jest potrzebne.
Pomoże nam ustalić jakiego rodzaju wsparcia potrzebuje. Jakie tematy są niejasne.
Dzięki tej wiedzy przeanalizujemy co możemy zrobić, aby je spełniać.
Wybierz integratora za pośrednictwem, którego Partner najczęściej realizuje sprzedaż.
Poznamy powód wyboru innych integratorów, dzięki czemu będziemy mogli uatrakcyjnić naszą ofertę.
Poznanie potrzeb umożliwi nam dopasowanie oferty, benefitów, konkursów oraz wsparcia partnerowi.
Wiedza ta pomoże nam w komunikacji z partnerem, przesyłaniu informacji o konkursach.
Zależy nam, aby wysyłać informacje branżowe w przyjazny dla partnera sposób.
Dzięki temu będziemy wiedzieli gdzie warto wyświetlać reklamy, pisać artykuły eksperckie.
Dostosowanie nagród w Sales+ oraz nagród w konkursach, aby bardziej motywowały partnerów.
Dostosowanie nagród w Sales+ oraz nagród w konkursach, aby bardziej motywowały partnerów.