Kontakt
Ankieta+ @ Twitter Ankieta+ @ Google+
Ukończono 0%

Promocja szkoły kopia

" Kiedyś myślałem, że wystarczy dobrze administrować szkołą, a dobre wieści o niej same się rozniosą. Teraz zdałem sobie sprawę, że to nie wystarczy. Musimy aktywnie rozpowszechniać informacje o naszej szkole." - do takiego prostego wniosku doszedł kapelan jednego z liceów w Sydney, próbując zrozumieć mechanizm promocji szkoły.
Marketingowe zarządzanie szkołą we współczesnych czasach to koncepcja zarządzania, która łączy tradycyjne wartości i zasady administrowania szkołą z nowoczesnym podejściem do kwestii zarządzania personelem, jakością usług oraz marketingu. Marketing szkolny obejmuje zatem wszelkie działania, które mają na celu pozyskanie zainteresowania jej potencjalnych klientów, czyli uczniów i ich rodziców.
Zapraszam Państwa do wypełnienia kwestionariusza, który pomoże określić stopień zaangażowania nauczycieli w promowanie wizerunku szkoły i wyciągnąć wnioski, mające na celu podniesienie efektywności tego typu działań.
1. Jestem nauczycielem:
stażystą
kontraktowym
mianowanym
dyplomowanym
2. Pracuję:
w przedszkolu
w szkole podstawowej
w szkole ponadpodstawowej
na uczelni
3. Uważam, że promocja szkoły w dzisiejszych czasach jest absolutnie niezbędna, aby przyciągnąć do niej uczniów i ich rodziców:
zdecydowanie tak
raczej tak
raczej nie
zdecydowanie nie
4. Współpraca Państwa szkoły z władzami lokalnymi:
jest systematyczna i znacząca
jest okazjonalna i nie ma wpływu na kształtowanie wizerunku szkoły
jest wystarczająca
nie istnieje
5. Współpraca Państwa szkoły z organami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo:
jest planowana zgodnie z potrzebami i znacząca
jest okazjonalna i nie ma większego znaczenia
jest wystarczająca
nie istnieje
6. Imprezy najczęściej organizowane przez Państwa szkołę to przede wszystkim te o charakterze:
integracyjne
kulturalno - edukacyjne
okolicznościowe
sportowe
rozrywkowe
7. Jaki jest udział rodziców w imprezach i uroczystościach szkolnych?
Ich udział jest liczny i czynny.
Uczestniczą licznie, lecz nie angażują się.
Tylko niewielka grupa angażuje się w przygotowanie.
Jest niewielki.
8. Pedagogizacja rodziców w Państwa szkole:
odbywa się z dużą częstotliwością i przynosi oczekiwane efekty (rodzice bardziej świadomie współpracują ze szkołą w zakresie wychowania swoich dzieci)
jest wystarczająca
jest zbyt rzadka
jest mało efektywna z powodu małego zainteresowania rodziców
9. W jaki sposób szkoła informuje o swojej ofercie, działaniach i osiągnięciach ( można zaznaczyć kilka odpowiedzi) ?
Przygotowywane są specjalne informatory, ulotki, foldery na temat działalności szkoły.
Szkoła ma własną stronę internetową.
Szkoła jest aktywna na portalach społecznościowych.
Szkoła umieszcza informacje na tablicach ogłoszeń.
Szkoła wydaje własną gazetkę szkolną.
Szkoła cyklicznie prezentuje się w lokalnych mediach (ogłoszenia i artykuły w prasielokalnej, audycje radiowe, udział w programach lokalnej telewizji).
10. Jaką informację o ofercie, działaniach lub osiągnięciach upowszechniła Państwa szkoła w ostatnim czasie?
sukcesy uczniów
realizowane projekty i programy
przeprowadzone akcje, happeningi
organizowane lub przeprowadzone konkursy
spotkania ze znanymi ludźmi
imprezy szkolne, jubileusze szkoły
aktywność uczniów w szkole i poza szkołą
11. Jakie formy promowania wizerunku szkoły są wg Pani/Pana najbardziej efektywne?
12. .Jakie formy promowania szkoły są zdaniem Pani/Pana zbyt rzadko stosowane a można by je wykorzystać?
Dziękuję za wypełnienie ankiety.


Ankieta

Zarejestruj bezpłatne konto w 15 sekund i twórz własne ankiety online - za darmo! .