Wyjście
Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

„Co dla Ciebie znaczy marka przedsiębiorstwa? ”

* 1. Określ swoją płeć.
Mężczyzna
Kobieta
* 2. W jakim przedziale wiekowym Pan/Pani się znajduje?
18-25
26-35
36-46
47-55
Powyżej 55
3. Czy kupuje Pan/Pani produkty znanych marek?
* Jeżeli udzieloną przez Pana/Panią odpowiedzią było „Nie”, proszę o zakończenie ankiety
Tak
Nie*
4. Jak często decyduje się Pan/Pani na zakup markowego produktu?
Bardzo rzadko
Od święta, okazjonalnie
Sporadycznie
Regularnie
Nagminnie
5. Co skłania Pana/Panią do nabycia produktu markowego ?
Jakość wyrobu
Wygląd produktu
Renoma firmy
Cena wyższa niż produkty konkurencji
Aktualne trendy
Przywiązanie do firmy
6. Czy uważa Pan/Pani, że produkty markowe są lepsze pod względem jakości i cech wizualnych od produktów niemarkowych ?
Tak
Nie
Nie mam zdania
7. Czy zdarzyło się Panu/Pani dojść do wniosku, że to co często wyróżnia produkty markowe od niemarkowych to wyłącznie ich cena ?
Tak
Nie
Nie mam zdania
8. Jak Pan/Pani uważa: Co decyduje o tym, że dana marka przekonuje do siebie duże grono klientów (zdobywa zaufanie) ? Dlaczego produkty tej marki są chętniej kupowane ?
Decyduje o tym wysoka standard artykułów wprowadzanych na rynek (JAKOŚĆ)
Filozofia firmy, jej przekonania i styl działania odpowiadają temu z czym zgadają się konsumenci. Wyrażają ich osobowość (WIZJA)
Wiąże się to bieżącymi trendami. Wpływa na to aktualny kierunek modowy (MODA)
Przekonanie klientów, że jeżeli jakiś produkt danej marki jest droższy od innych marek, to automatycznie gwarantuje wysoką trwałość (CENA)
Jest to efekt działań reklamowych. Wyróżnienie konkretnej marki w mediach oraz zabiegi polegające na promocji, lokowaniu produktów oraz wykorzystaniu profilów znanych osobistości. Dodatkowo wpływ marketingu szeptanego (REKLAMA)
Wynika to z atrakcyjnego wyglądu i odmiennych cech fizycznych produktu. Produkty prezentują się ciekawiej niż inne wyroby tego samego przeznaczenia (WYGLĄD)
9. Jak Pan/Pani się zachowuje w sytuacji, gdy produkt danej marki zawiedzie Pana/Pani oczekiwania ?
W większym stopniu decyduję się na produkty konkurencyjnej firmy
Definitywnie zapominam o tej marce
Udzielam jej kredytu zaufania i za jakiś czas sprawdzam, czy artykuły ponownie spełniają moje potrzeby
Wychodzę z założenia, że jeden raz każdemu może się zdarzyć i nie rezygnuję z danej marki
10. Czy kiedykolwiek pragnienie posiadania produktu markowego, doprowadziło do powstania problemów finansowych w Pana/Pani życiu ?
Tak
Nie
11. Jeżeli ma Pan/Pani możliwość wyrażenia własnej anonimowej opinii o określonej marce, to czy chętnie korzysta Pan/Pani z takich okazji ?
Tak
Nie
12. W jaki sposób najchętniej wyraża Pan/Pani opinię o produktach określonych marek ?
Ankiety
Portale społecznościowe (Internet)
Call Center
Marketing szeptany
Bezpośredni kontakt z przedstawicielem firmy